Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gepakt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Gepakt

    Korting op 420shop
    Plantage opgerold, pfffffffffff wat is wijsheid???
    Tijdens mijn eerste kweek opgerold, nu moet ik de consequentie hiervan aanvaarden zonder een enkele oogst al het haasje.
    Niet leuk maar het is ff niet anders.
    Op mijn zolder stonden 2 tenten (120x120x200) met 7 volwassen planten in de bloei en 5 net uitgekomen zaden.

    Vandaag op het politiebureau geweest om de nieuwe sleutels van mijn huis op te halen, ik was niet thuis dus hebben ze het slot geforceerd en er een nieuwe in geplaatst.
    Donderdag moet ik terug komen om een verklaring af te leggen, wie ohh wie heeft hier ervaring mee en eventueel nuttige tips voor mij die handig kunnen zijn om in mijn verklaring mee te nemen?
    Er liggen nog wel wat stuk gesneden onderdelen van mijn tenten op zolder en ook de bakken met aarde staan er nog.
    Verder is alles weg.....en het waren zulke mooie planten die binnen 4 weken bloei toppen hadden zoals ik ze nog nooit gezien had...

    #2
    Re: Gepakt

    "if you can't do the time then don't do the crime"

    Je mag nog van geluk spreken want ze gaan de wet wijzigen, max. 7,5 jaar gevangenisstraf op het thuis kweken met onveilige installaties (brandgevaarlijke situaties).

    Daarbij heb je denk ik niet goed eerst de forums bestudeerd en ben je voorbij gegaan aan een aantal essentiele regels.

    Geheimhouding, anti detectie folie, uitblaas lucht mengen met verse buitenlucht alvorens het naar buiten te blazen.
    Helicopters en drones/ sniffers vliegen over en jouw zoldertje licht mooi rood op hun detectie apparatuur.

    Klassiek kweken werkt niet meer en zal uitsterven door deze wetswijziging en de technologische vooruitgang.

    Wat ons rest is een verdere evolutie op LED gebied.

    Edit:
    Tevens de energie bedrijven / netbeheerders hebben 'vangnetten' ingebouwd op hun stroom netwerk en zijn in staat tegenwoordig effectiever en sneller de klassieke binnenkweek op te sporen.
    Ze werken 'Teevens' nauw samen met Jusitie en Politie


    Nu mijn menselijke gedeelte,

    Heel vervelend voor je dat je gepakt bent en ik wens je veel sterkte toe.
    Last edited by Willempie; 11 April 2011, 18:19.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Gepakt

        STERKTE!!!!!



        Een shame die heksenjacht...

        De buurvrouw steekt kaarsen aan in huis, rookt ook binnen en heeft een stelling met aquaria waar allerlij kabeltjes hangen.

        Ze brengt me in gevaar met dr kaarsen, dr gerook in bed en ondeugdelijke elektrische installaties.

        Gaat ze ook 7,5 jaar de bak in?

        Vroeger op de brandstapel nu flikkert die gristentaliban je als ' heks' 7 jaar in de cel.

        Middeleeuwse huichelaars blijven het gadverdamme...

        Gr
        B.

        Comment


          #5
          Re: Gepakt

          Da's balen man, zo te lezen was je er op een leuke hobbymatige manier mee bezig en vond je het geen probleem daar ook voor in de buidel te tasten, ofwel ? K** met peren, effe slikken en maar goed bedenken of je weer wilt doorgaan (leuk man, lekker buiten doen nu, scheelt hopen stroom en nieuwe sloten).

          Maar goed : benadruk op het buro dat het allemaal voor eigen gebruik was, dat je flipt van het coffeeshopbeleid en de troep die ze daar verkopen, en dat je met eer en geweten alles hebt gedaan om het zo veilig mogelijk te doen. Eventueel -als je wat melig bent- kan je altijd nog proberen de kat erbij te lappen, maar of ze daar intrappen....

          Je zal trouwens waarschijnlijk de kosten van dat slot ook wel moeten lappen of zit dat bij de inbeslagname in, als zijne een soort wrang voordeelpakket ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Gepakt

            da's pas lullig man,

            Als het jouw eigen huis is zou ik me niet teveel zorgen maken over uitzetting, banken zitten hier zeker niet op te wachten. (Als je netjes afbetaald.)

            Verder veel sterkte!!

            grtz.

            Comment


              #7
              Re: Gepakt

              Ja dat slot zal ik zeker moeten lappen en daarbij ook de voorrijkosten en manuren natuurlijk.
              Ook de electricteits meter hebben ze meegenomen voor nader onderzoek.
              Daar is natuurlijk niets uit gekomen want daar heb ik niet mee geknoeit, vandaag 260 euro overgemaakt om hem weer terug te laten plaatsen.
              Slot zal ook wel iets van 200 zijn en dan de boete nog pffffff.
              Aan materiaal hebben ze ook zeker voor 1200 mee genomen/gesloopt, als met al voor zo'n 2000 het schip in zonder een zelf gekweekt blowtje te kunnen draaien.
              Echter 1 klein pluspuntje, die sukkels zijn vergeten 1 van mijn baby's te doden, die staat nu bij pleegouders heel verweg op het strand te bakken in het zonnetje.

              Greetzz...

              Comment


                #8
                Re: Gepakt

                Sterkte.

                Hoe zijn ze bij jou terecht gekomen? klachten van de buren ofzo?

                mvg,
                Pottytrainer

                Comment


                  #9
                  Re: Gepakt

                  Nee er waren geen klachten, alles was goed en netjes geregeld goede stroomvoorziening en geen overlast ofzo.
                  Ik denk dat een buurdbewoner mij mijn wagen heeft zien uitladen en daar melding van heeft gemaakt, ook kan ik gespot zijn bij de growshop, ff kenteken noteren en nakijken waar de eigenaar woont.
                  Natuurlijk hebben ze eerst metingen vanuit de lucht gedaan voordat ze tot actie over zijn gegaan.
                  Mijn luchtuitlaat was te meten omdat ik niet mengde met buitenlucht voordat ik uitstote, ook waren mijn afzuigerslangen heel kort, daar is het fout gegaan.

                  Grtzz...

                  Comment


                    #10
                    Re: Gepakt

                    "if you can't do the time then don't do the crime"
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Gepakt

                      je zou natuurlijk eens een balletje kunnen opwerpen bij je bezoek aan het bureau straks... ik neem aan dat je een schikkingsvoorstel gaat krijgen (oftewel : dokken) , wat natuurlijk beter is dan een rechtzaak. Maar omwille van te weten komen hoe je gepakt bent is zo'n rechtzaak wel weer handig (verrotte dure info wordt het dan...)

                      om de een of andere reden vind ik luchtmetingen vs een "buit" van 12 planten wat buiten proporties... alleen al kijken naar een heli kost meer dan het opbrengt! Ik gok op M, de hulplijn voor verziekte medeburgers
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Gepakt

                        Thermische kijker in je hand zegt al genoeg, heb je geen heli voor nodig.

                        En met deze relatief warme dagen stoken klopt niet helemaal.

                        Comment


                          #13
                          Re: Gepakt

                          Maar ik snap het gedoe rond een hittemeter niet. Dus stel, je hebt een kamer, gewone kamertemperatuur. In die kamer staat 1 growbox met enkele planten, dan kan de politie je toch amper pakken? Zo'n hittedetectors meten toch de warmte van het object/muur waarop je ze richt? Toch niet wat er achter die muur zit?
                          Stap voor stap geraken we er wel.

                          Comment


                            #14
                            Re: Gepakt

                            er zit toch op zn minst een luchtje aan dit....
                            hoe en wat weet ik niet...maar somethings isnt right
                            P'z

                            Comment


                              #15
                              Re: Gepakt

                              Oorspronkelijk geplaatst door Musketier View Post
                              Maar ik snap het gedoe rond een hittemeter niet. Dus stel, je hebt een kamer, gewone kamertemperatuur. In die kamer staat 1 growbox met enkele planten, dan kan de politie je toch amper pakken? Zo'n hittedetectors meten toch de warmte van het object/muur waarop je ze richt? Toch niet wat er achter die muur zit?
                              Hij had zijn uitblaas zo goed als rechtstreeks naar buiten.

                              Deze link zal veel duidelijk maken over de moderne detectie middelen van de politie

                              http://www.nachtkijker.nl/nl/TIG-7_Thermo.html

                              Comment

                              Bezig...
                              X