Buitenwiet kweken vraag en antwoord

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sanders
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2009
    • 165

    #91
    Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

    Maart/April viel wat zon uren betreft idd een beetje tegen,

    16 maart heb ik 4 ak 47's ontkiemd waarvan er 2 heren waren en er 1 binnen achter het raam staat voor een kleine zaden kweek.
    Foto's zijn van mijn hydro expiriment die begin april in werking is gegaan ...was echter nog te koud...zeker voor een groot vat water.
    Setup.jpg Ak-47.jpg1-6 2015.jpg

    Comment

    • Remco1207
      Banned
      • Feb 2016
      • 10

      #92
      Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

      Ik heb vandaag mijn eeste wiet plantje bemachtigd jjjeeeeeeeeeeeejjjjjj

      Comment

      • leiden
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Jul 2016
        • 3

        #93
        Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

        Vraagje dit blueberry auto 4de week bloei worden de toppen later nog voller20160731_150457.jpg

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #94
          Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

          week 4 wat denk je zelf? ,... ja dus

          ik zou me diep schamen als me antwoord in de vraag zat opgesloten

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          dd dubelposten

          Comment

          • leiden
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Jul 2016
            • 3

            #95
            Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

            hey ben nieuw in dit dus easy on dude

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #96
              Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

              Ja sorry maar was dat dan voor een vraag. Als ik aan een sigaret trek wordt deze dan korter?

              Comment

              • MrMarijuana
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jun 2016
                • 5

                #97
                Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                Beste kwekers,

                Ik heb een paar flinke woudreuzen in de volle grond staan van ca. 3 meter hoog.
                Alleen is het nu al halverwege september en echt bloeien willen ze nog niet, er zitten wel al wat witte haren op maar van toppen is nog geen spoor te bekennen.
                Ik weet niet wat voor soort het is omdat ik de zaden heb gekregen, maar ik vermoed wel een sativa.
                Weet er iemand wanneer het normaal is voor een sativa in volle grond om in de bloei te schieten, en denken jullie dat ze nog op tijd rijp zullen zijn voordat de vorst aanbreekt?

                Alvast bedankt!
                (Foto hieronder)
                image.jpg

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #98
                  Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                  Wachten ze gaan als ze er klaar voor zijn van zelf in bloei moet nu binnen kort gebeuren
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • ikhebeennaam
                    T.H.C. Master
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2016
                    • 512

                    #99
                    Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                    Maar nog voor de winter klaar zijn zie ik alleen gebeuren als het een nog fluttere winter wordt dan vorig jaar. Dus als er nagenoeg geen winter komt dan geef ik je een klein beetje kans

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #100
                      Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                      Dat zeggen ze elke jaar en uit eindelijk haal je toch wel wat binnen hoor
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • connnie
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Mar 2016
                        • 17

                        #101
                        Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                        Had last van toprot in mijn plant, dus de toppen die rot waren gelijk verwijderd(aan de hand van instructies op internet). Kan ik de rotte delen uit de toppen verwijderen en de goede stukken alsnog drogen?
                        Gr Connie


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #102
                          Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                          Ja dat kan
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #103
                            Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                            je kan ook het rotte gewoon oproken, kan ook

                            Comment

                            • Ibiza Cupra
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Sep 2012
                              • 41

                              #104
                              Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                              Tot welke temperatuur rijpt een plant buiten verder af?

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #105
                                Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                                Tot 5 graden boven 0
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...