beginner.!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • laurens_enzu
    T.H.C. Master
    • May 2008
    • 512

    #46
    Re: beginner.!

    oke bedankt
    en veel succes met je examen:d
    grtz

    Comment

    • Landroval
      Expert Stoner
      Member
      • May 2008
      • 77

      #47
      Re: beginner.!

      Komt helemaal goed! nederlands is al tussen 8 en een 9,5 en natuurkunde al tussen een 6,5 en 8,5 (normering moet nog bepaald worden hè)

      Gaat vet lekkaaa.. nu mn plantjes nog de lucht in
      I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.

      Comment

      • laurens_enzu
        T.H.C. Master
        • May 2008
        • 512

        #48
        Re: beginner.!

        hallo medekweekers.
        mijn plantjes doen het in iederng eval goed en eentje is echt al meer dan 20 cm
        mar ik had eens een vraagje ik hoorde dat een keer je zaadje is ontkiemt en er en plantje si dat je het bijne niet mocht verplaatsten.. is dit waar? en weet er iemand hoe je een bepaalde soort cannabis plant herkend want ik weet niet wat voor zaa dik heb geplant
        mvg laurens

        Comment

        • laurens_enzu
          T.H.C. Master
          • May 2008
          • 512

          #49
          Re: beginner.!

          oke alles ging goed tot gisteren.
          gisteren gingen mijn blaadjes van een plantje hellemaal slap hangen eerst dacht ik te weinig water heb ze bij gegeven maar dit blijkt niet te helpen. voeding hebbenz e nog niet nodig want ze staan in verse grond. 1 of 2 weken
          bij een ander plantje beginnen de blaadjes ook wat slap te hangen en krijgen ze en witte verkleuring zo wit groene vlekken. hier heb ik nog gen foto van die volgt morgen.
          misschien komt het door het slechte weer?
          ik ga ze morgen extra verlichten met 2 tl lampen en zien of dit helpt
          grtz

          Comment

          • rens
            Retired
            • Jun 2008
            • 2

            #50
            Re: beginner.!

            ik zit lekker mee te lezen omdat ik ook een beginner ben...

            ik had alleen de vraag wat internode en lobblaadjes zijn?

            kan iemand mij dat uitleggen?

            Comment

            • laurens_enzu
              T.H.C. Master
              • May 2008
              • 512

              #51
              Re: beginner.!

              het rode omcirkelt is het lobblaadje.
              en blauw omcirkelt is een indternode elk stuk tussen de aftakkingen voor bladeren.
              grtz
              Attached Files

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #52
                Re: beginner.!

                Leuk dat je de beginnende kweker wat wilt helpen! .

                Mss een goed idee om de circeltjes wat duidelijker te maken.
                Dat blauw circeltje zie je niet zo goed,

                Peace

                Comment

                • laurens_enzu
                  T.H.C. Master
                  • May 2008
                  • 512

                  #53
                  Re: beginner.!

                  ik heb spijtig genoeg niet echt een goede foto met loblaadjes en alles erop maar ik heb de lijnen wat dikker gemaakt
                  trouwens met mijn grootste plantjes alles in orde behalve 1blad vertoond teken van stres n 2 andere plantjes hebben erg veel last van stress maar zou niet weten hoe het komt. de bladeren krullern helemaal naar binnen en hngen een beetje slap.
                  grtz
                  Attached Files

                  Comment

                  • rens
                    Retired
                    • Jun 2008
                    • 2

                    #54
                    Re: beginner.!

                    dank je wel. je kan dus met overpotten de lobblaadjes ook onder de grond zetten?

                    dat is namelijk wel een lang stuk...

                    Comment

                    • Guest's Avatar

                      #55
                      Re: beginner.!

                      Neen, tot net onder de lobblaadjes mag je ingraven

                      Comment

                      • tjeute
                        Chronic Stoner
                        • Apr 2008
                        • 157

                        #56
                        Re: beginner.!

                        Als je het deeltje boven de lobblaadjes ingraaft krijg je meer kans op stamrot.
                        Het gedeelte onder de lobblaadjes is eigenlijk nog deel van het wortelgestel, daar komen ook wortels uit.

                        Greatz Tjeute.

                        Comment

                        • laurens_enzu
                          T.H.C. Master
                          • May 2008
                          • 512

                          #57
                          Re: beginner.!

                          inderdaad toen ik mijn plantjes overpotte zaten de loblaadjes net onder de grond en het plantje groeit perfect:d
                          grtz

                          Comment

                          • laurens_enzu
                            T.H.C. Master
                            • May 2008
                            • 512

                            #58
                            Re: beginner.!

                            hello iddereen.
                            aangezien ik een onbekende soort heb geplant hoe kan ik te weten komen wat voor soortje het is?
                            en mijn plantjes rekken ook erg wat kan ik het best ehieraan doen? ze krijgen van 1 tot 5 uur savonds volop de zon.
                            grtz
                            Attached Files

                            Comment

                            • tjeute
                              Chronic Stoner
                              • Apr 2008
                              • 157

                              #59
                              Re: beginner.!

                              Dan moet je ze eens constant in de zon zetten, hoe meer licht hoe beter!!!

                              Greatz tjeute.

                              Comment

                              • laurens_enzu
                                T.H.C. Master
                                • May 2008
                                • 512

                                #60
                                Re: beginner.!

                                gaat spijtig genoeg niet..
                                en met het weer van de afgelopen dagen zal het niet veel vebeteren..
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...