Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betrapt met kweekspul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Betrapt met kweekspul

    Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
    Kwartje van Kok eh, kreeg k nog van m.. Of toch niet??
    Breek me de bek niet los over het kwartje van Kok, ik krijg spontaan huiduitslag...

    Comment


      #77
      Re: Betrapt met kweekspul

      De jaarlijkse bob-campagne is volop aan de gang, maar een commissaris zegt dat de campagne haar doel voorbijschiet. Om de quota te halen, organiseren veel corpsen hun controles niet op de juiste plaats of op het juiste moment, namelijk wanneer de kans om bestuurders onder invloed te betrappen het grootst is. Dat meldt de VRT.In de politiezones moeten 250.000 alcoholcontroles uitgevoerd worden. Daniel Noens, politiecommissaris van de zone Asse-Merchtem, stelt dat die hoeveelheid een probleem is. "Je kunt die quota halen op een kunstmatige manier door te controleren op plaatsen en tijdstrippen waarbij je veel bestuurders treft, maar weinig pakkans hebt. Men zou beter kwaliteitsgericht controleren: op plaatsen en tijdstippen waar de risicofactoren veel hoger liggen."

      Gemiddeld betrapt de Belgische politie zo'n 3,3 procent dronken bestuurders. "Wanneer je gericht controleert, loopt het aantal dronken bestuurders op tot 10 tot 12 procent", aldus Noens. Momenten met hogere pakkans zijn 's avonds en in het weekend.

      Volgens de politiecommissaris is de bob-campagne zinvol, enkel de quota zorgt voor problemen. Het BIVV, die de controles aanstuurt, ontkracht dit. Het wil de praktische invulling overlaten aan de politiezones.

      Comment


        #78
        Re: Betrapt met kweekspul

        Heeft iets meer weg van een Adolf-campagne
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #79
          Re: Betrapt met kweekspul

          Volgens mij dwaalt het topic een beetje af nu als we het gaan hebben over kwartjes van Kok en BoB-campagnes!

          Comment


            #80
            Re: Betrapt met kweekspul

            Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
            Ik dacht dat het in Belgie toegestaan was om 1 plant onder een lamp te hebben. Heb ik dat verkeerd onthouden?

            -----------

            Aanvulling: 1 gekweekte plant staat voor het Belgische recht gelijk aan 3 gram wiet. Het wordt beschouwd als "voor persoonlijk gebruik", heeft de laagste vervolgingsprioriteit, er wordt een verkort procesverbaal opgesteld en er wordt niet vervolgd.

            Zou ik daar wonen, dan zou ik altijd die ene plant onder een lamp hebben - maar wel een monsterplant onder 1000 watt.
            wetgeving belgie mijn gedacht is een plant maar mag niet onder kunstmatige zon staan dus geen lampen denk ik
            altijd zo gehoord

            Comment


              #81
              Re: Betrapt met kweekspul

              Ach, op mijn werk heb ik soms ook te maken met de wetgeving. Een inval voor illegale software: uiteindelijk bleek dat photoshop en illustrator op de oude computers, die gebruikt worden om de programmaatjes voor de metaalplooibank aan te sturen, nog niet verwijderd waren, en we dus licenties teveel hebben. Na even onderhandelen, samen met de bedrijfsadvocaat, is de boete gereducereerd van € 40 000 naar € 25 000. Nog altijd strontveel voor iets dat eigenlijk geen echt misbruik is, maar zo'n toestanden leren ons wel dat veel afspraken in de wereld relatief zijn. Zolang ik het zelf niet moet ophoesten: een leerrijke namiddag!
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

              Comment


                #82
                Re: Betrapt met kweekspul

                Zonet weer controle gehad.

                Een gewone alcoholcontrole deze keer, maar er werden ook een paar auto's doorzocht. Ik weet natuurlijk niet of er systematisch controle was naar nummerplaten in een databank, maar ik heb gewoon moeten blazen en mocht zonder problemen verder rijden.
                Voorlopig is er dus niet veel stront aan de knikker.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                Comment


                  #83
                  Re: Betrapt met kweekspul

                  Zolang de SS je auto niet door hoeft te doorzoeken is er niks aan de hand
                  Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                  Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                  Comment


                    #84
                    Re: Betrapt met kweekspul

                    Zolang ze mijn hol niet moeten doorzoeken is er niks aan de hand
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                    Comment


                      #85
                      Re: Betrapt met kweekspul

                      Oorspronkelijk geplaatst door pastinaakpeter View Post
                      Zonet weer controle gehad.

                      Een gewone alcoholcontrole deze keer, maar er werden ook een paar auto's doorzocht. Ik weet natuurlijk niet of er systematisch controle was naar nummerplaten in een databank, maar ik heb gewoon moeten blazen en mocht zonder problemen verder rijden.
                      Voorlopig is er dus niet veel stront aan de knikker.
                      Waar heb je controle gehad?In Nederland? Belgie? Antwerpen?
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment


                        #86
                        Re: Betrapt met kweekspul

                        Op de E17 van Antwerpen naar Gent.
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                        Comment


                          #87
                          Re: Betrapt met kweekspul

                          Oorspronkelijk geplaatst door pastinaakpeter View Post
                          Zolang ze mijn hol niet moeten doorzoeken is er niks aan de hand
                          Of je moet ervan houden

                          Comment


                            #88
                            Betrapt met kweekspul

                            Prachtig verwoord ex

                            Comment


                              #89
                              Re: Betrapt met kweekspul

                              Ja de flikken willen ook een beetje te zeggen hebben he , dan hebben ze het gevoel rechtvaardig centen te verdienen.


                              Gewoon zoals zoveel hier doen , en ik ook , online bestellen.

                              Ik laat de bestelling zelfs naar een ander adres komen, kwestie van zeker safe te zitten.

                              Laat de politie nu maar zoeken lol
                              Last edited by hightower; 5 March 2013, 19:48.

                              Comment


                                #90
                                Re: Betrapt met kweekspul

                                Wees er maar zeker van dat je de blauwjassen aan je deur zal zien staan.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Fuck man..klote. Je hebt zo'n app voor je gsm waarop alle controles staan. Echt een handig hulpmiddel

                                Comment

                                Bezig...
                                X