Buitenwiet kweken vraag en antwoord

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CorneWeed
    Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 23

    #16
    Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

    Dat kan deze maand nog makkelijk!

    Comment

    • Phrans
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jun 2013
      • 1

      #17
      Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

      hoi,

      ik ben zeer nieuw heb voor het eerst AK47 stekjes gekregen van iemand. Ze staan nu nog in van die kleine potjes waar je gewone plantjes in zet. Ze zijn ong 5 a 10 cm groot. ? De stekjes zijn met soort product in de grond gestopt. Wanneer zou ik ze in groter potten steken ? ik dacht aan van die kuipen maar bouwvakkers hun beton in maken ? ZE zijn nog niet lang geplant ,toch niet te laat? hoop ik. mag ik gewone potgrond gebruiken ?
      heleboel vragen. Misschien al vragen dien al gesteld zijn. Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

      Thx

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #18
        Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

        yep, gewone potgrond, en dan in een lekker grote emmer of bak. Voor de rest niks doen en bewonderen hoe de natuur zn gangetje gaat
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • Jointdraaier
          Retired
          • Jun 2013
          • 1

          #19
          Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

          Ik ben net nieuw op een forum ik weet niet of ik alles goed doe.

          Binnenkort mag ik van mijn ouders gaan kweken 2 planten maximaal dat wil ik gaan doen 2x royal dwarf van royal queen seeds.
          Ik mag het van mijn ouders alleen doen in de vollegrond.

          Mijn vraag is of dit kan met die soort? Of ik hem voeding met geven of niet?

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #20
            Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

            Ja kan. Gewoon potgrond is prima voor een eerste run. Koop een doosje tomatenvoeding voor de zekerheid, die geef je midden augustus een lepeltje mee. Daarna niets meer aan doen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Venture
              Advanced Stoner
              Member
              • Aug 2012
              • 53

              #21
              Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

              Vraagje: Buitenkweek

              Groeien planten nog hard door, als ze gaan bloeien?
              Ik stap over van groei naar bloeivoeding.

              Ik zit een beetje aan mijn limiet!

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #22
                Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                knakken dan! vaak komt er nog een cm of 20 bij.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #23
                  Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                  Pas op de knakken geen breken word
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • rob050
                    Plantje
                    Nieuw Lid
                    • Aug 2013
                    • 10

                    #24
                    Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                    goedendag mensen !! Kan iemand mij vertellen wanneer mijn buiten plantjes gaan bloeien en hoeveel uur licht er op dit moment is

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #25
                      Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                      Dat ligt eraan wat voor plantjes je hebt.
                      Dit zijn ongeveer de tijden :
                      zonoponder2013.jpg
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • groenevingers7
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 178

                        #26
                        Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                        kan een plant afbloeien en geoogst worden in november of is dit te koud?

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #27
                          Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                          Ja da kan heel goed ik heb zelfs wel een pas in december de oogst binnen gedaan
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • dreadwarrior
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • Sep 2013
                            • 15

                            #28
                            Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                            hallo allen

                            ben hier nieuw alhoewel ik toch al een tijdje aan het rondneuzen ben.
                            maar ik denk dat ik door al dat gelees en mijn huidige situatie qua planten aardig in de war geraakt ben.

                            dit is voor mij de 5e of 6e keer dat ik wat planten buiten heb staan.
                            met soms eens een jaartje tussenpose en verschillende qualiteiten qua opbrengst.
                            ik gaf mijn planten geen voeding tijdens groei of bloei.

                            dit jaar voor het eerst voeding gaan geven bij begin bloeitijd.

                            naar mijn idee staan planten nu ongeveer 3 a 4 weken in bloei
                            de 1 wat meer dan de ander zelfs 1 die nu pas is begonnen.
                            echter toch allemaal tegelijk ontkiemd
                            en tegelijk buiten in de grond.
                            de een staat wat meer in de zon dan de ander dus dat verklaard waarschijnlijk het verschil in bloeiproces.

                            maar nu
                            ik lees hier dat bloei inzet na minder dan 12 uur licht
                            nu is dat volgens mij nog niet aan de hand
                            dus ( hoe kan de plant dan al in bloei staan )

                            er staat ook dat plant gemiddeld 6 tot 8 weken duurt en planten klaar zijn als 2/3 van toppen bruin zijn.

                            bij mij zijn er al toppen goed bruin maar zijn naar mijn idee nog maar 3 hooguit 4 weken in bloei??

                            dus kan dat?? ( door bv voeding )

                            of is dit toch echt te kort?

                            graag reacties aan deze verwarde rasta

                            Comment

                            • Speedball
                              Stekje
                              Nieuw Lid
                              • Sep 2013
                              • 7

                              #29
                              Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                              Hallo ff mijn eerste post op de de intro post na.
                              Ik heb nu voor het eerst 1 plant buiten groot gebracht de toppen beginnen langzaam te groeien en het is voor mij wel duidelijk wanneer en hoe te oogsten staat goed uitgelegd in dit forum !
                              Wat ik niet kon vinden was de vraag: Kan ik mijn plant nu naar binnen halen om zo toprot te voorkomen. Ik heb geen lampen en wil hem gewoon in mn eetkamer voor het raam neer zetten.

                              Comment

                              • dreadwarrior
                                Junior Stoner
                                Nieuw Lid
                                • Sep 2013
                                • 15

                                #30
                                Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

                                fijn dat er gereageerd is op mijn vragen.
                                zal het verder wel zonder het populaire forum proberen te rooien.

                                Comment

                                Bezig...