Manmanman, wat een werk dat knippen. Niet normaal 
Kan mij iemand tips geven aub?
Collapse
X
-
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, niet zozeer de hoeveelheid maar vooral of het een lekker wietje is geworden met een fijne werking!Comment
-
O gelukkig ik was zo nieuwschierig naar dit topic wat er uit eindelijk van is gekomen
Maar de buit is binnen lees ik wel en je heb al wat knip tijd achter de rug
in het begin is knippen leuk he .....
laat je nog keer foto zien van je oogst en hoe het smaaktGod was never on your side..Comment
-
Hallo, mijn eerste plant die ik heb geoogst die niet gekraakt is door de wind is niets geworden. Te letter ontwikkelde toppen. Te vroeg willen oogsten en ook last van rot. De 2de een goeie week later geoogst. Prima plant. Lekker en enorm stoned ervan
Comment
-
Top dat je het nog even liet weten, mooi nieuws! Een knetterstoned wintertje gewenst
En alvast succes volgend seizoen!Comment
-





Comment