Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betrapt met kweekspul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Betrapt met kweekspul

    Ghahahaha Timmo die slaagt wel alle verhalen top man

    Comment


      Re: Betrapt met kweekspul

      Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
      uhm !!

      ivm drugs kan je daar wel is van verschieten hoor !!

      helemaal geen nodig !!
      Zonder huiszoekingsbevel laat ik ze niet eens op m'n oprit komen of ik bel de hoofdinspecteur op het bureau in onze gemeente. Politie mag NOOIT zonder toestemming/huiszoekingsbevel op jouw grondgebied komen, laat staan in je huis.

      Doen ze het wel, en vinden ze wel degelijk iets, dan is dit ongeldig bewijs in een rechtzaak !

      Comment


        Re: Betrapt met kweekspul

        vingers gekruist en gaan!!!

        Comment


          Re: Betrapt met kweekspul

          k jij zal het wel beter weten
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            Re: Betrapt met kweekspul

            Oorspronkelijk geplaatst door poison ivy View Post
            flikken zijn echt niet achterlijk hoor, mijn ervaring is hoe eerlijker ik ben, hoe makkelijker ik er mee weg kom, gezien ik zowiezo niet deal of weet ik wat dan ook, anders kun je nog eens terug gaan wegens tegenstrijdige verklaringen en zo, maar goed, elk doet er mee wat ie wil natuurlijk

            Comment


              Re: Betrapt met kweekspul

              Oorspronkelijk geplaatst door Tkief View Post
              Zonder huiszoekingsbevel laat ik ze niet eens op m'n oprit komen of ik bel de hoofdinspecteur op het bureau in onze gemeente. Politie mag NOOIT zonder toestemming/huiszoekingsbevel op jouw grondgebied komen, laat staan in je huis.

              Doen ze het wel, en vinden ze wel degelijk iets, dan is dit ongeldig bewijs in een rechtzaak !
              Klopt als een bus!
              sigpic

              Comment


                Re: Betrapt met kweekspul

                Waarom laat je het niet gewoon bezorgen?

                Comment


                  Re: Betrapt met kweekspul

                  Wij als belge zouden allemaal een VZW moeten oprichten , waarbij u een plantje per persoon mag zetten , zoals trekt uw plant , intussen ook mambo social club en wij Eureca.
                  Dan is het teminste redelijk legaal

                  Comment


                    Comment


                      Re: Betrapt met kweekspul

                      Als je jezelf al een crimineel vind door een plantje te kweken voor je zelf doe het dan niet.
                      Overtuig ze met feiten waarom jij dat doet op een normale manier van communiceren.
                      Laat dit in je verklaring opnemen.
                      Heb je nog wiet liggen van je zelf na een inval bv.
                      Haal 2/3 soorten ergens anders laat deze testen bij testlab in Amsterdam en die van je zelf ook en voila als jij een schone kweker bent komen 99,90% van de andere er minder goed van af door de verbodenmiddelen die er vaak inzitten.En leg het voor aan de rechter en de officier van justitie moet de vraag gesteld worden waarom mag ik dit wel roken en kopen en dat niet.Terwijl die gekochte wiet een gevaar voor mijn gezondheid is.En in principe zijn alle bestrijdingsmiddelen op wiet zoiezo verboden aangezien er geen wettelijk normering is zoals bij andere gewassen voor consumptie.
                      Als justitie hierop zou testen zou je als broodkweker nog een delict plegen die vast gelegd is in het wetboek van strafrecht.

                      Comment

                      Bezig...
                      X