Buitenwiet kweken vraag en antwoord

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • cameleron
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Apr 2014
    • 1

    #61
    Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

    als de onderste blaadjes geel worden en lichtjes verdorren, hoe kan ik dat verhelpen?
    plantje is een meter groot

    Comment

    • kvb
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 281

      #62
      Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

      Misschien krijgt ie niet genoeg licht. Dan haalt de plant m gewoon weg en gebruikt de voedingstoffen voor m zelf. Is niet erg. Is pas erg als ie helemaal geel word


      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #63
        Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

        In de bloei hoort dat er bij cameleron. Maar alles eerder dan dat wijst op een lichttekort, stikstofgebrek of blokkade. Daarvoor is de bladprobleem oplosser van monty.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • dutchneg
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2014
          • 31

          #64
          Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

          Hoi mannen! Wat zijn 2-3 top- soorten voor buiten te groeien?

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #65
            Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

            Voor volgend jaar bedoel je ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • dutchneg
              Senior Stoner
              Member
              • Jul 2014
              • 31

              #66
              Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

              Dit jaar nog, maar ten zuiden van eu

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #67
                Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                Critical, autoflowers, pp, alles met early in de naam, ruderalisvarianten van sensiseeds, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • dutchneg
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jul 2014
                  • 31

                  #68
                  Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                  Bedankt, mat!

                  Comment

                  • angela12
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Aug 2014
                    • 2

                    #69
                    Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                    wietplant.jpgHallo, ik ben een beginner zeg maar en heb 6 planten waarvan er drie nu al tot aan mijn hoofd komen, ook in de breedte worden ze al behoorlijk. zie foto. Ik zie nog helemaal niks dat voorspeld of ze al bijna in bloei gaan. Maar hoe lang moet ik ze door laten groeien voor ik ze bloei kan gaan geven? Ze staan bij mij onder een afdakje en krijgen dus geen regenwater en de vismix ben ik min of meer mee gestopt omdat het allemaal ook wat prijzig aan het worden is. Graag advies..

                    Comment

                    • thugz
                      Amazing Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4284

                      #70
                      Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                      rond eind september is het buiten 12/12 dan zullen ze gaan bloeien
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment

                      • angela12
                        Zaadje
                        Nieuw Lid
                        • Aug 2014
                        • 2

                        #71
                        Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                        Uit zich zelf of dan met hulp van dat bloei middel? En wanneer zou ik dan met die bloei voeding kunnen beginnen?

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Uit zich zelf of dan met hulp van dat bloei middel? En wanneer zou ik dan met die bloei voeding kunnen beginnen?

                        Comment

                        • thugz
                          Amazing Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4284

                          #72
                          Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                          dat gaat uitzichzelf
                          je geeft pas bloeivoeding als de eerste pruikjes zichtbaar zijn
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment

                          • camille
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Nov 2014
                            • 33

                            #73
                            Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                            ja ik vroeg me af met zaad kopen staat erbij dat je in maart, mei en april moet planten en de oogst in september is en dit is dan met autoflower het hele leven van zoon plant is toch maar 2 maanden hoezo dan september ?

                            Comment

                            • angel777
                              Cronic Grower
                              • Mar 2010
                              • 3409

                              #74
                              Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                              omdat er van de meeste info die erbij staat geen drol klopt
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              • Upper Brain
                                Stekje
                                Nieuw Lid
                                • Feb 2015
                                • 7

                                #75
                                Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                                Yo meneer beginneling hier.

                                Ik ben nieuw en ga dit jaar en guerrilla kweek doen in het bos. En ik had een vraag waar ik zelf niet uit kom.

                                Ik ga kweken op kleigrond met veel humus waar eerst brandnetels stonden. Nu heb ik kuilen van 50 diameter doorsnee gemaakt van ongeveer 50 cm diep. Ik denk dat ik per gat er ongeveer 70 liter zand uit heb gehaald. Vervolgens heb ik op de onderlaag een beetje kalk en een beetje biologische mestkorrels doorheen gedaan. Ik deed er steeds een laagje zand boven op en herhaalde dit proces. de laatste twee diameter van de kuil heb ik maar een beetje kalk en een vrijwel geen mestkorrels gegeven. Uiteindelijk heb ik per plantgat 800 gram biologisch mestkorrels gebruikt en ongeveer 250 gram kalk.

                                Nu is mijn brandende vraag: Heb ik het over bemest? zo ja wat had ik anders moeten doen en hoe kan ik het verhelpen. Wat is jullie mening

                                Ps: Wat ongelofelijk chill dat hier gewoon een forum voor is

                                Comment

                                Bezig...