Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

    Ik zou het ook niet weten het eenigste wat ik nu kan doen is afwachten en geen voeding meer geven .
    Mij lijkt het ook een overdosis voeding omdat de meest linkse plant deze verschijnselen niet vertoond.
    Die plant staat al geruime tijd in de volle grond de andere 2 komen uit potten die ik om de 2 dagen voeding gaf bij het water.
    De plant die het langste buiten staat gaf ik alleen water met voeding als het erg droog was en veel zon hebben we de laatste 2 weken ook niet gezien.

    Comment


      #62
      Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

      Ja, als je het zo leest en je ziet de bladeren dan denk je direct aan overvoeding.
      Wat het volgens mij ook is. Daarom heb ik die info van Fosfor hier gepost, als ik jou plantje daar met vergelijk zie ik dat er niet in.

      Maar het is nog al gebeurt dat ik het nakijk en dan iemand anders dan toch zegt dat het dat wel is.

      Erg verwarrend allemaal die bladproblemen enz

      peace

      Comment


        #63
        Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

        Ik geef pas voeding als ik de bladeren geel zie worden. Zo ben je er altijd zeker van dat je geen overbemesting hebt.
        In de bloei ga ik toch wat meer voeding geven, omdat het anders toch een beetje afremt.

        Comment


          #64
          Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

          Idd Sammy, dat is een goede werkwijze.
          Wacht tot je tekorten ziet, dan weet je zeker dat ze het nodig heeft.

          Peace

          Comment


            #65
            Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

            Hoi ben ik weer ff.
            Heb het halve internet afgezocht over mijn vermoedelijke probleem fosfor tekort.
            Ik ben er nu wel zeker van dat dit bij mijn planten niet zo is heb namelijk geen paarse bladsteeltjes.
            Voor de liefhebber die hier ook iets over wil lezen heb ik voor jullie iets intressants gevonden op het net.
            Bij mijn plantjes kan ik maar een ding denken en dat is toch overvoeding.
            Ik ga de dames op ransoen zetten dus alleen maar regenwater en als het erg droog word kraantjeswater.
            bij deze ook de link naar een intressante site kwa fosfor tekorten.

            Groetjes fijne week verder en tot het weekeind weer



            http://www.metrop.nl/1Nederland/6nl_problemen.html

            Comment


              #66
              Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

              Dan zijn we daar ook weer uit he?
              Is erg verwarrent als de 1 zo zegt en de andere dan weer iets anders.

              Peace

              Comment


                #67
                Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                Das helemaal waar smokey maar toch bedankt voor het meedenken van mijn probleem.
                Fijne week verder het weekeind nieuwe fotos en dan weten we ook meer.
                Groetjes bye

                Comment


                  #68
                  Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                  hoi forumvolgers,

                  Hier weer ff een kleine update van mijn White Widow buitenkweek.
                  Het gaat lekker met de dames buiten vooral de linkse van de 3 schiet nu echt omhoog.
                  De middelste en rechtse op de foto gaan wat minder in de hoogte maar daarintegen meer de breedte in.
                  Vandaag gelukkig de hele dag zon en de rest van de week ziet er kwa zon ook goed uit.
                  Verder vind ik ze zelf er goed uitzien.
                  O ja de rechtse heb ik getopt om te kijken wat dat gaat doen.
                  Natuurlijk heb ik weer foto`s gemaakt.
                  Kijk maar en geef je oordeel .

                  Alvast bedankt Ron
                  Attached Files

                  Comment


                    #69
                    Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                    Ziet er goed uit maatje.
                    Ze hebben zo te zien ook lekker veel vingers! Hoe meer hoe beter .

                    Peace

                    Comment


                      #70
                      Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                      deze worden mooie plantjes

                      en white widow is zooo veel succes nog!

                      en sorry dat ik je op het verkeerde pad heb gestuurd ivm die fosfor
                      >>> LR2 mini-kweekje<<<

                      Comment


                        #71
                        Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                        Thanks smokey ja tel bij de bovenste blaadjes nu al 9 vingers
                        No problem Methos het is voor zover ik nu kan zien gelukkig opgelost.

                        Comment


                          #72
                          Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                          Goeie middag medekwekers,

                          Nieuwe week dus ook weer een nieuw stukje met natuurlijk nieuwe foto`s.
                          We hebben een lekkere week gehad kwa zonuren mijn white widow dames hebben het buiten erg naar de zin.
                          Ze groeien zoals ik dat graag zou zien en ben gelukkig ook van mijn bladproblemen af.
                          Natuurlijk hoop ik dat het nog een paar weken zo blijft met de zon.
                          Heb van de week een patytent gekocht voor als de plant toppen begint te vormen en het slecht weer word dan wil ik de partytent erover zetten om zo toprot te voorkomen.
                          Hier een paar foto`s hoe ze er vanmorgen bij stonden.

                          Tips altijd welkom

                          Bedankt en ik wens iedereen nog een heel fijn maar vooral zonnig weekeind toe

                          Attached Files

                          Comment


                            #73
                            Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                            En nog een van de getopte dame
                            Attached Files

                            Comment


                              #74

                              Comment


                                #75
                                Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                                Nee helaas nog niet kunnen zien,maar heb ze gekocht als 100% female zaad in de smartshop hier.
                                Dus ga er vanuit dat het dan ook vrouwtjes zijn .
                                Zal van de week eens goed op onderzoek uitgaan en er foto`s van maken.

                                Comment

                                Bezig...
                                X