Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belgische cannabiswetgeving

    hoe zit dat als je wiet teelt om medische redenen?
    Wat moet je allemaal doen?

    Comment


      Comment


        Re: Belgische cannabiswetgeving

        grtz ,
        @Ganjaroker/
        je bent wel iets of wat grof, maar eigenlijk heb je helemaal gelijk.
        /
        blowers algemeen -> rustig, 0 aggressie, functioneerbaar, valt niemant lastig dus
        alcoholisten: aggressief, vervelend, opdringerig, opvliegend ik hoef het allemaal niet op te noemen

        alcohol -> vergif ( na lange tijd breekt je lever af, word je geel, en ben je binnen de 4 uur dood)
        Thc -> geneesmiddel

        dus wat dat betreft vind ik dat belgie een grote fout maakt op het gebied van de cannabiswetgeving
        maarja, wie ben IK tenopzichte v/d "zogenaamde regering"

        peace,, skunker
        Niet geblowd, Niet geleefd

        Comment


          Re: Belgische cannabiswetgeving

          Oorspronkelijk geplaatst door snert View Post
          Tzijn niet allemaal eikels die flikken
          Ik zat eens met mijn vrienden om 1u 'snachts achter de bib een joint te roken, komen daar ineens twee gendarmes voorbij en zeggen: ziet dat het er nen dikke is eh, da paft beter!
          5min Lachkick
          zo hebje er natuurlijk ook in mijn geval talent voor manipulatie lul ik me er meestal door tenzij grote hoeveelheid
          Niet geblowd, Niet geleefd

          Comment


            Re: Belgische cannabiswetgeving

            Oorspronkelijk geplaatst door skunker View Post
            grtz ,
            @Ganjaroker/
            je bent wel iets of wat grof, maar eigenlijk heb je helemaal gelijk.
            /
            blowers algemeen -> rustig, 0 aggressie, functioneerbaar, valt niemant lastig dus
            alcoholisten: aggressief, vervelend, opdringerig, opvliegend ik hoef het allemaal niet op te noemen

            alcohol -> vergif ( na lange tijd breekt je lever af, word je geel, en ben je binnen de 4 uur dood)
            Thc -> geneesmiddel

            dus wat dat betreft vind ik dat belgie een grote fout maakt op het gebied van de cannabiswetgeving
            maarja, wie ben IK tenopzichte v/d "zogenaamde regering"

            peace,, skunker
            Guerilla 2012

            Comment


              Re: Belgische cannabiswetgeving

              Oorspronkelijk geplaatst door skunker
              Hahahahaha

              Comment


                Re: Belgische cannabiswetgeving

                Ik besef dat het al heel lang geleden is dat iemand hier gereageerd heeft en ik weet niet zeker of de kwestie al opgehelderd is, maar ik zou even willen verwijzen naar de website van trek uw plant vzw (ik wil geen reclame maken hoor) maar zij zijn al enkele malen met het gerecht in de clinch gekomen omdat zij openlijk toegeven plantjes voor hun klanten te kweken, doch zijn zij hier telkens van vrijgesproken. Bovendien staat er denk ik op een van hun pagina's de belgische wetgeving over cannabis en als ik mij niet vergis is het wel degelijk toegelaten om 1 plant per gebruiker te hebben.

                Stel nu dat je met vier thuis woont, allemaal boven 18 jaar (en allemaal gebruikers), kan je vier planten thuis houden.

                Groeten

                Comment


                  Het is niet toegelaten, het wordt gedoogd, is iets anders. En van zodra je iets toevoegd om de plant te helpen ( lamp, ventilator, ...) wordt het echt illegaal..
                  Ik ben vorige week bij trekt uw plant geweest maar door het verpauperde gebouw heb ik besloten niet binnen te gaan
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                  Comment


                    Comment


                      Re: Belgische cannabiswetgeving

                      In de wet staat '1 (vrouwelijke) plant per volwassen persoon OF per huishouden'. Als ik het me nog goed herinner.
                      Dat wil zeggen dat je in die situatie maar 1 plant zou mogen houden Uberfett.

                      Comment


                        Comment


                          Re: Belgische cannabiswetgeving

                          In Nederland worden per huishouden/leefeenheid maximaal 5 planten "gedoogd", mits er geen sprake is van overlast. Overigens wijkt op het gebied van het personenrecht het Belgische rechtstelsel niet erg af van het Nederlandse. Er bestaan namelijk natuurlijke personen (mensen van vlees en bloed) en rechtspersonen (lichamen die zijn opgericht naar de wetten van het land, zoals N.V.'s, B.V.'s, Bvba's e.d.) die worden bestuurd door hun organen (natuurlijke personen). Het meest opmerkelijke verschil is dat de eigendom van een natuurlijk persoon niet kan worden overgedragen (in landen waar slavernij heerst uiteraard wel) en dat de eigendom van een rechtspersoon wel voorwerp van een overeenkomst kan zijn. Immers, aandelen kunnen worden overgedragen (bij N.V.'s) of worden overgeschreven in het register van aandeelhouders (bij B.V.'s). Dus Uberfett, personen van 18 jaar of ouder zijn natuurlijke personen en geen rechtspersonen. Mijn opmerking is slechts bedoeld om de puntjes op de i
                          Last edited by Xtreme; 8 May 2011, 15:26.

                          Comment


                            Re: Belgische cannabiswetgeving

                            ah godverdekke, ja tzit bij mij al heel ver die leerstof, ik bedoelde wel wat je hierboven zegt..

                            Mag je dan eigenlijk vijf planten zetten? zonder dat het voor overlast zorgt .. Hoe wordt die lijn eigenlijk getrokken? Door geuroverlast?

                            It aint easy being stoned

                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              wel spijtig dat we in belgie maar 1 plant per +18 persoon mag hebben hopelijk komt daar ooit is verandering in

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                Oorspronkelijk geplaatst door stivano View Post
                                wel spijtig dat we in belgie maar 1 plant per +18 persoon mag hebben hopelijk komt daar ooit is verandering in

                                je mag geen planten in belgie hebben
                                nultolerantie geld hier beste vriend
                                dat mocht je toch al weten e
                                GrOeNe ViNgErS

                                Comment

                                Bezig...
                                X