Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opgepast Belgen speekseltest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Opgepast Belgen speekseltest

    Korting op 420shop
    Drugscontroles via speekseltest
    100 jaar geleden door politieke druk (alcoholzuipers) werd cannabis op de lijst van verboden stoffen gezet zonder enige testen. 2 jaar later werd dat door de conventie van geneve gewoon overgenomen. In de jaren 70 was Nederland eindelijk de slimste en er is sinds dan wel medisch onderzoek gebeurd waaruit blijkt dat cannbis bij normaal volwassen gebruik geen problemen opleverd. En nu (omdat de meederheid politiekers zuipers zijn) gaan ze van blowers criminelen maken dmv een speekseltest! De geschiedenis blijft zich herhalen en ik walg daarvan! Ik blow al 13 jaar en 11 daarvan dagelijks. Ik heb een goede job,een goed contact met familie en heb veel vrienden, ook niet blowers. Als ik zo'n test krijg ben ik alles kwijt!!! en word ik veel harder gestraft dan een aanrander, dief of straatdealesr die H verkopen.
    Job kwijt, lening niet kunnen betalen, geen rijbewijs, waanzinnige boetes, familie die attack krijgt, omdat ik voor ik ga slapen een plant wil roken ipv medicijnen nemen of te zuipen. Van alle schadelijke drugs in de wereld staat cannabis op 12 en alcohol op 7. Suikers en vetten staan ook in de top tien. Bende achterlijke hypocrieten. Waarom neemt de politie geen diabetes of cholestorol testen af bij mensen die te vet zijn? Wat kost de maatschappij dat? Die krijgen eerder een hartaanval dan ik van het blowen!
    Als er nog mensen zijn die mijn mening delen graag een reply want er zit veel opgekropte woede in mij omdat er niemand iets aan kan doen!
    Ergens van gekopieert. Ik ben eens met zijn mening !, nu zullen machtig veel mensen in belgen bestraft worden omdat ze op zondag een jointje roken.En maandag gaan ze naar hun werk oeps speekseltest onderweg naar daar.Dag het leven wat het geweest was??Is dit nog de normale gang van zaken. We moeten laten weten dat dit niet de juiste manier is .Weer een verbod wat trouwens nergens opslaat omdat ja na 24 zkr nuchter bent.Weer een verbod voor wat meer mensen in de bak te steken die nu al overvol zijn.
    Weer een verbod dat alleen maar problemen en geld kosten met zich gaat meebrengen . DOE zo voort! houden ze toch niet vol,ik bezie dit als wanhoopspogingen op cannabis te stoppen omdat ze legalisatie voelen naderen. Maarja mijn mening.

    Grtz Dr
    Last edited by MR GROEN; 23 September 2010, 23:16.

    #2
    Re: Opgepast Belgen speekseltest

    En zo is het Sir en niet andrs
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Opgepast Belgen speekseltest

      Ik weet niet of het met zo'n speekseltest nog waarneembaar is na 24 uur ?
      Zie het nergens staan.
      Met een bloed- of urinetest is het wel weken later nog te zien, maar om nou iemand te bekeuren die een dag eerder een jointje gerookt heeft lijkt me niet de bedoeling.
      Als ik nu een jointje rook, ben ik over een uurtje of 3 weer nuchter.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Opgepast Belgen speekseltest

        je speeksel is dan niet ( nuchter) clean .. Het zit nog in je maar de effecten op jezelf zijn er niet .
        Dat is de fout van de speeksel test.Slaat nergens op met alcohol drink je toch ook niet op zondag 3 pintjes en zaterdag middag
        ga je met de auto rond rijden . En je blaast positief ? ;.... jaa halloo compleete onzin

        Grtz DR

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Opgepast Belgen speekseltest

            Tja tin mijn ogen ga je zelf gewoon niet rijden in een auto als je onder invloed ben maak niet ui of het nu alcohol is cannabis of wat anders.
            Denk dat elke persoon zelf zijn eigen verantwoordelijkheid kan dragen.
            Maar ik wil niet een ongeluk veroorzaken of wat dan ook om dat ik zo nodig een jointje moest roken.

            Groetjes Bella
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Opgepast Belgen speekseltest

              ze moeten tog wat doen om gel dt ekrijgen dus dan mara dit

              Comment


                #8
                Re: Opgepast Belgen speekseltest

                ben het volledig eens met bella, je speelt tenslotte niet alleen met je eigen leven maar ook met dat van de andere weggebruikers. langs de andere kant wil ik wel 's avond m'n joint kunnen roken en de volgende dag zorgeloos in m'n auto stappen

                Comment


                  #9
                  Re: Opgepast Belgen speekseltest

                  Ik ben absoluut tegen drugs in het verkeer, maar er scheelt wel iets met deze testen.

                  Een vriend van me is tegengehouden tijdens het proefproject van deze speekseltesten. Hij had 24u voor de speekseltest cannabis gebruikt, maar was niet onder invloed van cannabis op het moment dat hij in z'n auto zat.

                  Gevolg: positieve speekseltest en een rijverbod. Natuurlijk wordt dat speeksel daarna geanalyseerd in een labo. Daar bleek dan achteraf dat de hoeveelheid THC in zijn bloed er op wees dat hij inderdaad niet onder invloed reed, maar de dag ervoor had gebruikt.

                  Ondertussen had hij wel al een rijverbod moeten ondergaan natuurlijk...

                  Comment


                    #10
                    Re: Opgepast Belgen speekseltest

                    Hoelang detecteerbaar met speekseltests?

                    Alcohol: 6–12 h[13]
                    Marijuana and hashish (THC): 12–24 h[13]
                    Cocaine (including crack): 1 day[13]
                    Opiates: Up to 2–3 days
                    Methamphetamine ("Tweak," "crank," "ice") and ecstasy (MDMA,) : Up to 5 to 13 days.
                    Benzodiazepines: From time of ingestion up to 2 to 3 days
                    Amphetamines 3 days
                    Phencyclidine (PCP) 3 days
                    http://en.wikipedia.org/wiki/Drug_te...ed_drug_screen

                    Lijkt mij alsof mensen die met Ritalin achter het stuur kruipen ook gespot gaan worden. hehe. Is toch amfets?
                    Gewoon in beroep gaan en waanzin van de test aantonen. Het is niet omdat er sporen van cannabis in je bloed zitten dat je onder invloed bent, dat weet de rechter ook wel.

                    Is gewoon weer angst genereren, goedkope manier om statistieken die al belachelijk laag zijn naar beneden te halen.

                    Wat zegt u hiervan, mijnheer de rechter? http://ccguide.org/driving.php

                    UK: Alcohol Impairs Driving More Than Marijuana: New Scientist, 20 March 2002
                    AUSTRALIA: Cannabis Not Risky (to drivers): The Advertiser, 31 October 2001
                    No proof cannabis put drivers at risk: 31 October 2001
                    Cannabis could help computer players, says firm
                    Don't be a dope, New Scientist, 16 December, 2000
                    Cannabis may make you a safer driver by Jonathon Carr-Brown, Sunday Times, 13 August 2000
                    Dope Drivers Safe: The Province, Canada, 21 August 2000
                    Last edited by albes; 24 September 2010, 22:35.

                    Comment


                      #11
                      Re: Opgepast Belgen speekseltest

                      Hier zijn ze al jaren mee bezig en het kwam toen niet rond en dat zal nu ook zo gaan, hoop ik. Ik kan mij herinner van jaren geleden dat toen de aalmoes proef werd toe gepast. Daarin wordt op basis van urine vast gesteld wat voor een drugs je hebt gebruikt, maar ook niet meer of minder! Ik praat over een jaar of 5 geleden.

                      In dat contrast is zo'n speekseltest een 1e aanleiding. Als je betrapt bent en je naar een politiebureau moet voor een blaastest of een bloedtest om echt rechtelijk bewijs te krijgen.

                      Echter vindt ik dat Cannabis (soft) totaal los staat van hard-drugs. Dan hebben we nog medicatie. Als je een ongeluk veroorzaakt onder invloed van welke medicatie dan ook, dan ben je niet verzekerd.
                      Veel gestelde vragen over het forum
                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL
                      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                      Comment


                        #12
                        Re: Opgepast Belgen speekseltest

                        Ook in Nederland willen ze dit plan gaan uitvoeren. Maar dan vraag ik me af, of die mensen die dit beslissen wel genoeg van het onderwerp weten:

                        1. Mocht je positief getest worden door speeksel op bepaalde drugs, wil niet zeggen dat je nog onder invloed bent van deze drugs. Cannabis is een goed voorbeeld.. na een tijdje ben je toch echt wel nuchter terwijl het nog in je speeksel zit.
                        2. Als men positief getest wordt, wordt er ook nog een bloedproef afgenomen. Een bloedproef? Dan is iedere cannabis gebruiker dus iedere keer de pineut, aangezien Cannabis wel tot een maand na gebruik in het bloed zit, en bij die hard smokers zoals hier op het forum er nauwelijks nog uit gaat.

                        ...
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: mn planten eerste keer

                          Flappe vond een mooi wetenschappelijk artikel hierover,nicklish de manier om het te plaatsen.
                          bij deze in de juiste discussie geplaatst.
                          Attached Files
                          Last edited by misty; 25 September 2010, 16:58.

                          Comment


                            #14
                            Re: Opgepast Belgen speekseltest

                            Tegenwoordig durf ik niet meer nuchter in de auto te stappen met al die gekken op de weg

                            Comment


                              #15
                              Re: Opgepast Belgen speekseltest

                              Deze soort van test zijn toch volledig verkeerd opgebouwd . Als men echt bezorgd is om de verkeersveiligheid dan zou men moeten testen op reactie vermogen , evenwicht , ...

                              Zoals vroeger op 1 been huppen en op een witte lijn lopen, dat vind ik al veel beter testen om te zien of iemand in staat is een voertuig te besturen. Maar ja ze vertrouwen natuurlijk liever met belasting geld betaalde , veel te dure , onnodige testkitje dan een corrupte flik.

                              Comment

                              Bezig...
                              X