Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    heel belgie mag n de klote lopen met zenne wetten groetjes uit limburg stad anoniem fuck de blauw ik blijf gewoon doorgaan tot de dood met wiet fuck hun wat zou het erg zijn eh als ze een kankergenezend medi op basis van wiet vinden wat maar 2euro zou kosten dan zou die medicijn van bayer wat tienduizenden kost niet meer verkopen ...ze hebben allang oplossingen van wiet mar tmag niet komen op de markt.....

    Comment


      sorry voor mijn taalgebruik zal niet meer gebeuren excusez moi

      Comment


        Het is zo dat de omzendbrief in de meeste gevallen door de politie gevolgd wordt. Nu is het wel zo dat een elektronisch vereenvoudigd proces verbaal niet overgemaakt wordt aan de bevoegde parketten bij de rechtbank. Lees : niet doorgezonden wordt naar het parket en eventueel vervolgd wordt. Het is wel goed om te weten dat je, als gecontroleerde persoon, indien je in bezit gevonden wordt met wiet, wel in het ANG systeem (algemene nationale gegevens) opgenomen wordt en je dus in de toekomst in het systeem opgenomen wordt als gebruiker van drugs. Ook al wordt pv niet naar parket doorgestuurd.

        Comment


          Even concreet gesteld. Als je dan in toekomst gecontroleerd wordt door de politie, dan zien deze steeds in hun bestand dat je gekend bent voor drugs ook al heb je geen veroordeling opgelopen en 9 op de 10 word je grondig gecontroleerd.

          Comment


            Even een vraag. Is het in orde dat ik me hier voorstel. Gebruik een 9 tal jaar cannabis. Heb geen ervaring met kweken en ben van plan een kweekkast Bonanza G-Leds 140 aan te schaffen. Ben dus een volslagen "blue" wat betreft kweken en kan uiteraard goede raad gebruiken. Dank bij voorbaat.

            Comment


              Welkom. Er is een introductie topic, daar kun je je naar hartelust uitleven :

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...r-introduction

              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                voor de moment willen de walen wel goed keuren 7 minsiters van de waalse kant hebben het goed gekeurd
                enkel de vlaamse ministers blijven dwars liggen anders was het al legaal hier in Belgie klote ministers
                die walen hebben ten miste hersenen
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                KEEP ON GROWING AND SMOKING

                Comment


                  Wat? Voor wiet te legaliseren is een grondwetswijziging nodig, daar komen geen ministers aan te pas. Ministers hanteren die wetten en voeren hun beleid uit binnen dat wettelijk kader. Een wet of wijziging wordt ingediend door een senator en dan passeert dat de kamer en de senaat, waarna de koning er zijne krabbel onder zet. Er zetelen in geen van beide kamers ministers. Dus geen idee wat er zou goedgekeurd willen worden geweest zijn, maar het zal toch ni kloppen.

                  Comment


                    Fuck de grondwet.
                    Vlaanderen onafhankelijk! Geen monarchieėn meer maar iedereen gelijk. De koning kan dan tussen zijn moslims in Brussel wonen en leven zonder beveiligd tralies.

                    Dit is geen democratie meer dus verzet is legitiem.

                    Comment


                      En dan vind ik geen burgerrechten voor mensen die bewust niet gaan werken, maar daar wel perfect toe in staat zijn.

                      Comment


                        Een schande is het!
                        Gelukkig telt dat niet voor mij. Ik ben mentaal gestoord. Sorry

                        Comment


                          Wat met CBD capsules? Is daar ook een wet voor in Belgie?
                          Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                          Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                          Comment


                            Ik ben geen kweker maar een klein beetje wiet in huis kan me in de problemen brengen.

                            ik ben verdorie chronisch ziek. Gelukkig houdt de cbd mij recht.

                            fuck belgie, doe iets!

                            edit: wat met spacecake enzo? Gaan ze daar ook moeilijk over doen?

                            ik ben een newbie in het wereldje
                            Last edited by Kuikie1979; 25 March 2018, 13:15.
                            Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                            Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                            Comment


                              Gaat gij uzelf spontaan aangeven mss met uw paar grammen wiet?

                              Comment


                                Hehe nee hoor
                                Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                                Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                                Comment


                                • Flip Hasjkip
                                  Flip Hasjkip commented
                                  Editing a comment
                                  Wellicht handig om geen foto’s van u eigen als profielfoto te gebruiken ?
                              Bezig...
                              X