Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gepakt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Gepakt

    Oorspronkelijk geplaatst door lsdaffy View Post
    ik zou direct weer opnieuw beginnen,we doen menselijk gezien NIETS verkeerd met onze eigen blow te kweken,willen ze mij daarvoor een tijdje achter tralies,dan doen ze maar,de dag dat ik weer vrijkom begin ik opnieuw, en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw...LEGALIZE ALLES,T'IS ALLES OF NIKS,de boetes neem ik er nog bij,nog altijd goedkoper dan alle dagen wiet kopen op straat en/of shop.
    Ja opnieuw beginnen is zeker een goed idee haha, alleen heb ik ook nog een paar andere verandwoordelijkheden en daar kan ik een paar dagen of weken vast zitten niet bij gebruiken.
    Ooit ga ik wel weer eens wat doen, tot die tijd ban ik afhankelijk van het zonnetje oftewel slechts 1 oogst per jaar van 5 plantjes.
    Momenteel heb ik al weer een paar witte weduw baby's in het zonnetje staan.

    04-26-19.10.jpg

    Comment


      #47
      Re: Gepakt

      That's the spirit

      Comment


        #48
        Re: Gepakt

        Nou nou, hij neemt er echt de tijd voor.
        Nog steeds geen enkele reactie van oom agent gehad.
        Ik begin zo ondertussen echt wel te denken dat hier een menselijke fout is gemaakt.
        Oom agent heeft mij natuurlijk opgebeld om te zeggen dat onze afspraak voor mijn verklaring/proces verbaal op te nemen niet door kon gaan.
        Ook vertelde hij mij dat hij contact met mij op zou nemen om een nieuwe afspraak te maken, en dat is nou net nog niet gebeurd.
        Het is zo ondertussen al meer dan twee weken geleden dat hij mij heeft afgebeld.
        Ik vraag me dus ook af of het mogelijk is dat oom agent niet heeft geregistreerd dat hij mij nog moest terug bellen en het heeft geprobeerd te onthouden.
        Als dat zo is dan is het heel goed mogelijk dat hij mij stomweg vergeten is.

        Verder gaat het prima met de baby die de aanslag heeft overleeft.
        Wel heeft ze twee hoofdstammen omdat ze door vriendelijke oom agent “getopt” was tot op het onderste blad.
        In de toekomst zal ze wel ondersteuning nodig hebben omdat ze behoorlijk de breedte in zal gaan.
        05-04B.jpg05-05A.jpg Lemon Skunk "getopt" tot op het onderste blad toen het plantje slechts 5 cm hoog was.

        Comment


          #49
          Re: Gepakt

          en heb je al wat gehoord?

          Comment


            #50
            Re: Gepakt

            looool
            hoe gek is dat!
            agent topt plant

            dik twee hoofdstammen ook nog!
            ik zou die agent even bedanken de volgende keer als je hem ziet

            Comment


              #51
              Re: Gepakt

              Oorspronkelijk geplaatst door steef77stefan View Post
              en heb je al wat gehoord?
              Nee nog niets gehoord, gisteren ging mijn telefoon wel 2 keer vlak achter elkaar over en de persoon die belde was onbekend.
              Ik was aan het werk dus ik kon even niet opnemen maar toen ik zag dat er onbekend gebeld was sloeg mn hart toch wel weer even over.
              Het hoeft niets te betekenen natuurlijk want voor het zelfde geld was het totaal iemand anders haha.

              Greetzz...

              Comment


                #52
                Re: Gepakt

                Oorspronkelijk geplaatst door paradoxm View Post
                looool
                hoe gek is dat!
                agent topt plant

                dik twee hoofdstammen ook nog!
                ik zou die agent even bedanken de volgende keer als je hem ziet
                Hahaha, nou ik ga die agent echt niet bedanken ik hoop ook noooooit meer wat van hem te horen, van de week hoorde ik dat er zo'n 150.000 van dit soort zaken op de plank ligt om beoordeeld te worden (en dat zijn complete proces verbalen).
                Ik vraag me wel af wat er zal gebeuren als ik beide hoofdstammen top als de plant groot genoeg is.

                Greetzz..

                Comment


                  #53
                  Re: Gepakt

                  Zo, dat is balen.
                  Tot op heden nog steeds niets gehoord van oom agent, dat is wel positief maar wat wel enorm balen is is mijn mooie nieuwe energie meter.
                  Ik was van plan om overnieuw te beginnen omdat het toch wel weer kriebelt.
                  Dus heb ik een mooi compleet tentje (120x240) gekocht en natuurlijk ben ik me gaan verdiepen in de detectie middelen van justitie.
                  Dit om te voorkomen dat de geschiedenis zich herhaalt.
                  We weten zo ondertussen dat de meeste plantages opgedoekt worden door overlast (geur en geluid) en warmte detectie.
                  Maar wat ook zo is is dat de energie leveranciers nauw samen werken met justitie.
                  En daar zit nou net mijn probleem.
                  Tijdens de inval een goede maand geleden hebben ze mijn energie meter mee genomen, en na betaling van mij hebben ze weer een nieuwe meter terug geplaatst.
                  Dit alles onder het mom om te kijken of er niet gefraudeerd was met elektriciteit.
                  De nieuwe meter blijkt een zogenaamde “slimme energie meter” te zijn.
                  Deze meter kan elk kwartier uitgelezen worden door de energie leverancier.
                  Dat betekend dus dat er gedurende 3 weken lang 18 uur per dag op exact de zelfde tijden steeds weer 1200 watt meer afgenomen wordt dan de overige 6 uur.
                  Daarna gedurende 8 weken 12 uur per dag op exact de zelfde tijden 1200 watt meer afgenomen wordt dan de andere 12 uur.
                  Dit is natuurlijk een typisch voorbeeld van een kweekje met 2 lampen van 600 watt.
                  Deze informatie gaan ze zeker doorspelen aan justitie.
                  Deze link hieronder is van de site waar ik mijn informatie vandaan heb.
                  http://www.innovaties.otib.nl/innovaties/details/default.aspx?id=203
                  Tsjaa best kansloos zou ik zeggen.
                  Iemand suggesties?
                  Last edited by ceBep; 25 May 2011, 21:52. Reden: kleine tekst aanpassing welke buiten de regels viel...

                  Comment


                    #54
                    Re: Gepakt

                    Je kunt het netwerkbedrijf bellen en ze melden dat je absoluut niet accoord gaat met een slimme meter en dat je het ze ook zeer kwalijk neemt dat ze je dit niet gemeld hebben vantevoren.
                    Je bent namelijk niet verplicht een slimme meter te accepteren.

                    Lees:

                    Over twee jaar moet de invoering op kleine schaal van start gaan, mits de Tweede en Eerste Kamer ermee akkoord gaan. Beheerders van energienetwerken moeten de meters daarna verplicht aanbieden, maar klanten behouden de mogelijkheid om voor andere modellen te kiezen.

                    Comment


                      #55
                      Re: Gepakt

                      Ik denk dat je daar geen fluit mee opschiet. Immers, cannabiscoen staat nu eenmaal "in the picture". De meter laten verwisselen schiet niet op en wekt alleen maar argwaan. De enige remedie is verhuizen, waarbij de huurovereenkomst zo mogelijk op naam van een vriendin wordt gesteld. Maar of je daarmee je digitaal spoor en je antecedenten uitwist is de vraag. Bijvoorbeeld: 2 jaar geleden had ik een bepaald type auto op het oog, waaraan een leveringstijd verbonden was. Mijn garagehouder had een jonge inruiler staan met 5000 km op de teller met meer toeters en bellen dan op mijn beoogde nieuwe auto. De inruiler had op naam gestaan van iemand van wie de rijbevoegdheid ontnomen was. De 1e maand ben ik 8 keer aangehouden om te "blazen" (onder meer in Alkmaar, Eindhoven, Goes, Rotterdam en Ermelo) omdat het BKR de gewijzigde kentekenregistratie nog niet had verwerkt.
                      Last edited by Xtreme; 26 May 2011, 10:08.

                      Comment


                        #56
                        Re: Gepakt

                        Ik zou het alleen al doen vanwege het principe. Of hij nu in the picture staat of niet, wanneer die meter omgewisseld wordt voor een gewone meter, kunnen ze zijn verbruik niet analyseren. Argwaan is niet voldoende, er is dan weer een goede reden nodig om binnen te kunnen treden. Op argwaan alleen kan zoiets niet natuurlijk.
                        Of je dan direct weer met 2 lampen aan de gang zou gaan, ik raad het je af. Waarom niet een enkele 400 watter, dat kost niet zoveel stroom en geeft niet zoveel warmteuitstoot.

                        Wat ik trouwens nog graag wil weten cannabiscoen, je schrijft dat ze na betaling van jou weer een meter geplaatst hebben. Waar moest je voor betalen dan? Het was toch hun eigen idee om de meter weg te halen?
                        Aangezien er niet gefraudeerd was, lijkt het mij dat ze je dat geld gewoon terug moeten geven.
                        Last edited by mathijs; 26 May 2011, 11:10.

                        Comment


                          #57
                          Re: Gepakt

                          Een 600W geeft meer lichtopbrengst per W dan een 400W, dus zou ik sowieso voor 1x600W gaan ipv 1x400w.

                          Het afhandelen door de politie kan wel een jaar duren, sommige mensen krijgen pas na 1,5 jaar weer bericht ervan, dus zelfs als je over een paar maanden niks hebt gehoord moet je niet denken dat de zaak is "kwijtgeraakt" en je weer verder kan.
                          Na 1 jaar doen ze trouwens ook een controle om te kijken of je niet weer bezig bent, onaangekondigd.

                          Comment


                            #58
                            Re: Gepakt

                            Na 1 jaar doen ze trouwens ook een controle om te kijken of je niet weer bezig bent, onaangekondigd.
                            Wat houd dat in dan? Dat ze aan je brievenbus komen ruiken en luisteren? Ik ben in het verleden zelf gepakt en veroordeeld, maar er is nog nooit iemand onaangekondigde controle komen houden. Onzin dus!
                            Er is geen officier van justitie die een machtiging tot binnentreding afgeeft zonder dat er feiten zijn geconstateerd die het heel aannemelijk maken dat je aan het kweken bent.

                            Dat een 600W meer lichtopbrengst per watt geeft is duidelijk, maar als je voor jezelf wat wiet wilt kweken, is een 400 watter beter dan niets lijkt me. Die 400 watt verbruikt minder stroom en geeft minder warmte af. Als je dus nog veroordeeld moet worden voor een vorige keer, is dat een prima keuze. Als je te gretig bent, krijg je eerder het deksel op je neus.
                            Last edited by mathijs; 26 May 2011, 14:20.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
                              Je kunt het netwerkbedrijf bellen en ze melden dat je absoluut niet accoord gaat met een slimme meter en dat je het ze ook zeer kwalijk neemt dat ze je dit niet gemeld hebben vantevoren.
                              Je bent namelijk niet verplicht een slimme meter te accepteren.

                              Lees:
                              Ik heb contact gehad met het netwerkbedrijf, de meter wordt niet uitgelezen omdat ik daar geen toestemming voor geef.
                              Natuurlijk heb ik nu wel een beetje slapende honden wakker gemaakt, hopen dat ze weer lekker inslapen

                              Greetzz..

                              Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                              Ik denk dat je daar geen fluit mee opschiet. Immers, cannabiscoen staat nu eenmaal "in the picture". De meter laten verwisselen schiet niet op en wekt alleen maar argwaan. De enige remedie is verhuizen, waarbij de huurovereenkomst zo mogelijk op naam van een vriendin wordt gesteld. Maar of je daarmee je digitaal spoor en je antecedenten uitwist is de vraag. Bijvoorbeeld: 2 jaar geleden had ik een bepaald type auto op het oog, waaraan een leveringstijd verbonden was. Mijn garagehouder had een jonge inruiler staan met 5000 km op de teller met meer toeters en bellen dan op mijn beoogde nieuwe auto. De inruiler had op naam gestaan van iemand van wie de rijbevoegdheid ontnomen was. De 1e maand ben ik 8 keer aangehouden om te "blazen" (onder meer in Alkmaar, Eindhoven, Goes, Rotterdam en Ermelo) omdat het BKR de gewijzigde kentekenregistratie nog niet had verwerkt.
                              Ik heb contact gehad met de beheerder en de meter wordt niet uitgelezen omdat ik daar geen toestemming voor geef, positief dus.
                              Verhuizen is niet echt een goede optie, ik ben namelijk in het bezit van een koophuis en dat is momenteel echt niet zomaar te verkopen voor een leuke prijs met deze resessie.

                              Greetzz...

                              Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
                              Ik zou het alleen al doen vanwege het principe. Of hij nu in the picture staat of niet, wanneer die meter omgewisseld wordt voor een gewone meter, kunnen ze zijn verbruik niet analyseren. Argwaan is niet voldoende, er is dan weer een goede reden nodig om binnen te kunnen treden. Op argwaan alleen kan zoiets niet natuurlijk.
                              Of je dan direct weer met 2 lampen aan de gang zou gaan, ik raad het je af. Waarom niet een enkele 400 watter, dat kost niet zoveel stroom en geeft niet zoveel warmteuitstoot.

                              Wat ik trouwens nog graag wil weten cannabiscoen, je schrijft dat ze na betaling van jou weer een meter geplaatst hebben. Waar moest je voor betalen dan? Het was toch hun eigen idee om de meter weg te halen?
                              Aangezien er niet gefraudeerd was, lijkt het mij dat ze je dat geld gewoon terug moeten geven.
                              Oorspronkelijk geplaatst door MarcoPM View Post
                              Een 600W geeft meer lichtopbrengst per W dan een 400W, dus zou ik sowieso voor 1x600W gaan ipv 1x400w.

                              Het afhandelen door de politie kan wel een jaar duren, sommige mensen krijgen pas na 1,5 jaar weer bericht ervan, dus zelfs als je over een paar maanden niks hebt gehoord moet je niet denken dat de zaak is "kwijtgeraakt" en je weer verder kan.
                              Na 1 jaar doen ze trouwens ook een controle om te kijken of je niet weer bezig bent, onaangekondigd.
                              Ach ja ik weet dat ik echt nog niet kan zeggen dat ik klaar ben.
                              Het is natuurlijk wel zo dat er geen volledig proces verbaal op het bureau ligt dus daar kunnen ze ook niet echt veel mee op het moment.
                              Vandaag zag ik weer een paar petten langs de kant van de weg staan, nou hahaha mij staan ze daar op het moment ff prima.
                              Zolang ze daar staan vallen ze mij tenminste niet lastig.

                              greetzz..
                              Last edited by ceBep; 26 May 2011, 18:04. Reden: Multi posting

                              Comment


                                #60
                                Re: Gepakt

                                Beste cannabiscoen,

                                Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd.

                                Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.


                                Als er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag, ik zal nu voor de laatste keer je berichten samenvoegen.


                                Met vriendelijke groet,
                                vale.

                                Comment

                                Bezig...
                                X