Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet roken onder de 18 jaar.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

    ja maar dat zit ik al heel de tijd te zeggen. Het gebeurd nu al, maar als we de laaftijd laten zakken tot 16, gaan ipv kinderen van 13/14/15, kinderen van 11/12/13 het doen!
    Daarom vind ik het goed zo, het systeem berust op lekken en zo mag het.
    grow da weed, smoke it's buds

    Comment


      #92
      Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

      je kunt het niet tegenhouden, dan maar onder "controle"van de ouders( ik bedoel dat je het weet dat ze het doen) op bepaalde leeftijden wil je gewoon niets aannemen van je ouders, dat is gewoon zo hoe goed de verstandhouding ook is.
      En gelukkig hebben we allemaal een andere visie/mening hierover, moet ook , houdt de discussie levendig en onder de aandacht.

      Comment


        #93
        Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

        Ik vind dat het moet kunnen je mag immers al vanaf je 16de tabak kopen en roken en dat is meer schadelijker voor je lichaam dan wiet. (Ik ben trouwens ook wel een nicotine verslaafde maar dat doet er niet toe) Dus ik vind dat het wel kan voor je 18 als je het maar niet doet om stoer te zijn of iets dergelijks.

        Comment


          #94
          Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

          Ik vind 18 ergens misschien nog wel te jong. Als mensen van 18 het mogen, dan geven ze het door aan vrienden van 17, 16 of zelfs nog jonger. Op die leeftijd blowen is niet goed voor de hersens, en ik ben serieus bang voor de toekomst van Nederland. Al die jongeren die op hun 14e al blowen, daar krijg je toch alleen maar minder intilligente mensen van.

          I feel like I'm starting a flamewar..

          Groetjes

          Comment


            #95
            Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

            Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View Post
            Ik vind 18 ergens misschien nog wel te jong. Als mensen van 18 het mogen, dan geven ze het door aan vrienden van 17, 16 of zelfs nog jonger. Op die leeftijd blowen is niet goed voor de hersens, en ik ben serieus bang voor de toekomst van Nederland. Al die jongeren die op hun 14e al blowen, daar krijg je toch alleen maar minder intilligente mensen van.

            I feel like I'm starting a flamewar..

            Groetjes
            Ik sta aan jouw kant
            node voor node van klein naar groot
            LST LEMON SKUNK VERSLAG

            Comment


              #96
              Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

              minder intilligente

              En jij bent daar zeker het voorbeeld van?

              Persoonlijk vind ik het afhangen van de persoon..
              Ik ben zelf begonnen op mijn 13e/14e en ik geloof niet dat ik slimmer was geweest als ik nu(18) pas was begonnen..

              Maar ik kan me voorstellen dat je als ouder liever niet wilt weten dat je kind op zijn/haar 13e al blowt..

              Comment


                #97
                Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                Ik ben niet dommer geworden van blowen vanaf 15 jaar, het heeft me juist geholpen goed over het leven en andere zaken na te denken. Ik denk dat er een groot verschil is tussen af en toe blowen of elke dag van 's ochtens tot 's avonds laat stoned rond te lopen.

                Comment


                  #98
                  Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                  Je weet niet of je niet of wel dommer bent geworden want je hebt geen vergelijkings materiaal.

                  Comment


                    #99
                    Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                    cijfers/iq testen... maarja dat is allemaal maar zwak....
                    Ik bedoel dat ik nu veel beter nadenk over alles, dat kan je toch geen slechte ontwikkeling noemen?? Ik zou het toch wel een soort intelligentie willen noemen.

                    Maar hoe gaat blowen je intelligentie verminderen? wat is je onderbouwing?

                    Comment


                      Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                      Ik wil niet beweren dat je dom bent ofzo, voel je vooral niet aangevallen. Maar we weten allemaal dat het in de groei van je hersenen niet bevorderend is om te blowen.

                      Ja prima dat je op 'een andere manier' nadenkt.
                      Ik ben veel later begonnen met blowen, en mijn gedachte gangen kwamen ernstig overeen met mensen die wel blowden op die leeftijd. Dus of dat nou komt door het blowen..

                      Het is niet zeker of blowen hersencellen dood, maar wat wel uit onderzoeken is gebleken dat blowen er wel voor zorgt dat nieuwe hersencellen minder worden aangemaakt. En minder hersencellen betekent voor mij in zekere zin toch wel minder intiligentie. Data kan minder snel verwerkt worden door een computer die op 75% werkt dan een computer die op 100% werkt.
                      (sorry voor die vergelijking)

                      Comment


                        Last edited by jeroen; 14 August 2009, 22:12.

                        Comment


                          Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                          ik smoke vanaf mijn 14e, en ik heb er veel van geleerd. het heeft mijn leven verbeterd, door na te denken. ik denk dat als je het op de juiste manier gebruikt, leeftijd er niet zo toe doet. een 5 jarige aan een spliff gaat te ver, maar je snapt t.peace
                          [ Let the Herb reveal you to yourself . . . One Love ]

                          Comment


                            Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                            Ik ben pas laat begonnen met blowen en vind in principe 18j een mooie leeftijd om te beginnen....
                            Kunnen we natuurlijk weer eens de discussie van de chat oppikken ook want het is niet omdat je 18j ben je ook verantwoord gedrag vertoont

                            Ik ken gasten van 15 jaar die meer "volwassen" zijn dan vrienden van mijn leeftijd

                            Comment


                              Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                              ik ben vanaf me 16e begonnen maarja ik vind een jointje veel en veel lekkerder als drank me ma zei toen ook als liever blowt als drink mag je het doen maar niet in combinatie

                              Comment

                              Bezig...
                              X