Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

    Korting op 420shop
    Hallo,


    Ik was vandaag bijna me rijbewijs kwijtgeraakt, omdat ik op een parkeerplaats in de auto zat te .

    Ik gooide net het tipje weg en was van plan wegterijden toen ineens een politie auto achter me stopte, ze roken wiet in me auto en gaven me een 12 uur rijverbod.

    Ben zo blij dat ik net niet wegreed anders zat ik nu in hell voor een paar maanden

    Dus iedereen kijk uit niet rijden en roken want voor je het weet staan ze achter je

    #2
    Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

    Mazzelpik

    Comment


      #3
      Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

      k heb hetzelfde gehad kon alleeen de sleutels 4 uur later ophalen

      Comment


        #4
        Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

        Uit eigen ervaring ken ik ook enkel de 4 uur rij-ontzegging.
        Heeft dit voorval plaatsgenomen in Belgie of Nederland?

        Comment


          #5
          Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

          Hoeveel meer "indianenverhalen" gaan er nog volgen? Een rijverbod kan alleen worden opgelegd als overeenkomstig wettelijke voorgeschreven protocollen is aangetoond (bijvoorbeeld blaastest gevolgd door een tweede blaastest of een speekseltest en/of bloedtest) dat er stoffen in je lichaam zitten die de rijvaardigheid kunnen beinvloeden. Als je na het tanden poetsen de mond met whisky spoelt, stink je naar drank, maar zit er nog steeds geen alcohol in je bloed. (mits je het spoelwater uitspuugt uiteraard). Het feit dat er een dranklucht uit je mond komt en je auto naar drank ruikt vormt geen wettelijke basis voor een rijverbod: daar is echt een eerste en een tweede test voor vereist. Dat is bij cannabis niet anders. Fantasten met "indianenverhalen" vormen geen bijdrage aan de geloofwaardigheid van dit forum.

          Comment


            #6
            En dan nog hopen dat het CBR je niet oproept voor bloedonderzoek en gesprekje met psychiater. Kost je nog een paar honderd dan

            Comment


              #7
              Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

              Zo werkt het echt niet. Als je herhaaldelijk gepakt bent wegens rijden onder invloed en daarvoor bent veroordeeld tot rijontzeggingen, kan het CBR, naast de tijdelijke rijontzegging, opgelegd door de rechtbank van oordeel zijn dat je moet aantonen toch in staat te zijn om auto te rijden. Dat moet worden aangetoond met periodieke medische tests.
              Last edited by Xtreme; 8 May 2012, 16:12.

              Comment


                #8
                Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                Rijden onder invloed is nooit een goed idee, of je nou gepakt wordt of niet.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                  Hoeveel meer "indianenverhalen" gaan er nog volgen? Een rijverbod kan alleen worden opgelegd als overeenkomstig wettelijke voorgeschreven protocollen is aangetoond (bijvoorbeeld blaastest gevolgd door een tweede blaastest of een speekseltest en/of bloedtest) dat er stoffen in je lichaam zitten die de rijvaardigheid kunnen beinvloeden. Als je na het tanden poetsen de mond met whisky spoelt, stink je naar drank, maar zit er nog steeds geen alcohol in je bloed. (mits je het spoelwater uitspuugt uiteraard). Het feit dat er een dranklucht uit je mond komt en je auto naar drank ruikt vormt geen wettelijke basis voor een rijverbod: daar is echt een eerste en een tweede test voor vereist. Dat is bij cannabis niet anders. Fantasten met "indianenverhalen" vormen geen bijdrage aan de geloofwaardigheid van dit forum.
                  Als je je tanden poetst, en je spoelt daarna met whiskey zit er weldegelijk alcohol in je bloed. Er zit zelfs alcohol in je bloed als in je hele leven geen druppel alcohol drinkt. Betweters met verkeerde informatie vormen geen bijdrage aan de geloofwaardigheid van dit forum.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                    +1 QNQ

                    Dont drink/blow and drive!

                    Comment


                      #11
                      Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn View Post
                      Als je je tanden poetst, en je spoelt daarna met whiskey zit er weldegelijk alcohol in je bloed. Er zit zelfs alcohol in je bloed als in je hele leven geen druppel alcohol drinkt. Betweters met verkeerde informatie vormen geen bijdrage aan de geloofwaardigheid van dit forum.
                      Het is zonneklaar dat welhaast een ieder enige vorm van alcohol in zijn lichaam heeft met een zekere grenswaarde: zoiets kan zelfs optreden als je een appel of een peer eet. Maar je gaat niet in op mijn argumenten: zodra je die gemotiveert weerspreekt, ben ik bereid je serieus te nemen. Op voorhand moet ik je evenwel waarschuwen dat ik wel eens woorden met meer dan drie lettergrepen gebruik. Maar ik ben benieuwd, hoe je disrespectloos, wil verklaren. Het is volgens mij een echt een nieuw woord, dat riekt naar pleonasme.
                      Last edited by Xtreme; 7 May 2012, 11:09.

                      Comment


                        #12
                        Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                        Maar je gaat niet in op mijn argumenten: zodra je die gemotiveert weerspreekt, ben ik bereid je serieus te nemen.
                        Nee klopt, ik ga inderdaad niet in op je argumenten, scherpe analyse is dat. Aangezien je me om die rede niet serieus neemt kan ik niet anders dan jou niet meer serieus nemen. Succes, je komt er zelf wel uit.

                        Comment


                          #13
                          Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                          ik ben van de zelfde menig als QnQ rijden onder invloed is nergens goed voor
                          My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                          Comment


                            #14
                            Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                            Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn View Post
                            Nee klopt, ik ga inderdaad niet in op je argumenten, scherpe analyse is dat. Aangezien je me om die rede niet serieus neemt kan ik niet anders dan jou niet meer serieus nemen. Succes, je komt er zelf wel uit.
                            [/COLOR]
                            Ik wacht nog steeds op het antwoord op de volgende vraag: "verklaar toch eens het pleonasme disrespectloos". Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? Trouwens, het woord "rede" had "reden" moeten luiden. Je zet je toch aardig te kakken als een onbenul, volgens mij. Ik neem je dat overigens niet kwalijk hoor, het verhoogt slechts de amusementwaarde van je reacties.
                            Last edited by Xtreme; 7 May 2012, 11:56.

                            Comment


                              #15
                              Re: Bijna rijbewijs kwijt, gepakt met wiet geur in auto

                              Ik ben van mening dat sommige mensen een groter gevaar vormen op de weg zonder blow, dan met. Er zijn meerdere onderzoeken geweest die aantonen dat bestuurders onder invloed van cannabis zelfs beter rijden.
                              In ieder geval valt het zeker niet in hetzelfde hokje te plaatsen als alcohol achter het stuur. Moraalriddertoestanden als "rijden onder invloed is nergens goed voor" vind ik dan ook onzin.

                              Hier een voorbeeldje, google heeft er wel meer: http://www.prweb.com/releases/prweb2...web9375729.htm

                              Comment

                              Bezig...
                              X