Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opiniepeilingen verkiezingen juni 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Haha, vette commentaar lees ik hier
    Genieten

    BRING IT ON!

    Comment


      #47
      ff een anekdote,
      enkele jaren terug liep ik met men hond(jack russel) in de duinen, mooi weer, jointje, geen mensen of toch niet veel. Opeens begint men hond te blaffen naar een persoon die dichterbij komt,begint die vent daar van zen kloten te maken dat ik men hond moet vast leggen en dat hij klacht zal indienen en maar brullen en blazen. Riep men hond(je) bij me en aaide hem over het hoofdje met de woorden "brave jongen", gaf de persoon men middelvinger en wandelde de andere richting uit.
      Rara wie was deze brulaap? idd JM Dedecker

      Comment


        #48
        lol.

        naast mijn huis is er een super groot bos. dat is nu al zoveel jaar dat iedereen hier met hun honden komt wandelen en laat los lopen.

        iedereen vindt het normaal ik ook; waarom zou een hond nie mogen los lopen; ze doen gelijk geen vlieg kwaad.

        maar elke maand is er hier controle van de vlaamse overheid en ze krijgen een boete van 50€ als hun hond niet aan de leiband loopt. ik vindt het toch dikke zever


        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #49
          boh vanaf vandaag kan ik echt niet meer lachen met het beleid zenne!

          ik krijg mijn eindejaarspremie, en ze hebben er godverdomme 60% procent van afgehouden, en ik werk al een jaar met vast contract enzo en ik hou er gvd nog geen 1000 euro aan over.

          Echt waar ik heb het gehad!
          sigpic

          Comment


            #50
            wacht tot je je eerste aanslag zal krijgen, mag je je premie terug betalen

            Comment


              #51
              sigpic

              Comment


                #52
                Ik denk dat je niet wilt weten hoeveel van dat geld er naar de Walen gaat

                @ Alwaysstonded. Dat vind ik ook altijd vervelend. Heb je dan eindelijk opslag, hou je er haast niets meer van over op het einde van de rekening.

                @ Westport. Ik denk dat die man veel meer had bereikt het laatste anderhalf jaar, als niet iedereen tegen hem was vanaf de eerste dag. Hij heeft misschien geproberen te realiseren waar anderen het proberen te vermijden. De gaten die iemand anders gemaakt heeft, zijn soms moeilijk weer te dichten.
                De financiele crisis heeft hem ook niet makkelijker gemaakt, de fout daarvan ligt denk ik nog steeds aan de Amerikanen.
                Last edited by Painkiller; 31 December 2008, 14:15.
                Greetzz

                Comment


                  #53
                  Daar ben ik het mee eens, maar waar gaan we naartoe met deze opa regering!
                  @vdb leuk verhaaltje, maar in deze bananenrepubliek moeten er brulapen zijn, om al die corupte ministertjes in het oog te houden, zoals dewael een valsspeler met zijn kabinet en nu zou hij kamervooritter worden hahahaha, wat is dat hier toch in dit schijnland!
                  grtz
                  Last edited by westport; 31 December 2008, 15:02.
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #54
                    opa regering Is wel een feit da, we gaan erop achteruit!!!
                    Greetzz

                    Comment


                      #55
                      wooooooooooooooooow politiek haha. ben zelf aftredend gemeente raadslid van het Vlaams Blok. Vlaams belang zijn smoeltrekkers. Maar als de verkiezingen er aan komen moet ik altijd tot mijn grote spijt altijd Vlaams Belang stemmen. Waarom want ze zijn tegen drugs. Haha laat me niet lachen alle partijen zijn ertegen of t'zijn de vervelende moordende groene linkse ha. denken jullie echt dat politiek iets ga veranderen aan de wereld en discuseren helpt haha wel stemmen jullie maar op de rest doen jullie al sins 1830 en moet eens zien wat belgie is geworden je kunt al bijna niet meer in je voertaal spreken. En als je durft je smoel open te trekken zijn er altijd van die kakkers die je een rasict noemen of nazist of facist en meerendeels weet niet eens het verschil tussen die 3. Nu verandering in U voordeel komt er nooit daarvoor zorgen jullie onverdeelheid tijdens de voorcampainje.

                      Nu laat dat je jaar niet verknallen wat alles wat je bereikt in je leven is dank zij jezelf en niet een ander.

                      Comment


                        #56
                        Dus jij beweerd dat als het VB ooit 51% van de stemmen haalt dat al onze problemen zullen opgelost zijn?

                        me thinks you have smoked to much mate

                        Comment


                          #57
                          nee dat zeg ik niet. Ik zeg zolang belgie scheef gaat gaan mensen op het vb stemmen dus de dag dat het goed gaat met belgie niet meer das al.

                          Comment


                            #58
                            ik sluit mij aan bij robba, ik ga stemmen omdat het verplicht is maar stem ongeldig. met alle respect voor de oprichter van het topic maar dit topic zorgt enkel voor spanningen welke wij op dit chill forum niet nodig hebben.

                            Comment


                              #59
                              Spanningen, dit is gewoon eens kijken naar waar wij naartoe gaan in dit land, ik heb het recht om dergelijke poll op dit chill forum te houden en jij ook!, ik steun dit chill forum! Waarom zouden er spanningen zijn , iedereen heeft het recht zijn mening te geven en gerespecteerd te worden in deze gemeenschap en fora!

                              grtz
                              Last edited by westport; 2 January 2009, 14:18.
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
                                wooooooooooooooooow politiek haha. ben zelf aftredend gemeente raadslid van het Vlaams Blok. Vlaams belang zijn smoeltrekkers. Maar als de verkiezingen er aan komen moet ik altijd tot mijn grote spijt altijd Vlaams Belang stemmen. Waarom want ze zijn tegen drugs. Haha laat me niet lachen alle partijen zijn ertegen of t'zijn de vervelende moordende groene linkse ha. denken jullie echt dat politiek iets ga veranderen aan de wereld en discuseren helpt haha wel stemmen jullie maar op de rest doen jullie al sins 1830 en moet eens zien wat belgie is geworden je kunt al bijna niet meer in je voertaal spreken. En als je durft je smoel open te trekken zijn er altijd van die kakkers die je een rasict noemen of nazist of facist en meerendeels weet niet eens het verschil tussen die 3. Nu verandering in U voordeel komt er nooit daarvoor zorgen jullie onverdeelheid tijdens de voorcampainje.

                                Nu laat dat je jaar niet verknallen wat alles wat je bereikt in je leven is dank zij jezelf en niet een ander.

                                ik stem voor meer leestekens en minder haha ...
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X