Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja en nee hoe langer je kan wachten hoe beter. Je moet gewoon kunnen praten met kinderen onder de 18. Als je het hen verbied doen ze het toch dus heel subtiel ma wel verstaanbaar maken dat het eigenlijk niet kan. Das volgens mijn mening de beste methode.
Verbieden onder de 18, en alles daaromtrent laten zoals het nu is. Als je de grens verlaagd naar 16 dan gaan straks 14-jarigen ook komen zagen, je moet ergens de lijn trekken vind ik... Je bent pas volwassen als je 18 bent (al kan hierover gediscussieerd worden maar nogmaals: je moet ergens de lijn trekken) dus pas vanaf dan kan je beslissen of je gaat roken of niet. Een minderjarige heeft het recht van opgevoed te worden zonder die keuze te moeten maken, aangezien ze niet te maken moet zijn wegens het illegaal is. Dat ze het dan doen dan is dat hun zaak...
Dat ze eerst werk maken van de gedoogbeleid wat bij te schaven, iedereen is hier toch 18+ dus wat die 18- doen doet er niet zo heel veel toe vind ik, eerst legaliseren en dan zien we wel waar we staan
Verbieden onder de 18, en alles daaromtrent laten zoals het nu is. Als je de grens verlaagd naar 16 dan gaan straks 14-jarigen ook komen zagen, je moet ergens de lijn trekken vind ik... Je bent pas volwassen als je 18 bent (al kan hierover gediscussieerd worden maar nogmaals: je moet ergens de lijn trekken) dus pas vanaf dan kan je beslissen of je gaat roken of niet. Een minderjarige heeft het recht van opgevoed te worden zonder die keuze te moeten maken, aangezien ze niet te maken moet zijn wegens het illegaal is. Dat ze het dan doen dan is dat hun zaak...
Dat ze eerst werk maken van de gedoogbeleid wat bij te schaven, iedereen is hier toch 18+ dus wat die 18- doen doet er niet zo heel veel toe vind ik, eerst legaliseren en dan zien we wel waar we staan
Last edited by CelisMan; 12 April 2009, 23:53.
Reden: te snel gepost
Blij dat je me volgt in die mening .
Bewijst nogmaals dat 'blowers' wel degelijk een aansprakelijkheidsgevoel hebben en besef hebben van alles errond.
Greetzzz
Jona
Ja man, echt ik heb daar enorm veel moeite mee, ik vind het echt vreselijk om in het openbaar te smoren, waar iedereen je aankijkt, dan heb ik echt het gevoel dat ik de sfeerverpester ben. Als er een groep kinderen voorbijkomt dan steek ik die Joint toch weg hoor, ik vindt het verschrikkelijk om kinderen hiermee te moeten confronteren.
jointje onder 18 moet kunnen (mijn ouder zijn altijd vrij geweest want hun houde niet van stiekem gedoe) vind het kunnen maar dan moet je het wel eerlijk tegen je ouders zeggen
Comment