Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jonkovitch
    Retired
    • Aug 2008
    • 16

    #106
    Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

    Oorspronkelijk geplaatst door ron1969
    Hallo,

    Ben even buiten op onderzoek uitgeweest om te kijken of ik het geslacht al kon bepalen.
    Nu ben ik dus echt een leek en zou niet weten waaraan ik kan zien of het een vrouwelijke plant is.
    Ik heb wat foto`s gemaakt en hopelijk kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken in het herkennen.
    tzijn degelijk vrouwtjes, plus die bladeren die onder de stengel zitten... moet je weghalen. meevreters zuigen aars. verbruiken de energie om het blad groter te maken maar dat hoef je niet... weg halen en die shit gaat de toppen in. mja is niks nieuws voor je denk ik.

    Comment

    • ron1969
      Advanced Stoner
      • May 2008
      • 54

      #107
      Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

      Beste jonkovitch,

      Welke blaadjes bedoel je ?
      Het is mijn eerste kweek dus alles is nieuw voor mij.

      Mvg Ron

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #108
        Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

        Volgens mij bedoelt hij dieven.
        Vanonder de kleine topjes plukken zodat de energie naar de grotere toppen gaat.

        Of dit ook echt de opbrengst verbetert is denk ik niet bewezen

        Comment

        • ron1969
          Advanced Stoner
          • May 2008
          • 54

          #109
          Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

          Goeie avond medekwekers,

          Hier ben ik weer met een klein verslag van de buitenkweek White Widow.
          Zoals ik de vorige keer al vertelde heb ik de partytent half opgebouwd en als dak heb ik doorzichtige plasic gespannen,zodat de dames als het regend lekker droog staan en als de zon schijnt ze toch gewoon zonlicht krijgen.
          Laatst zei mij iemand dat ik de grote blaadjes van de planten moest halen zodat de toppen meer licht kregen.
          Ik dus die blaadjes eraf geknepen met de nagel en moet zeggen dat de dames nu wel erg kaal zijn geworden.
          S morgens als ik uit het raam kijk staan de toppen lekker te stralen (het lijken wel poolsterren)
          Nu zie ik witte puntjes op de kleine blaadjes net onder de top wie kan mij vertellen wat dat is?
          Ook heb ik een topje moeten knippen omdat de blaadjes van die top slap hingen en na mijn mening dood aan het gaan zijn.
          Die witte kruimeltjes kan dat kwaad of hoort dat zo?
          Hierbij een paar foto`s met die plekjes en een paar andere foto`s van de toppen.

          Alvast bedankt voor jullie reacties en hopelijk word het nog een paar weken lekker weer.

          Tot de volgende keer
          Groetjjes Ron
          Attached Files

          Comment

          • ron1969
            Advanced Stoner
            • May 2008
            • 54

            #110
            Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

            En hier dan de toppen
            Attached Files

            Comment

            • ron1969
              Advanced Stoner
              • May 2008
              • 54

              #111
              Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

              En niet te vergeten mijn knutselwerk het afdakje, en nog wat fotos van de dames in bloei
              Attached Files

              Comment

              • laurens_enzu
                T.H.C. Master
                • May 2008
                • 512

                #112
                Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                mooie oplossing!
                hopelijk werkt het.
                grtz

                Comment

                • Cannab0y

                  #113
                  Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                  Ziet er zeker en vast goed uit!

                  Ik kan die witte puntjes die jij beschrijft niet zien op de foto's, wat bedoel je hiermee precies?

                  Greetz

                  Comment

                  • ron1969
                    Advanced Stoner
                    • May 2008
                    • 54

                    #114
                    Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                    Op foto 4010 en foto 4020 het lijken wel kristallen of dauw

                    Comment

                    • Cannab0y

                      #115
                      Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                      Ik zie het nog altijd niet goed hoor... ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon kristallen zijn.

                      In het ergste geval is het meeldauw. Gebruik hierboven even de zoekfunctie om meer te weten te komen hierover.

                      Comment

                      • GEORGE
                        Senior Stoner
                        Member
                        • May 2008
                        • 26

                        #116
                        Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                        geen probleem dat zijn gewoon de thc kristallen die je plant begint aan te maken

                        Comment

                        • ron1969
                          Advanced Stoner
                          • May 2008
                          • 54

                          #117
                          Re: Amateurkweker met zijn eerste buitenkweek alle tips Welkom

                          Dank je ja ik heb ze op andere foto`s van toppen ook gezien.
                          Me zelf om niets zorgen gemaakt.

                          Comment

                          • StevOOOhh
                            Retired
                            • Oct 2008
                            • 184

                            #118
                            Point Final ??? ps:zijn idd THC kristallen
                            Peace Out

                            Comment

                            • rookie
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2008
                              • 85

                              #119
                              Ik denk dat hij zijn stash al op heeft inmiddels... we zijn pas 2 maanden verder

                              Comment

                              • StevOOOhh
                                Retired
                                • Oct 2008
                                • 184

                                #120
                                Misschien TE stoned van geworden

                                Comment

                                Bezig...