Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik voel me bedrogen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Ik voel me bedrogen!

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Ik voel me bedrogen!

    Duidelijk meer dan 3 gram gerookt wanneer je dit artikel begon te schrijven :p

    Comment


      #3
      Re: Ik voel me bedrogen!

      Tuurlijk zit er meer achter het verbod op wiet dan, vraag dat maar aan de WHO.
      Tijdens de oorlogsjaren was onze kennis over medicatie nog zeer gering, en was er buiten morfine niet veel voor handen.
      Na de oorlogsjaren ('50) is de industrie achter de chemische medicatie enorm gegroeid (ahja, wetenschap en geneeskunde floreren tijdens een oorlog, toch als deze zich in het westen bevindt).
      In '56 is was er de uitspraak van het WHO dat alle natuurlijke medicatie (waar toen volop gebruik van werd gemaakt, en nog steeds enorm veel onderzoek op gebeurde) achterhaald was.

      Na 3 jaar was het verboden in ongeveer heel Europa (en verder).
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4
        Re: Ik voel me bedrogen!

        Dankjewel Stefaan maar het is vechten tegen de bierkaai heb ik wel eens het idee vooral omdat er mensen zoals 9lives bestaan die het allemaal niet zo nauw nemen, geef ze brood en spelen dan is het denken klaar.

        Comment


          #5
          Re: Ik voel me bedrogen!

          ach hij zal niet de eerste zijn die tegen een dichte deur loopt, als hij
          iets of iemand nodig heeft.

          dan nemen wij het niet zo nauw.

          ik word nog hedendaags door kerkelingen benoemd als satans zoon of ketter,
          het heeft toch iets met plantjes te maken. en echt niet alleen de cannabicea.
          dus tja hoe ver denk je dat de wereld is?

          Comment


            #6
            Re: Ik voel me bedrogen!

            Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan71 View Post
            ...Na maanden filmpjes te bekijken op YouTube was ik getuige van het ene mirakel na het andere...
            Op internet zie je natuurlijk alleen de successen, er zijn miljoenen mensen die hun hoop op Cannabis vestigen, maar het is geen wondermiddel.
            Het kan wel helpen in het genezingsproces en de 'leefbaarheid' tijdens een ziekte, daar is men het onderhand wel over eens.

            We vestigen onze hoop maar op Amerika, daar is Cannabis de nieuwe economie en als men daar zoveel onderzoeken en nieuwe ontdekkingen doet, zal Europa toch wel een keer mee moeten.
            Komende jaren zal men hier ook wel gaan inzien dat er meer is dan men denkt. Het wachten is op een politieke partij die dat ziet.

            En dan nog de taak om alle medisch gebruikers en st0ners naar de stembus te krijgen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Ik voel me bedrogen!

              Inderdaad, wat QnQ zegt. De negatieve verhalen hoor je niet, maar die zijn er net zoveel. Misschien wel meer.
              Denk aan verkeersslachtoffers, longproblemen, geheugenissues, psychoses. Het is leuk dat er veel aandacht wordt gevestigd op de positieve aspecten, maar vergeet alsjeblieft niet dat er - net als bij ieder ander middel - ook een hele rits aan negatieve effecten kan plaatsvinden. Misschien niet bij jou, misschien niet bij epileptische kindjes van 4, maar ze zijn er. En ze worden lang niet altijd beschreven.

              Ik heb een aantal mensen begraven zien worden die dachten dat cannabis de oplossing zou zijn voor hun probleem (met name kanker).. Die mensen konden hun verhaal niet nog even optikken in een leuke review, want die zijn dood. De medische mogelijkheden van cannabis zijn onmiskenbaar aanwezig, maar vertrouw er niet te veel op.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Ik voel me bedrogen!

                Er wordt duidelijk in die docu's vermeld dat het aanslaat bij 30 a 40 %. Voor een geneesmiddel zijn dat vrij povere resultaten.

                Comment


                  #9
                  Re: Ik voel me bedrogen!

                  Ik hoor ook liever het woord onderzoek dan het woord mirakel, staar jezelf niet blind op YouTube, maar onderzoek zelf...
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    #10
                    Re: Ik voel me bedrogen!

                    Geloof niet alles wat je ziet of hoort.
                    stemmen doe ik zeker niet voor nva
                    en idd zoals anderen al gezegd hebben , zie je 98% dat het lukt en die 2% die faalt zal je niet vinden op youtube.
                    de werkelijkheid die faalt zal je nergens kunnen terugvinden.
                    wat ze ook zeggen , ik geloof het deels wel en deels niet.
                    want bvb een vriend van mij neemt 2 trekjes en hij moet altijd braken.
                    een andere vriend van mij rookt 2 joints en hij voelt er nog niet te veel van.
                    wat ik wil zeggen is. de ene kan er beter tegen dan de andere.
                    laat je niet gek maken met wat je leest ziet of hoort.
                    grts amazing

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          #13
                          Re: Ik voel me bedrogen!

                          wel medicinaal gebruik gaat meer gepaard met het gebruiken van olie die geconcentreerd is en te doseren is en aan te passen per persoon en op te bouwen is.
                          het lijkt me duidelijk dat het puur roken niet goed werkt en dat je meer naar vaporizer gebruik gaat. Dat is meer tegen pijnen, krampen of andere lichtere kwalen.

                          Wel CBD werkt goed tegen epilepsie, dus pure cbd of een soort met zeer lage thc waarde en hoge CBD zal dus vrij nuttig zijn.

                          Er is al redelijk veel onderzoek over te vinden dat cbd helpt waar gewone geneesmiddelen niet helpen dit uit dierenproeven en dat mensenproeven ook gaan beginnen. Dusja duurt wel enkele jaren om uiteindelijk een verklaard officieel medicijn te hebben.

                          Comment


                            #14
                            Re: Ik voel me bedrogen!

                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                            Ik heb een aantal mensen begraven zien worden die dachten dat cannabis de oplossing zou zijn voor hun probleem (met name kanker).. Die mensen konden hun verhaal niet nog even optikken in een leuke review, want die zijn dood. De medische mogelijkheden van cannabis zijn onmiskenbaar aanwezig, maar vertrouw er niet te veel op.
                            Maar dat komt dan niet door de cannabis, maar door de kanker. En dit filmpje toont ook nog eens aan dat cannabis effectief een geneesmiddel (het geneesmiddel?) tegen kanker is. Maar je gaat nu eenmaal vaak dood aan kanker, no matter what drug you're using. Dat wil daarom niet zeggen dat cannabis dan "maar niet werkt" of dat je er ook maar geen rekening meer moet houden of dat die mensen geen gelijk hadden om te vertrouwen op cannabis. En sommige mensen reageren niet optimaal op canna, net zoals 1/4 mensen niet goed reageert op chemische medicatie.

                            Dat er nu meer kankers en andere "beschavingsziektes" zijn, komt simpelweg omdat ons natuurlijk endocannabinoiden systeem overbelast is door een ongekend bombardement aan toxines, overdadigheid, gemakzucht en stressgerelateerde ziektes die we in onze huidige "maatschappij" er maar "bij nemen". Cannabis helpt tegen zoveel ziektes en symptomen, simpelweg omdat het ons eigen natuurlijke sytsteem aanvult en versterkt. De cannabisplant is de beste vriend van de mens. En de hond heeft trouwens ook zo'n endocannabinoiden systeem.

                            Comment


                              #15
                              Re: Ik voel me bedrogen!

                              Hela Online Alien, tijdje niet gezien man opdracht van de baas gekregen om je gaatjes tijdens werktijd wat op te vullen?

                              ALLLEEEEJUPPAAAAHHH ghehehehe

                              Comment

                              Bezig...
                              X