Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #256
    Re: Het einde van de growshops.

    In zo'n onzekere tijd een kruiwagen geld en een doos hasj in je shop hebben. rotz.gif
    Niet bijster slim, die lui.

    Goirle - In Goirle werd een illegale growshop/groothandel geruimd. Dat gebeurde maandagmiddag 2 maart 2015 in samenwerking met de gemeente Goirle.
    Link.

    DRUNEN - Bij een growshop aan de Kasteeldreef in Drunen heeft de politie maandagochtend een inval gedaan
    Link.

    WINTERSWIJK - 27 feb. - Mohamed Mourabit (26) heeft van de politie te horen gekregen dat hij de deuren moet sluiten van zijn smart- en growshop Jamaica in Winterswijk.
    Link.
    Last edited by QnQ; 2 March 2015, 16:18.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • MWay
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2012
      • 4999

      #257
      Re: Het einde van de growshops.

      Die zien we nooit meer terug!

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #258
        Re: Het einde van de growshops.

        Ze misbruiken die wet dus ook al meteen. Uit dat verhaal over die Growshop in Drunen:
        Sinds zondag 1 maart is het volgens artikel 11a van de Opiumwet verboden om spullen te hebben waarmee wiet gekweekt kan worden.
        Dus hij wordt al opgepakt voor het in bezit hebben van "kweekspullen". Niet voor het verkopen van die spullen aan wiettelers. Al heeft deze man blijkbaar ook geen vergunning voor een GrowShop.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #259
          Re: Het einde van de growshops.

          Alle vergunningen voor growshops zijn ingetrokken... Als je in september 2013 een growshop overneemt ben je ni echt slim geweest. Jammer maar helaas.

          Comment

          • Sole mio
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 808

            #260
            Re: Het einde van de growshops.

            Ik heb bloempotten staan,je "kan" daar weed in kweken,ben ik nu strafbaar?
            Is men nu ook strafbaar voor het bezitten van een tuin? want daar "kan" je ook weed neerzetten.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #261
              Re: Het einde van de growshops.

              Ik was benieuwd welke verklaring ik moest 'tekenen' bij de sjop.
              Ik bestel een lampje en ga het bestelproces door tot ik bij mijn ING scherm kwam, nog steeds geen verklaring dus ik heb de betaling geannuleerd. Ik heb de sjop gemaild waar de verklaring bleef, want iets tekenen na betaling doe ik niet.
              Ik kreeg deze reaktie

              Geachte klant,





              Door onduidelijkheid in de wet kunt u niet meer bestellen op onze site.


              We wachten op onze jurist wat we moeten doen.


              Uw bestelling is bij deze geannuleerd, hou onze site in de gaten voor een update als we iets meer weten.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Thijs37
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Mar 2015
                • 7

                #262
                Re: Het einde van de growshops.

                Lang leve E-bay!

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #263
                  Re: Het einde van de growshops.

                  Lang leve dat Nederland een van de grootste kastuinbouw naties is.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • roy
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • May 2010
                    • 433

                    #264
                    Re: Het einde van de growshops.

                    Ik heb besloten gewoon open te blijven, alle producten die gebruikt zouden kunnen worden voor de grootschalige teelt heb ik eruit gehaald. Dan moet je denken aan grote filters e.d.
                    Alle artikelen die er nu nog in staan is voor de hobbyist.
                    Bij mij moet je tijdens je bestelling een akkoord geven door iets aan te vinken.
                    No Mercy Supply - No Mercy Shop

                    Comment

                    • Sanders
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2009
                      • 165

                      #265
                      Re: Het einde van de growshops.

                      Hmzzzz,....
                      Ik zit in dubio....moet ik aangifte doen tegen die vriendelijk lachende blondine die bij de Action werkt of niet ?

                      Ze heeft me nl bewust of onbewust spullen verkocht die voor de kweek van wietplanten kunnen dienen,
                      Aangaande 10 emmers a 12 liter, 1 pak van die cocos (om eens te kijken wat t is) een gieter en een maatbeker.
                      Ik zeg SCHULDIG mbt het leveren van kweekmatriaal tbv cannabis...mischien onbewust...maar ik rijdt ook wel eens onbewust een paar kilometer te hard ....overtreding is nu eenmaal overtreding.

                      Comment

                      • Akhaasje
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2015
                        • 215

                        #266
                        Re: Het einde van de growshops.

                        een akkoord? iets met registratie? dat lijkt me juist af te schrikken voor de klant?!

                        groet,

                        muziekvriend

                        Comment

                        • roy
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • May 2010
                          • 433

                          #267
                          Re: Het einde van de growshops.

                          een akkoord? iets met registratie?
                          nee geen registratie. hier moet een akkoord op gegeven worden:

                          "Bij deze verklaar ik dat de hier gekochte artikelen niet gebruikt zullen worden voor doeleinden die in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving"
                          No Mercy Supply - No Mercy Shop

                          Comment

                          • thugz
                            Amazing Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4284

                            #268
                            Re: Het einde van de growshops.

                            Oorspronkelijk geplaatst door roy
                            nee geen registratie. hier moet een akkoord op gegeven worden:

                            "Bij deze verklaar ik dat de hier gekochte artikelen niet gebruikt zullen worden voor doeleinden die in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving"
                            top roy
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment

                            • Smowkie
                              Elite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 2684

                              #269
                              Re: Het einde van de growshops.

                              @roy geld dit ook voor lampen enz dan? Want dat is net wat de meeste eruit gooien... Ik moet je trouwens nog eens spreken maat.. Maar dat komt wel

                              Comment

                              • Mister Green
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2014
                                • 216

                                #270
                                Re: Het einde van de growshops.

                                Ivo & de opiumwet !!!

                                Comment

                                Bezig...