Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet roken onder de 18 jaar.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

    Ik vind 18 jaar een mooie leeftijd om met iedere vorm van drugs te beginnen experimenteren, bij mij was het veel vroeger, en ik heb daar wel spijt van nu eigenlijk.

    Je hersenen ontwikkelen nog tot je 25ste, dus technisch gezien zou het misschien optimaal zijn om pas dan te beginnen, maar als je al zo oud geworden bent zonder drugs kan je het misschien al beter helemaal zo laten.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #47
      Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

      Van mij mogen alle drugs -illegaal, legaal en dus ook de medicijnen- verkrijgbaar zijn bij een drugswinkel waar je alleen in kan komen met geldig ID/paspoort/rijbewijs in combinatie met een drug consument pas. Kunnen we gelijk een database bijhouden om de junks er uit te vissen en op het rechte pad te zetten. Oh ja, minimale leeftijd is 18.

      Comment


        #48
        Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

        aardig wat jaartjes geleden was de grens in NL 16 jaar toen was ik 12 volgensmij en ik kreeg toen met gemak een zakje mee in alle shops

        dus ik ben voor 18+ met verplicht ID

        kijk maar bij drank kopen in de supermarkt ID laten zien tot je 20ste leeftijd omdat het verschil tussen 12 en 16 jarige kinderen niet van elkaar te onderscheiden is

        bij mij heeft het roken van een jointje op me jonge leeftijd echt wel diepe sporen achter gelaten ookal zou je het niet merken aan me maar ik weet het van mezelf

        dus wees wijs en laat het roken van een jointje wachten tot je 18 jaar

        peace
        2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
        http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

        Comment


          #49
          Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

          Ben begonnen toen ik 16 was, maar eigenlijk pas echt begonnen toen ik 17 was. Nu ben ik 18. Er staat nog een heel leven voor mij

          Ik zou zeggen 18+ ja, hoewel ik zelf vaak de shop binnenging toen ik 17 was. Nuja, ik drink praktisch niet.

          Ik heb echter een heel tijdje andere dingen verwaarloosd voor mijn jointjes. In dat opzicht is het best om nooit te beginnen ermee. Uiteindelijk krijg je er toch spijt van.

          Ik ken niemand die kan zeggen dat hij zijn hele leven wiet gerookt heeft en er trots op is :p

          Peace

          Comment


            #50
            Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

            ik blow al van af me 12e maar ik drink niet meer. omdat toen ik 16 was flink de weg kwijt was van drank. dus nu nog alleen smoke of paddo's. dat is veel beter voor je dan drank !

            Comment


              #51
              Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

              voledig met je eens zion
              grtz

              Comment


                #52
                Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                Als je kinderen dingen gaat verbieden....

                zoals je mag niet roken of blowen voor je 18de gaan ze het juist wel doen.

                Al mijn vrienden roken en die mochten vroeger net als ik zelf trouwens niet roken van hun ouders.....

                1 vriend mocht wel roken... en hij rookt als enigste van de groep niet

                zo zie je maar het werkt misschien wel averechts
                NLX outdoor kweek 2011
                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                Comment


                  #53
                  Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                  Met je 18 ben je volwassen en verantwoordelijk voor je eigen leven en voor dat van anderen dus vind 18 mooi.

                  Als we nu al Kinderen van 14 accepteren waar zijn we dan mee bezig het zijn Kinderen zou niet goed zijn denk ik
                  Last edited by belladonna; 25 April 2009, 17:43. Reden: Foutje
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #54
                    Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                    Oorspronkelijk geplaatst door sandra View Post
                    Met je 18 ben je volwassen en verantwoordelijk voor je eigen leven en voor dat van anderen dus vind 18 mooi.

                    Als we nu al Kinderen van 14 accepteren waar zijn we dan mee bezig het zijn Kinderen zou niet goed zijn denk ik
                    nee je moet het niet verbieden, je moet het gwn onmogelijk maken, als je het verbied dan gaan ze het idd juist wel doen, je moet er gwn voor zorgen dat ze het niet kunnen doen...
                    En ja er zijn dan altijd gaatjes in het systeem, maar dat is dan maar een noodzakelijk kwaad zou ik zo zeggen...
                    grow da weed, smoke it's buds

                    Comment


                      #55
                      Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                      Respect Inderdaad onmogelijk maken
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #56
                        Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                        18 is waarschijnlijk een goeie leeftijd. En zoals eerder hier gezegd, Voor sommigen is dat nog te vroeg. Ben zelf op m`n 30ste begonnen als mediwietgebruiker. Heb kinderen en probeer er gewoon zo open en eerlijk mogelijk over te doen. Maar ik heb ook beetje de hoop dat ze er af blijven. Al vind ik dat wel een beetje hypocriet van mezelf. Maar als ze het willen proberen dan maar het liefst thuis. Pppfff, wel moeilijk hoor als je erover na gaat denken en aan je eigen denkt hoe je vroeger was en zo. Je kan maar beter hopen dat ze slim genoeg zijn. En dat je opvoedkundig gezien alles hebt gedaan wat je kon.
                        Ik heb geen idee hoe je zoiets onmogelijk moet maken voor je kinders overigens...
                        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                        Medigebruiker

                        Comment


                          #57
                          Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                          ik vind dat ze t vanaf 16 jaar moeten doen. Dan zijn de meesten oud en wijs genoeg om te mogen drinken en te mogen roken. Waarom zouden ze dan niet oud en wijs genoeg zijn om een blowtje op te steken.
                          Eigenlijk zou wiet gewoon in de supermarkt te koop moeten zijn onder strenge controle, dan zouden mensen niet zo vreemd opkijken als iemand een blowtje opsteekt. Enige nadeel is dat kinderen dat dan ook zien liggen.

                          ik denk dat juist doordat wiet geaccepteerd word, het meer een keuze word om te roken of te blowen voor de smaak, gevoel etc. inplaats van om stoer te doen bij je vriendjes

                          1 love
                          Last edited by Jointjedraaien; 15 June 2009, 00:29.

                          Comment


                            #58
                            Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                            Vind wel dat het moet kunnen, als je maar niet om verkeerde redenen begint en het voor je plezier doet.

                            Comment


                              #59
                              Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                              Ben pas begonnen aan mijn 19e, en ik heb daar geen spijt van, want ik hoor veel maten van toen beklagen dat ze toen zoveel geld in weed gepompt hebben terwijl degene die dat niet deden, gewoon meer konden doen ...

                              Onder de 18 zijn de meeste nog niet verantwoordelijk genoeg om die beslissing te maken, laat staan dat ze alle gevolgen kunnen inschatten, laat staan willen inschatten ...
                              sigpic

                              Comment


                                #60
                                Re: Wiet roken onder de 18 jaar.

                                Ik vind dat je inderdaad zelf moet weten of je gaat blowen ja of de nee, ik was zelf 15 toen ik met mijn eerste jamba in aanraking kwam. Begon meteen goed want 2 maanden daarna kocht ik mijn eerste zak. Maar inderdaad je moet wel met mate blowen op jonge leeftijd.

                                Comment

                                Bezig...
                                X