Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geknakte tak tijdens bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geknakte tak tijdens bloei

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Vannacht is door de hevige wind een tak geknakt, hij hing er wel nog aan, maar niet genoeg vrees ik voor hem volledig te voorzien van voeding. Nu is mijn vraag: Hem gewoon helemaal in de grond steken met wortel stimulator etc zou niet lukken? Anders denk ik nog vlug er paar stekjes vanaf te nemen.

    2015-08-30 11.01.17.jpg2015-08-30 11.01.20.jpg2015-08-30 11.01.34.jpg2015-08-30 11.02.35.jpg2015-08-30 11.02.38.jpg

    #2
    Re: Geknakte tak tijdens bloei

    Ik denk dat dat helaas niet zal lukken. Je kan er beter stekken van maken denk ik voor volgend jaar of een binnenkweekje.
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

    Comment


      #3
      Re: Geknakte tak tijdens bloei

      Zet die tak in en flesje water zal je zin da je top gewoon doorbloei wel even uit de zon houden
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Geknakte tak tijdens bloei

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Zet die tak in en flesje water zal je zin da je top gewoon doorbloei wel even uit de zon houden

        Heb er uiteindelijk allemaal stekjes van af genomen Waarschijnlijk zullen ze reveggen, we zien wel!

        Comment


          #5
          Re: Geknakte tak tijdens bloei

          Je nickname is 9 lives, wat doe je met een afgebroken tak?

          ghehehehe, succes.

          Comment


            #6
            Re: Geknakte tak tijdens bloei

            Heb er uiteindelijk allemaal stekjes van af genomen Waarschijnlijk zullen ze reveggen, we zien wel!
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Geknakte tak tijdens bloei

              Nu vroeg ik mij wel af of het misschien beter is om ze in Clonex te doppen? Heb ze meteen in zaai- en stekgrond geplaatst. Weet niet of dit echt goed gaat helpen? De bladeren zien er allesinds terug gezond uit! Ik dacht aan zoiets: https://translate.googleusercontent....2SkxEdFGVPChwg

              Comment


                #8
                Re: Geknakte tak tijdens bloei

                Als je aan clonex kunt komen, is dat wel een aanrader ja.
                Clonex mag officieel niet verkocht worden in NL, omdat ze niet goedgekeurd zijn door de gewasbeschermingsmiddelen instantie. Gelukkig is er een beetje zwarte handel, want het is topspul.
                Lekker vochtig houden, en laten wortelen. Dan in een potje naar buiten. Heb je er toch nog wat leuks van.

                Protip: zorg dat je het steeltje niet schuin afsnijdt, maar gekarteld. Een beetje als een appelboor. Dan schiet die sneller wortel.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Geknakte tak tijdens bloei

                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  Als je aan clonex kunt komen, is dat wel een aanrader ja.
                  Clonex mag officieel niet verkocht worden in NL, omdat ze niet goedgekeurd zijn door de gewasbeschermingsmiddelen instantie. Gelukkig is er een beetje zwarte handel, want het is topspul.
                  Lekker vochtig houden, en laten wortelen. Dan in een potje naar buiten. Heb je er toch nog wat leuks van.

                  Protip: zorg dat je het steeltje niet schuin afsnijdt, maar gekarteld. Een beetje als een appelboor. Dan schiet die sneller wortel.
                  Ok, dan ga ik morgen een potje van 50 ml aanschaffen! Hier in BE is het niet verboden zover ik weet. : http://www.growshop-belgique.be/prod...d_product=7382

                  Een goede tip voor de volgende keer! Heb ze nu enkel wat afgeschraapt onderaan. 2015-09-02 19.59.26.jpg

                  Comment

                  Bezig...
                  X