Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betrapt met kweekspul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Betrapt met kweekspul

    Grenstoeristen veel succes! Overigens moet ik bijna overgeven van opmerkingen als "ze doen ook maar hun werk".
    Kiezen ze zelf voor hoor om hun medemens te naaien.

    Een kampbeul in Nazi Duitsland deed ook maar zn werk, achja.. allle begrip toch? Een huurmoordenaar doet ook gewoon zn werk. Etc etc. Zo lust ik er nog wel een paar.

    Door al die criminalisering schieten mensen elkaar nu al dood voor een wietplantje. Middel is veeel erger dan de 'kwaal' geworden.

    Comment


      #92
      Re: Betrapt met kweekspul

      yep en niet anders,dat er mensen zijn die zeggen dat de politie ook maar hun werk moeten doen is wel top maar laten ze echte criminelen pakken en niet wat mensen die een plantje hebben staan die eigenlijk wel dagelijks hun portie harddrugs mogen kopen bij die hardwerkende slijter ondernemer op de hoek.
      nog effe een nummer die ik van flierefluiter heb doorgekregen
      http://www.youtube.com/watch?v=TehejUNsf24

      Comment


        #93
        Re: Betrapt met kweekspul

        Gepakt worden op straat met kweekmateriaal .. Zaadjes . spul. kweekmateriaal. Komt allemaal terecht onder u naam bij de volgende gebeurtenis .. (controle) ben je de jos ...

        Comment


          #94
          Re: Betrapt met kweekspul

          Je hebt dan ook niets strafbaars gedaan op dat moment. De wet zegt dat je dat allemaal mag hebben.

          Je bent pas strafbaar eens je zaadje de grond ingaat...

          Absurd natuurlijk maar ze kunnen je idd niets doen bij zo een controle

          mobile message

          Comment


            #95

            Comment


              #96
              Re: Betrapt met kweekspul

              Niet waar. Mag van de wet.

              Dus doe niet zo uit de hoogte kerel en informeer je voor je de grote man komt uithangen de volgende keer

              mobile message
              Last edited by General; 1 May 2013, 08:15.

              Comment


                #97
                stoffen die kunnen gebruikt worden voor de illegale vervaardiging van verdovende middelen en psychotrope stoffen wordt het aanzetten tot gebruik strafbaar gesteld.

                Ervan uitgaand dat cannabiszaden geen thc of zijn stereochemische isomeren en varianten bevat dan kunnen zaden nog steeds bekeken worden als een stof die gebruikt kan worden voor de vervaardiging van... En wanneer de rechter deze zienswijze hanteerd kan het komen tot een veroordeling.

                Anderzijds zal het invoeren van een beperkt aantal zaden normalerwijs niet tot vervolging leiden. Het verhandelen van zaden op commerciele wijze alsook andere kweekbenodigdheden kan en zal wel gerechtelijk aangepakt worden in belgie.

                mvg

                Comment


                  #98
                  Re: Betrapt met kweekspul

                  Ben ooit eens tegen gehouden in de haven van Gent met een blafte van een koolstoffilter in de koffer ( kon er niet naast kijken nam de hele koffer in beslag ).

                  Moest natuurlijk koffer open doen , en de 2 flikken stonden maar raar te kijken naar de filter , ze vroegen voor wat het diende, ik vertelde dat het een koolstof filter was voor het filteren van geur frietuurvet van een frietkraam .

                  Lieten me dan maar doorgaan en nooit niets van gehoord, ook geen maatregelen genomen want mijn kweekruimte was toch niet aanwezig op een eigendom die met mijn naam verbonden was.

                  Heb wel wat meer opgelet of ik niet gevolgd werd naar kweekruimte.

                  Zal wel geluk gehad hebben met de onwetenheid van die flikken .
                  In het leven moet je een beetje geluk hebben, zeker als je stommiteiten uithaalt .

                  Greetz

                  Comment


                    #99
                    Re: Betrapt met kweekspul

                    Of het nou mag of niet, het geeft toch geen fijn gevoel.
                    Laatste keer naar de growshop had ik 9 grote zakken grond in de auto liggen.
                    Sta ik voor het verkeerslicht om rechtsaf te gaan, zie ik in m'n spiegel een politiegolfje aankomen die precies naast me voor het licht komt.
                    Gelukkig heb ik een hoge auto, dus ze kunnen er niet in kijken, maar ik heb me toch zeker 5 km aan de verkeersregels gehouden
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: Betrapt met kweekspul

                      haha ken dat, ooit in growshop alien massa's grond moeten kopen , koffer vol achterbank vol ( tot plafond ), en passagier kant vooraan vol.
                      Ben dan met volle moed vertrokken met dekens over de zakken grond ( zag het echt niet zitten om meerdere malen te komen voor grond ).

                      Onderweg was bijna elke tegenligger met zijn lichten aan het flikkeren , en de moed begon me in mijn schoenen te schuiven , gelukkig geen politie tegengekomen.

                      Wat blijkt eenmaal ik thuis gekomen was , dat hans de weg mijn trekhaak over de baan aan het slepen was en volle bak vonken sloeg door het gewicht van mijn zakken grond , trekhaak was helft verdwenen.

                      Achteraf gezien best wel grappig , zat me zorgen te maken dat volle achterbank en volle passagier kant een politiemagneet was, terwijl ik de hele baan gereden heb met vuurwerk die uit de kont van mijn wagen kwam.

                      ah ja jeugdzondes.

                      greetz

                      Comment


                        Re: Betrapt met kweekspul

                        Wiet maakt dus duidelijk paranoia...

                        mobile message

                        Comment


                          Re: Betrapt met kweekspul

                          Aangezien je gewoon zaadjes kan bestellen via de post, maar wiet zelf strikt verboden is, lijkt het me wel dat zaadjes importeren niet verboden is en ik derhalve op dat moment niets verweten kon worden. Ondertussen is m'n eerste kweekje alweer achter de rug, en heb nog geen bezoek gehad van onze vrienden de politie. Die hebben wel wat beters te doen dan prutseramateurkwekers lastig te vallen, lijkt me.
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                          Comment


                            Re: Betrapt met kweekspul

                            Oorspronkelijk geplaatst door pastinaakpeter View Post
                            Aangezien je gewoon zaadjes kan bestellen via de post, maar wiet zelf strikt verboden is, lijkt het me wel dat zaadjes importeren niet verboden is en ik derhalve op dat moment niets verweten kon worden. Ondertussen is m'n eerste kweekje alweer achter de rug, en heb nog geen bezoek gehad van onze vrienden de politie. Die hebben wel wat beters te doen dan prutseramateurkwekers lastig te vallen, lijkt me.
                            Voila. Precies

                            mobile message

                            Comment


                              Re: Betrapt met kweekspul

                              En telkens opnieuw sta je versteld van mensen met een zeer kort lontje. Ik ben wel de 1 van de laatste die zal beginnen met uit de hoogte doen!!! Maar neen, zelf de grote gaan afhangen en iemand beginnen beoordelen en afbijten die je niet eens kent. Chill out man! Steek er nog 1tje op want blijkbaar kan je dat goed gebruiken. Ik heb me gewoon steeds laten vertellen dat het verboden is om wietzaadjes te importeren.

                              Comment


                                Re: Betrapt met kweekspul

                                Oorspronkelijk geplaatst door den bolle View Post
                                En telkens opnieuw sta je versteld van mensen met een zeer kort lontje. Ik ben wel de 1 van de laatste die zal beginnen met uit de hoogte doen!!! Maar neen, zelf de grote gaan afhangen en iemand beginnen beoordelen en afbijten die je niet eens kent. Chill out man! Steek er nog 1tje op want blijkbaar kan je dat goed gebruiken. Ik heb me gewoon steeds laten vertellen dat het verboden is om wietzaadjes te importeren.
                                Yooooow. Ok relax. Tis niet verboden.

                                mobile message

                                Comment

                                Bezig...
                                X