Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantjes Buiten Kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantjes Buiten Kweken

    Korting op 420shop
    hey.
    ik wil graag wat plantjes kweken op me balkon.
    Wat heb ik precies nodig?
    en kan ik nu al beginnen? Of moet ik wachten,
    tot de lente?
    en wat voor soort plant raden jullie een beginner Kweker aan?
    ik hou wel van een sterk soortje.
    rook meestal Haze dus Sativa maar een indica Kush vindt ik ook oke.
    Dus wat voor soortje zouden jullie me aanbevelen?

    #2
    Tsjah, nouja ehh, ik weet niet.
    Kijk hier eens?
    Verplicht leesvoer 1. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-nl-beginner
    Verplicht leesvoer 2. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...g-vind-je-hier

    Vragen naar de bekende weg is prima, maar niet zonder eerst even op de kaart te kijken..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3


      Bedankt zal even kijken!
      nog niet gezien ben namelijk nieuw hier.

      Comment


        #4
        Geen probleem. Denk je dat je nu voldoende gelezen hebt om te kunnen beginnen? Of kunnen we de handleiding nog uitbreiden als het aan jou ligt?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Denk dat-ie nog bezig is

        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Geen probleem. Denk je dat je nu voldoende gelezen hebt om te kunnen beginnen? Of kunnen we de handleiding nog uitbreiden als het aan jou ligt?
        Ja heb alleen nog paar vraagjes.
        denk dat ik voor een autoflowers ga.
        is dat een aanrader voor sterke soortjes?
        heb begrepen dat je met haze een normale Plant moet gebruiken hoe zit het met een kush soortje?
        als ik rond mei plant dan is hij rond setember dus klaar toch?
        zijn er ook zaadjes/Planten die ik buiten op het balkon in de winter dus nu kan planten?
        dus winter plantjes.
        want wil alvast 1 plantje planten.

        Comment


          #6
          Natuurlijk bestaan er ook sterke soortjes van de autoflower variant net zoals de "normale" planten.
          De keuze is aan jou om te kiezen tussen autoflowers of de normale,en een haze of kush soort kan je ook een autoflower voor gebruiken.

          Let wel dat een autoflower niet zo volgroeid wordt als een normale plant, weet niet of je je daarin al verdiept hebt.
          Die hebben gemiddeld maar een groeitijd van 3 weken of 4 en dan gaan ze automatisch in de bloei.
          De opbrengst is dan ook stukke minder als een gewone plant en ze zijn wat klein van stuk.
          De bloeitijden van een autoflower en gewone plant die blijven hetzelfde, ga uit van een gemiddelde bloeitijd van een 8 weken.
          Begin mei is ideaal om dan te gaan zaaien.
          Wil je een flinke plant kies dan voor de normale, denk je ik wil eigenlijk voor het eerst beginnen op mn balkon maar ben toch wat huiverig als de buren die flinke zien dan kan je voor autoflowers kiezen.
          Neej, er bestaan geen winterplanten, die hebben ze nog niet uitgevonden .
          Weet dat kweekkoorts al bij mensen gaat kriebelen, maar zou toch maar wachten op het goede weer van de zomer.

          Zo heb je weer wat info erbij, en nu op naar een awesome jointjedraaiert .
          Last edited by de oerhippie; 25 January 2018, 19:28.
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            #7
            Met het nederlandse weer kun je beter veilig rekenen op 10 weken bloei voor elke plant. Richting de herfst wordt het kouder, dan duurt het nog wat langer.
            In de winter is niet te doen, het is te koud.
            Sterke soorten, tsja, da's iets relatiefs. Als je wilt knallen, dan moet je voor een amnesia of een haze-achtige autoflower gaan. Haze die niet autoflower is, duurt vaak te lang qua bloei (16+ weken). Kush duurt iets korter, maar is vanwege de topbouw veel vatbaarder voor rot.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #8
              Als ik een balkon had zette ik er Northern lights van Sensi seeds op. Ik heb haar al even in de gaten. Checking her out.

              Daar ga je echt knetterstoned van gaan. Ik heb die in mijn jeugd gerookt. In Club Geluk. Opgeteeld door een vriend in zijn tuin. Ik ben naar buiten moeten gaan. Ik kon de bass, de hitte en al wat gaande was niet meer aan. Eens buiten bekomen een nieuwe gerold met hem een aan het water gaan wandelen. Toen ging ik lekker en heb nooit meer de gelegenheid gehad zulke smaak te treffen.

              Super Skunk van Sensi heeft mij ook enorm verrast. Voor een skunk werd ik toch behoorlijk stoned en ik kon me 's avonds niet wakker houden.

              Comment


                #9
                Ik zou rond april beginnen en voor die tijd veel zoeken op het forum .

                Autoflowers kan sterk genoeg zijn. Maar begin maar eerst bij zoeken welke soort je wilt. Daarna uitzoeken hoe je het moet doen. En dan doen ✌

                Goodluck.
                Hopelijk tot je volgende kweek

                Comment

                Bezig...
                X