Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet roken onder de 18 jaar.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ik ben begonne op me 16e :p en nu al weer 18 en ja je moet het zelf weten als jij denk dat je er klaar voor bent
    Schutto In tha house

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door weedeveryday View Post
      ja tegenwoordig beginnen er toch 60procent er toch aan voor ze 18 zijn of het nu te vroeg is dat kan ik echt ni zeggen. het is altijd te vroeg.


      one joint a day keeps the trouble away

      Minstens 1

      Comment


        #18
        ik vind dat je beter kan blowen dan drinken ik begon ook met blowen rond mijn 13de toen heb ik ook gelijk drank afgezworen natuurlijk ben ik niet nog nooit dronke geweest maar ik ben nou 17 en ik denk dat het niet meer als 5 keer is voorgekomen
        ik denk ook dat drank slechter voor je is dan weed
        don't drink and drive smoke and fly

        Comment


          #19
          als je op een leeftijd jonger dan 16 begint te blowen gaan er toch verschillende dingen in het hoofd mis . Heb het zelf zien verschijnen en meegemaakt of denk je dat schijt hebben aan alles vanzelf komt . Het is me zelf ooit zo uitgelegd : In je hersenen zitten receptoren die gevoel van blijdschap geluk en dergelijken uitsturen . Om figuurlijk te spreken deze kan je vergelijken met een veertje dat gestreeld wordt en ons blij maakt . Wat doet thc nu niet strelen maar kloppen met een hamer gevoelens worden 1000 X groter . Je kan ook wel denken dat het veertje dit niet volhoud en na een tijd stukgaat . Dus grote onverschilligheid tegenover alles en iedereen . Denk dat velen (als ze eerlijk zijn tegenover zichzelf) hunzelf hier wel in terugvinden .

          Comment


            #20
            Ik vind me er zeker in terug. Ik heb ook zo'n periode gehad en heb er dan ook veel uit geleerd. Het hangt ook wel af van persoon tot persoon.
            Maar in ieder geval, overmaat schaadt.
            Paracelsus:"dosis sola facit venenum” (de dosis bepaalt of iets een gif is)
            Overdrijf je met wiet, dan doet het meer kwaad dan goed. Dat is met alles zo.

            Greetz,
            zion

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door zion View Post

              zion
              Etiam inter vepres rosae nascuntur

              Comment


                #22
                Heb je gelijk in Marley, maar ik kan me nog een aantal vakken herinneren die zo saai waren dat een blowtje wel helpt de tijd sneller te laten gaan
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #23
                  Precies bij saaie lessen even een jointje en in de pauze een half litertje bier.

                  Grtz.

                  Comment


                    #24
                    Dat van die saaie lessen kan ik je in volgen
                    Etiam inter vepres rosae nascuntur

                    Comment


                      #25
                      eerlijkgezegd vind ik achttien jaar een goede leeftijd,
                      Het is een mooie grens aangezien veel jongens en meisjes voor hun 18tiende hun grenzen nog niet goed kennen en daardoor er veel over gaan.

                      Eenmaal 18 krijg je beetje bij beetje verantwoordelijkheden en lijkt het me dat je beter met cannabis zal kunnen omgaan....

                      Comment


                        #26
                        vind 18 mooie leeftijd maarja blow al van men 14de !
                        ook niet iedereen gaat er de zelfde manier mee om dus 18 lijkt me een goede leeftijd om te starten,tenslotte = blowen een way of life!
                        grtz

                        Comment


                          #27
                          blow zelf ook al sinds 14 maar was anders dan nu, was es met vrienden eentje draaien en er met 3 stoned van zijn voor 2 uur ,vooral in de zomers toen he. doch vind ik het eigenlijk wel nodig dat er toch leeftijdsgrens is ,
                          vind 18 mooie leeftijd om in te stellen. en als je puber bent is er een verschil met eens experimenteren dan echt blowen , shop binnenlopen of zelf kweken vind ik dus onder de 18 best te vermijden toch

                          Comment


                            #28
                            Zolang je niet gaat overdrijven en elke dag ligt te blowen om cool te doen. En eigenlijk al helemaal niet doen om cool te doen x).

                            Volgens mij is de 18jarige limiet ingesteld omdat je vanaf deze leeftijd verantwoordelijk genoeg word geacht. En dit betekent dus imo: Niet aanzetten tot blowen (= niet aandringen), jezelf kennen (je limieten), de verantwoordelijkheid voor als je iets doms doet je ouders er niet voor opdraaien, en bedenk maar..
                            Het is natuurlijk wel zo dat bepaalde mensen deze verantwoordelijkheid al hebben op 15jarige leeftijd en sommige krijgen het nooit. Maar jah je kan toch moeilijk op de cofeeshop deuren zetten "Toegang verboden voor onverantwoordelijke stoners" toch (=?
                            Roll that shit,
                            Smoke that shit,
                            Pass that shit,
                            Enjoy the friendship of magic !

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door xitro View Post
                              Maar jah je kan toch moeilijk op de cofeeshop deuren zetten "Toegang verboden voor onverantwoordelijke stoners" toch (=?
                              Zou nogal een zicht zijn

                              Mijn vader heeft een tweetal weken geleden en zakje wiet gevonden in mijn zus haar kast. Ouders natuurlijk verontwaardigd, omdat ze slechts 14 jaar oud is.
                              Ik vind het niet leuk dat ze op zo'n jonge leeftijd al gaat experimenteren met om het even welke drug.
                              Sinds gisteren is er een totaalverbod op alcohol onder de 18 jaar. Werd hoog tijd. Ik vind het toch maar triestig dat kinderen sterke dranken zitten te zuipen totdat ze niet meer kunne rechtstaan.

                              Greetz,
                              zion
                              Last edited by zion; 30 March 2009, 17:13.

                              Comment


                                #30
                                18 is een goeie leeftijd. En inderdaad, sommigen zijn er nooit oud genoeg voor. Maar ja, die heb je voor alles. Ik ben pas op m`n dertigste begonnen wegens medische redenen. Denk dat alcohol meer problemen geeft.
                                "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                                Medigebruiker

                                Comment

                                Bezig...
                                X