Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: mijn eerste kweek verslag

    dank je voor je reactie
    nog meer mensen reactiessss

    Comment


      #77
      Re: mijn eerste kweek verslag

      hallo iedereen het noodlot is toe geslagen,
      heb vandaag toprot aan getroffen bij een van de dames.
      heb de damen vandaag geknipt jammer genoeg niet echt grote toppen maar veel kleine topjes zal morgen wat fotos plaatsen van de oogst.
      mvg waezel.

      Comment


        #78
        Re: mijn eerste kweek verslag

        Ik heb vandaag ook toprot gevonde tussen men bladen...

        Ik denk niet dat het slim van je was om nu al te oogsten ..
        zoals ik op je foto's zag ga je enkel weed krijgen met een plant geur en weinig thc

        als je echt veel rot had kon je deze toppen wegknippen en watercuren als je vind dat je deze niet wil weg gooien.
        dan kon de rest nog verder bloeien en had je betere kwaliteit

        die plant waar ik toprot op zag heb ik al het rot er mooi afgehaald, en hope dat het eventjes rotvrij blijft.. deze moet ook ng 3 weken staan dus oogst ik hem ten vroegste binnen 2weken als het echt nodig is.

        greets
        Last edited by evel_smoker; 11 October 2009, 21:24.

        Comment


          #79
          Re: mijn eerste kweek verslag

          oke thnx hoe houd ik verder mijn planten rot vrij??? echt klote dit mijn planten moeten idd ook nog 3weken ongeveer. helppppp maak vanaaf fotos vasn de oogst en morgen van de planten.

          Comment


            #80
            Re: mijn eerste kweek verslag

            Probeer de toprot zo voorzichtig mogelijk weg te knippen, zodat de stofkorreltjes en al die toprotdeeltjes niet in goede toppen terechtkomen. Knip ook niet te weinig weg, je kan beter net wat meer wegknippen om zeker te zijn, dan dat de toprot niet wegblijft en nog veel meer toppen verpest .
            Er is ook een spray tegen schimmels e.d., daarvoor moet je even op dit forum zoeken, weet de naam zo niet meer. Gebruik in ieder geval wel een spray voor bijv. tomaten, en niet alleen voor sierplanten, dan zitten er waarschijnlijk pesticiden in die je zeker niet moet binnenkrijgen met het roken .

            Comment


              #81
              Re: mijn eerste kweek verslag

              beste mensen vandeweek krijgen we al een beetje vorst hoe moet ik me planten daartegen beschermen????? helpppppp marcopm hartelijk dank voor je tips zal het zeker gaan gebruiken heb net fotos gemaaktzet ze er zo eventjes op.

              mvg waezel.

              Comment


                #82
                Re: mijn eerste kweek verslag

                beste iedereen,
                hier een aantal fotos van de goede planten en de oogst van de plant met toprot.
                graag reacties.
                ik wil eigenlijk een soort overkapping maken voor de planten zodat ze een beetje droogstaan voor rege enz.
                ook wil ik ze miss 24/7 verduisteren is dat wijs of wat moet ik doen ook met vriezen enz kunnen mensen me helpen.
                en wat vinden jullie van de oogst en de topjes van me goede plantjes
                Attached Files

                Comment


                  #83
                  Re: mijn eerste kweek verslag

                  niet wat vroeg geoogst ? al die haartjes waren nog wit niet ?

                  Comment


                    #84
                    Re: mijn eerste kweek verslag

                    Wat sonde zeg je plant was nog niet oogst klaar je had ook de topen die besmet waren kunne toppen en de rest laten staan nu heb je wiet die helemaal nog niet klaar is sonde
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #85
                      Re: mijn eerste kweek verslag

                      idd sonde, maar zouden jullie tips kunnen geven over het beschermen van me planten tegen regen en vrieskou kunnen toppen tegen lichte vorst aan de grond??

                      Comment


                        #86
                        Re: mijn eerste kweek verslag

                        beste iedereen,
                        heb net rond me planten wat stro gelecht tegen de vorst hopelijk helpt het ook op ik al palen geslagen voor de overkaping die er morgen gaat komen tegen regen/toprot.
                        weet iemand hier of vrieskou ook efect heeft op je toppen kunnen die kapot vriezen ofzo???????

                        mvg waezel

                        Comment


                          #87
                          Re: mijn eerste kweek verslag

                          ik heb met men zeil en plastieken folie een soort serre deze nacht gemaakt, en de planten hebben het overleefd, de toppen ware licht bevroren maar nu ze ontdooit zijn zie ik geen beschadeging, ze genieten vollop van het zonnetje, enkel door de kou zijn de toppen wel paars gekleurd..

                          greets

                          Comment


                            #88
                            Re: mijn eerste kweek verslag

                            beste mensen ik hoor hier en daar dat als een plant vorst heeft mee gemaakt dat dan de toppen stoppen met groeien is dat zo????????????
                            zit echt in de stressss nu help me pleaseeeee

                            Comment


                              #89
                              Re: mijn eerste kweek verslag

                              het is geen vaste plant , dus met hetvriesweer stopt de groei idd

                              Comment


                                #90
                                Re: mijn eerste kweek verslag

                                kuuuuuuuuuuuuut dat wil zeggen dat me toppen nu al niet meer verder groeien na -1 -2graden

                                Comment

                                Bezig...
                                X