Hallo iedereen,
Deze zomer ben ik van plan om buiten Hollands Hope te gaan kweken.
De zaadjes ga ik eerst ontkiemen in koffiefilters en daarna verder laten groeien in van die rode partybekers.
Voor de kleine stekjes ga ik Ganna Seed Mix gebruiken
Als eind medium wordt het Royal-Mix van Plagron gemend met de overschot van Ganna seed mix.
Ik ga de voedingslijn van Plagron gebruiken.
Mijn vraag is nu...
Of ik nu 1 grote smartpot moet kopen van 114 liter of 2 x 60 liter
Voordelen van 2 potten zijn als er 1 plant dood gaat heb ik nog één extra plant over , dan als ik maar 1 grote pot zou gebruiken.
En zou je het verschil van grote zien tussen een 114 liter en 60 liter smartpot
En is het slecht voor de plant als ik het direct in een grote pot doe zonder telkens te moeten verpotten ?
Alvast bedankt !
(Ik wil gewoon een mooie grote wietplant hebben in de tuin deze zomer....opbrengst maakt niet uit )
Deze zomer ben ik van plan om buiten Hollands Hope te gaan kweken.
De zaadjes ga ik eerst ontkiemen in koffiefilters en daarna verder laten groeien in van die rode partybekers.
Voor de kleine stekjes ga ik Ganna Seed Mix gebruiken
Als eind medium wordt het Royal-Mix van Plagron gemend met de overschot van Ganna seed mix.
Ik ga de voedingslijn van Plagron gebruiken.
Mijn vraag is nu...
Of ik nu 1 grote smartpot moet kopen van 114 liter of 2 x 60 liter
Voordelen van 2 potten zijn als er 1 plant dood gaat heb ik nog één extra plant over , dan als ik maar 1 grote pot zou gebruiken.
En zou je het verschil van grote zien tussen een 114 liter en 60 liter smartpot
En is het slecht voor de plant als ik het direct in een grote pot doe zonder telkens te moeten verpotten ?
Alvast bedankt !
(Ik wil gewoon een mooie grote wietplant hebben in de tuin deze zomer....opbrengst maakt niet uit )

Comment