Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

op verhoor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: op verhoor

    Korting op 420shop
    Ben enkele dagen geleden op verhoor moeten gaan, dealer gepakt en moeten bevestigen dat ik bij hem kocht. ( hij had dit zelf al gezegd)
    Nu op het politiekantoor enkele vragen moeten beantwoorden van hoeveel cannabis rook je enzv.
    Op het moment dat ik kocht was ik minderjarig, bij het verhoor was ik meerderjarig.
    De agent beweerde dat ik over enkele maanden nog een brief zou krijgen met uitnodiging voor een urinetest.
    Nu vroeg ik mij af of dit bluf is of niet, staat ook niets van vermeld in het verhoor.

    Nog iemand zoiets meegemaakt?
    Kan iemand mij hier een antwoord op geven?

    #2
    Re: op verhoor

    Zoiets opleggen hoort aan justitie toe, niet aan de flikken, scheiding der machten zegt u dat iets?
    Zou me er ni veel van aantrekken, je was minderjarig, dan moet je voor deze zaak niet eens correctioneel voorkomen.

    Btw, je moet geen dubbeltopics maken.

    Comment


      #3
      Re: op verhoor

      Als je Meerderjarig ben mag je cannabis roken dus die urine test is onzin.
      God was never on your side..

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: op verhoor

          Alles wat tijdens het verhoor gezegd wordt, moet in de verhoortekst (ben de naam kwijt van dat document) terug te lezen zijn. Als dat niet zo is, is het niet gezegd. Dan hoef je ook geen brief te verwachten.
          Zolang je niet veroordeeld bent, moet je niets van de staat, behalve je belasting betalen etc.
          Een verhoor is iets totaal anders dan een veroordeling. Pas bij een veroordeling krijg je maatregelen of gevolgen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: op verhoor

            Diegene die jou weed verkocht zal wel nog scheten laten:"verkoop aan minderjarigen",dat kan(en zal wss)z'n straf/boete serieus gaan verhogen.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment


              #7
              Re: op verhoor

              Jij was daar als getuige op het verhoor en niet als verdachte.
              Hebben ze een vrijwillige huiszoeking gedaan bij jou?
              Als je gewoon een getuigenis komt afleggen heb je erna geen last meer van de politie, is namelijk de dealer die ze willen klissen.

              Comment


                #8
                Re: op verhoor

                Justitie Belgie gebruikt geen urinetests, deze geven teveel valse positieven (zo'n 26%)
                kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                Say Cheese !!



                Comment


                  #9
                  Re: op verhoor

                  Ik heb het zelfde gehad een paar jaar geleden, maar er is geen urinetest gekomen, enkel van mijn ouders

                  Comment


                    #10
                    Re: op verhoor

                    Neen dit is gewoon voor je schrik aan te jagen. Relax en rolt er nog eentje.
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #11
                      Re: op verhoor

                      Oorspronkelijk geplaatst door gifkikker View Post
                      Justitie Belgie gebruikt geen urinetests, deze geven teveel valse positieven (zo'n 26%)
                      Er worden nog steeds urinetesten gedaan, jou info klopt niet.

                      Comment


                        #12
                        Last edited by odyssee; 3 April 2014, 07:10.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                        Comment


                          #13
                          Re: op verhoor

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                          Er worden nog steeds urinetesten gedaan, jou info klopt niet.
                          niet door justitie/politie

                          enkel speekseltest (momenteel zijn ze trouwens op in de meestre korpsen, geldgebrek ).

                          Bij een positieve speekseltest volgt dan steeds een bloedproef.

                          plassen wordt al jaren niet meer gedaan.
                          kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                          Say Cheese !!



                          Comment


                            #14
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: op verhoor

                              en...? heb je nog wat gehoord of niet?

                              Comment

                              Bezig...
                              X