Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

    Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
    Ik vind het geweldig hoe die grieken en fransen geen shit nemen van de elite en regering en chaos maken.

    Hollandse spruitjesgristenen slikken alles, zolang de gehaktbal maar goedkoop blijft.

    Daar zorgt de achterban van het CDA wel voor met de martelpraktijken van de bio industire.

    Cheap indeed..
    Vind ik eigenlijk ook. Of ze nu gelijk hebben of niet ... ze komen er wel voor op, ik ben het wel niet eens met de boel af te breken maar dat zijn jongeren die een kans zien. Wij komen eigenlijk voor niets op. Wij slikken gewoon alles en klagen er achteraf over. Neem nu die speekseltest, wij pikken het gewoon allemaal. Ook fedasil die 500€ per dag geeft aan 'asielzoekers' (lees vakantiegangers) en anders zitten ze in een hotel. Ook BHV dat gewoon professioneel geboycot wordt. Ik kan nog wel even doorgaan met redenen om terecht op te komen.

    Comment


      #77
      Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

      Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
      Ik vroeg met trouwens af of jullie dan allemaal tegenstander zijn van de actieve werkleeftijd op te trekken?
      De consequenties daarvan kan ik zo niet 1,2,3 overzien maar het lijkt wel onvermijdelijk, of beter gezegd > realistisch... Je kan wel zeggen dat mensen mogen stoppen met werken maar als je ze dan met 500euri tevreden wilt stellen kan dat wat gemor opleveren... Dus mensen gaan uit zichzelf wel door, puur om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. De overheid loopt er alleen maar achteraan, en met Boterletter Wilders als schandknaapje voor dit kabinet zal de focus wel niet op doelgericht anticiperen op de onvermijdelijke toekomst liggen. Nee, dat wordt weer veel media-aandacht en maatschappelijke discussie over de waan van de dag, een revival van het proefballonetje in al zijn glorie en -natuurlijk- een of meerdere georkestreerde landelijke aktiedagen tegen de gedachte achter het plan van aanpak voor de .... you lost me here.

      Maar goed, geen pensioentje voor mij. En da's ook prima want 1: ik ben man, 2:ik rook, 3:ik smeer me niet drie keer per dag in met vette vis en 4:remmen is voor watjes dus is er een gerede kans dat waar die pensioengerechtigde leeftijd ook komt te liggen, ik dan allang een tuintje op mn buik heb. Alaaf!
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #78
        Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

        Idd het slopen van andersmans spullen is niet ok.
        Maar het idee, het volk wat de straat op gaat en het inet meer pikt.

        En dan slopen ze maar wat, de regering hier kan het hele land kapot maken en de gristenhypocrieten kijken gewoon de andere kant op.

        Net als in WO2, de hollander was er als de kippen bij om zn Joodsche buurman te verraden. Nu steunt diezelfde schijnheil de wandaden van Israel.
        Boter op het hoofd....

        Nu maken ze zich druk om een paar honderd herten in de oostvaardersplassen, terwijl er MILJOENEN dieren dag in dag uit in een hel leven in de bio industrie. Mja dan krijgt die geblondeerde Jood ruzie met het CDA he..

        Honderden MILJARDEN eruo's worden er verbrast. De oplichterij van de banken was mislukt, dus hebben ze wat miljardjes gekregen van de GristenTaliban.
        Kunnen ze het nog een keer proberen.

        Miljarden in Irak en Afghanistan gestoken, VELE burgerdoden ook tot gevolg, de Betuwelijn en JSF egotrips van ministers.

        Maar owee als Klaas zn huur niet betaald, dan kan die verrotten en maken mensen zich hier druk om zijn WW uitkering en het hoofddoekje van zn buurvrouw.

        Israel aan de Noordzee ftw!

        Comment


          #79
          Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

          Okee okee, het is al duidelijk, maar toch even kijken of ik het goed begrijp. We zijn wat van het originele onderwerp afgedwaald, maar dat is niet erg want het is wel erg interessant. Er ontstond een discussie die uiteindelijk in enige consensus uitmondde, maar omdat de discussie toch wel leuk is hebben we want niet onderwerpjes op het vuur gegooid. Maar dit zijn wel heeeeeeel erg veel verschillende onderwerpjes, mede-smokers. Dus om zelf niet te verdrinken in alle meningen die ik heb, er maar eentje uit gepakt.

          Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
          ... dus hebben ze wat miljardjes gekregen van de GristenTaliban ...
          4 ton als partner bij KPMG

          En Jona, de actieve werkleeftijd kan wat mij betreft prima omhoog.
          Last edited by CatsEye; 30 October 2010, 21:08.

          Comment


            #80
            Re: waarschuwing: net politie inval gehad voor 3 plantjes

            Ga eens na wat er gebeurd zou zijn dat de Nederlandse primaire banken niet zouden zijn geholpen. Dan had het hele monetaire systeem op zijn gat gelegen. Dan waren we teruggevallen in de ruilhandel. Uiteraard zijn er grote fouten gemaakt door de banken: het beleid was gericht op aandeelhouderswaarde: hoge koersen en hoge dividenden. Immers, als je de winsten niet toevoegt aan de algemene reserve, maar aanwendt voor dividenduitkeringen dan verzwak je de vermogenspositie. Het eigen vermogen (risico dragend vermogen) vertoonde een wanverhouding ten opzichte van het balans totaal. Banken zijn hoe dan ook solvabel maar vaak onvoldoende liquide. Kortlopende schulden zoals rekeningen-courant en direct opeisbare spaartegoeden werden aangewend voor langlopende vorderingen zoals hypotheken. Bij een run op de bank is er simpelweg te weinig in kas, omdat het geld langlopend is uitgeleend. De door de staat verstrekte leningen vormen als het ware stamkapitaal (min of meer permanent achtergesteld vreemd vermogen op (middel)lange termijn)
            Last edited by Xtreme; 2 November 2010, 17:06.

            Comment

            Bezig...
            X