Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betrapt met kweekspul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Betrapt met kweekspul

    Oorspronkelijk geplaatst door Helghast View Post
    Dit verhaal staat vol met dingen die niet zo enorm slim zijn, ten eerste ga je zelf kweekspullen halen, ten tweede haal je zaad en kweek spullen tegelijk, ten derde beken je aan de politie dat je gaat kweken.

    Ik zou nu wel huiverig zijn om te beginnen met kweken. Ik denk dat ze al meer dan genoeg hebben om een huiszoeking te mogen doen, het is nu aan de agent of ie er een zaak van wil maken of niet.
    Als ik de agent was en ik had het niet zo op wiet dan stond ik over twee maanden bij je op de stoep met een huiszoekingsbevel.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

    Comment


      #47
      Re: Betrapt met kweekspul

      ik ben betrapt met een 250W installatie kast was gelukkig leeg en een voorgroeikast 3platen 6stekjes
      zo n 3maand gelden , nu staat er een 400W lamp

      de flikken zijden zeg dat je hulp wilt om te stoppen en het komt niet op je attest goede gedrag en zeden
      kan natuurlijk zever zijn maar k heb toch het zekere voor het onzekere genomen
      al een ticket gehad voor mijn auto (was daarvoor dat ze aan mijn deur stonden) van plantjes nog niets gehoord
      Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
      groe(n)tjes for all

      Comment


        #48
        Re: Betrapt met kweekspul

        Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic View Post
        Heren, laat u niet leiden door angst.
        Angst is net als paniek een slechte raadgever.

        Ik.........................ja ik, ik voel me een held een kweekheld.................een rookheld.
        Ook erken ik de wet niet omtrent cannabis.
        Waarom moeten we wetten zo normaal vinden en klakkeloos accepteren? Je vind 't toch ook niet normaal dat vrouwen worden gestenigd in menig land?
        Volgens de wet is dat daar normaal want het is de wet.
        Dan zeg ik:
        FOK
        DE
        WET

        I LIKE YOUR STYLE !!!

        Comment


          #49
          wel) mag je gewoon in bezit hebben. Zolang er geen producten met THC gevonden bij worden ben je niet bezig met het plegen van een strafbaar feit.

          Daarnaast is het cognitief functioneren van de meeste agenten ook wel laag. Of ben ik de enigste met deze bevindingen?
          {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

          Comment


            #50
            Re: Betrapt met kweekspul

            Je bent voorbereidingen aan het treffen voor een handeling die illegaal is. Of de straf nu schoefellen of jarenlang brommen is je moet voorzichtig zijn.
            Dit heeft niets met angst te maken of een wazige fuck the man attitude, maar met gezond verstand.

            Je mag de spullen in bezit hebben dat is waar, maar je hebt de politie nu wel laten weten dat je aan het kweken bent.
            Nu ben je een kleine jongen en is er waarschijnlijk niks aan de hand maar ik zou het risico niet willen lopen.

            Comment


              #51
              Re: Betrapt met kweekspul

              Erg allemaal en wel iedere dag naar die hardwerkende slijter op de hoek je flesje wijn mogen halen knap ook,ik zeg gewoon doorgaan of jezelf een plaatsje opgelegd laten krijgen en verder de hoek in gedreven worden voor datgeen wat je liefhebt kleine volwassen jongeman.

              Comment


                #52
                Re: Betrapt met kweekspul

                Zo is dat, voet bij stuk houwe, niks eigenwijs an
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                Comment


                  #53
                  Re: Betrapt met kweekspul

                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    #54
                    Re: Betrapt met kweekspul

                    Pffff, alsof ze zich gaan bezighouden met zulke zaken actief op te sporen. Moest je nu 8 VSA's en lampen mee gehad hebben misschien... Ze hebben heus wel wat beters te doen bij de federale. Ik zou me meer zorgen maken om bij je kweekjes geen overlast te bezorgen, want de regionale recherche heeft toch niets beter te doen dan de thuiskweker lastig te vallen.
                    Last edited by Fruitboer; 15 December 2012, 14:13.
                    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                    Comment


                      #55
                      Re: Betrapt met kweekspul

                      Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
                      das wel dikke shit, laat de mensen eens met rust en ga eens echte criminelen gaan aanpakken maar dat doen ze niet want ze schijten in hun broek om hun comby uit te komen...ze doen ook maar hun werk maar het is gewoonweg triest...
                      inderdaad, zo denk ik er ook over.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Helghast View Post
                      Je bent voorbereidingen aan het treffen voor een handeling die illegaal is. Of de straf nu schoefellen of jarenlang brommen is je moet voorzichtig zijn.
                      Dit heeft niets met angst te maken of een wazige fuck the man attitude, maar met gezond verstand.

                      Je mag de spullen in bezit hebben dat is waar, maar je hebt de politie nu wel laten weten dat je aan het kweken bent.
                      Nu ben je een kleine jongen en is er waarschijnlijk niks aan de hand maar ik zou het risico niet willen lopen.
                      Bij mijn weten mag je 1 plant hebben staan volgens de Belgische regering. Dus dit ga ik ook doen exact !.. alleen .. k'heb het nog nooit gedaan.. zoek hier de nodige info om een zeer goedkope, reukvrije kast te bouwen kwestie als experiment. Lukt het allemaal goed koop ik me ooit een groeitent. Lijkt me beter aangezien je dit ook netjes kan opbergen en je niet telkens een vaste kast moet hebben staan.. heeft er iemand ervaring in het maken van kleine kasten (micro) , gewone kasten? en eventueel die opbergbare? k'zoek nuttige tips. (lees natuurlijk wel veel op het forum). maar alle info is natuurlijk welkom.

                      groeten van de zuiderburen.

                      Comment


                        #56
                        Re: Betrapt met kweekspul

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                        En daarom koop ik online niks zo veilig dan dat.
                        Wanneer je online koopt laat je je naam, adres, postcode, vaak een telefoonnummer en meer gegevens achter. Winkel eigenaar slaat dit bij een webwinkel vaak op in een database, want je moet inloggen meestal voor het afrekenen.
                        Wanneer de politie dan dus die database even inkijkt is hier niets veilig aan hoor (en dat is heel goed mogelijk hoor wanneer ze even langs gaan bij de growshop voor informatie).
                        Gewoon kopen in de winkel en contant betalen is in principe veiliger/meer anoniem dan online. Want niemand weet dan waar je naar toe gaat en hoe je heet en er staat niet geregistreerd wat jij gekocht hebt.

                        Dus in de basis is online kopen minder veilig. Echter boeit mij dit niet, ik koop zelf ook veel online omdat er online veel meer keuze is en goede shops te vinden zijn met kwalitatief goede spullen. Hier in de buurt zitten slechts 2 growshops die vrijwel alleen maar slecht spul verkopen... alleen in nood kom ik daar dus.

                        Comment


                          #57
                          Re: Betrapt met kweekspul

                          1 ding is zekers !!! Meer Blowen is de Boodschap !!!

                          Meer drugs gvd ^^
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            #58
                            Re: Betrapt met kweekspul

                            Maxican slaat spijkers met koppen in deze discussie, handje contantje in de growshop laat geen sporen na, online kopen laat massa's sporen na.

                            Los van dit feit denk ik niet dat de topicstarter zich veel zorgen hoeft te maken over de controle. In Be hebben ze in realiteit toch niet de middelen en de manschappen om zo'n banale wegcontrole te linken, zolang je niet gepakt wordt op gelijkaardige zaken.

                            Grtz,

                            Felix

                            Comment


                              #59
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                              Comment


                                #60
                                Re: Betrapt met kweekspul

                                Oorspronkelijk geplaatst door pastinaakpeter View Post
                                Bovendien kan je eigenlijk maar pas verwachten dat de anderen (overheid, politie, omgeving, ...) je hobby als normaal/accepteerbaar beschouwen, als je dat zelf ook doet.
                                Daar begint het wel inderdaad! precies wat je zegt.
                                Ik doe niemand kwaad met mijn hobby waarbij ik een plantje kweek die een bloem produceert die in de coffeeshop ook gewoon legaal te koop is... dat het proces dan helaas nog niet gelegaliseerd is heb ik zogezegd lak aan. Daar heeft men mijn mening nooit om gevraagd anders had ik wel voor legaliseren gestemd.

                                Ik ben ook oprecht van mening dat als ik ooit politie aan de deur krijg vanwege mijn uiterst illegale en bovendien zeer professionele kwekerij (tijdschakelklok, assimilatieverlichting, klimaatbeheersing) dat ze bij de ontdekking van mijn microhok met een spaarlamp en computerventilator in hun broek zeiken van het lachen en weer vertrekken na mij een schouderklopje gegeven te hebben voor de moeite die ik doe om mijn eigen paar grammetjes wiet te kweken

                                Comment

                                Bezig...
                                X