Geknakte tak tijdens bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 9lives
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2015
    • 69

    #1

    Geknakte tak tijdens bloei

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Vannacht is door de hevige wind een tak geknakt, hij hing er wel nog aan, maar niet genoeg vrees ik voor hem volledig te voorzien van voeding. Nu is mijn vraag: Hem gewoon helemaal in de grond steken met wortel stimulator etc zou niet lukken? Anders denk ik nog vlug er paar stekjes vanaf te nemen.

    2015-08-30 11.01.17.jpg2015-08-30 11.01.20.jpg2015-08-30 11.01.34.jpg2015-08-30 11.02.35.jpg2015-08-30 11.02.38.jpg
  • BeginGrow
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2014
    • 173

    #2
    Re: Geknakte tak tijdens bloei

    Ik denk dat dat helaas niet zal lukken. Je kan er beter stekken van maken denk ik voor volgend jaar of een binnenkweekje.
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Geknakte tak tijdens bloei

      Zet die tak in en flesje water zal je zin da je top gewoon doorbloei wel even uit de zon houden
      God was never on your side..

      Comment

      • 9lives
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2015
        • 69

        #4
        Re: Geknakte tak tijdens bloei

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
        Zet die tak in en flesje water zal je zin da je top gewoon doorbloei wel even uit de zon houden

        Heb er uiteindelijk allemaal stekjes van af genomen Waarschijnlijk zullen ze reveggen, we zien wel!

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: Geknakte tak tijdens bloei

          Je nickname is 9 lives, wat doe je met een afgebroken tak?

          ghehehehe, succes.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Geknakte tak tijdens bloei

            Heb er uiteindelijk allemaal stekjes van af genomen Waarschijnlijk zullen ze reveggen, we zien wel!
            God was never on your side..

            Comment

            • 9lives
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2015
              • 69

              #7
              Re: Geknakte tak tijdens bloei

              Nu vroeg ik mij wel af of het misschien beter is om ze in Clonex te doppen? Heb ze meteen in zaai- en stekgrond geplaatst. Weet niet of dit echt goed gaat helpen? De bladeren zien er allesinds terug gezond uit! Ik dacht aan zoiets: https://translate.googleusercontent....2SkxEdFGVPChwg

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Geknakte tak tijdens bloei

                Als je aan clonex kunt komen, is dat wel een aanrader ja.
                Clonex mag officieel niet verkocht worden in NL, omdat ze niet goedgekeurd zijn door de gewasbeschermingsmiddelen instantie. Gelukkig is er een beetje zwarte handel, want het is topspul.
                Lekker vochtig houden, en laten wortelen. Dan in een potje naar buiten. Heb je er toch nog wat leuks van.

                Protip: zorg dat je het steeltje niet schuin afsnijdt, maar gekarteld. Een beetje als een appelboor. Dan schiet die sneller wortel.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • 9lives
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • May 2015
                  • 69

                  #9
                  Re: Geknakte tak tijdens bloei

                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                  Als je aan clonex kunt komen, is dat wel een aanrader ja.
                  Clonex mag officieel niet verkocht worden in NL, omdat ze niet goedgekeurd zijn door de gewasbeschermingsmiddelen instantie. Gelukkig is er een beetje zwarte handel, want het is topspul.
                  Lekker vochtig houden, en laten wortelen. Dan in een potje naar buiten. Heb je er toch nog wat leuks van.

                  Protip: zorg dat je het steeltje niet schuin afsnijdt, maar gekarteld. Een beetje als een appelboor. Dan schiet die sneller wortel.
                  Ok, dan ga ik morgen een potje van 50 ml aanschaffen! Hier in BE is het niet verboden zover ik weet. : http://www.growshop-belgique.be/prod...d_product=7382

                  Een goede tip voor de volgende keer! Heb ze nu enkel wat afgeschraapt onderaan. 2015-09-02 19.59.26.jpg

                  Comment

                  Bezig...