Series
Collapse
X
-
Re: Series
Ja ben gewoon narcos1 aan het bingen omdat ik toch elke ep knetterstoned was en dus van alles weer nieuw kijk 😆
En dan erna gelijk season 2 natuurlijk
Helaas zal dan vast de baas wel weer gaan roepen maar daar denken we nog niet aanComment
-
Re: Series
Hahaha ken het. Zie best veel over het hoofd als ik knetter ben dus moet het zeker nog een keer kijken. En straks als het wat kouder wordt lekker een weekend vullen met Narcos S1 en S2 en wellicht begin ik ook weer met breaking bad
Ad usum proprium!Comment
-
Re: Series
Ha, ha ik ken dat ook. Was begonnen aan Black Sails seizoen 3 en we (vriendin en ik) herinnerde ons niets van de herhalings stukjes die ze aan het begin geven. Zijn we seizoen twee eerst maar weer gaan kijken
Al beginnen nou de "echte" series weer, dus zullen we die wel eerst kijken.Comment
-
Re: Series
Lol.Ha, ha ik ken dat ook. Was begonnen aan Black Sails seizoen 3 en we (vriendin en ik) herinnerde ons niets van de herhalings stukjes die ze aan het begin geven. Zijn we seizoen twee eerst maar weer gaan kijken
Al beginnen nou de "echte" series weer, dus zullen we die wel eerst kijken.
"Last time on Black Sails..."
Dikke action packed samenvatting..
Eh.. Ik herinner me daar niets van.. Krabbel achter je oren.. Nah
Laten we Seizoen 2 maar eerst kijken.
Ad usum proprium!Comment
-
Re: Series
Lol inderdaad. Het gekke is die afleveringen van seizoen twee terugkijkend herinner ik wel dat ik die gezien heb
Comment
-
Re: Series
Mr. PicklesEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: Series
Hee leuke series
heb ze bijna allemaal gezien
Marco polo mag van mij nog bij op het lijstje
2 seasons van op netflix en vast ook te downComment
-
Re: Series
Penny dreadfull. The strain, American horror story, narco's, gomorrah, mr robot, homeland, the night of, outlander, wayward pines, the wire, true detective seizoen 1.Last edited by Eclecticon; 18 September 2016, 10:09.Baas in eigen brein.Comment
-
Re: Series
Ik zit met smart te wachten op derde seizoen van constantine.
Dacht dat die al begonnen had moeten zijn.
The strain is ook erg vet
En Z nation is nieuwe seizoen ook net weer begonnenComment
-
-
Re: Series
The strain begon super goed. Nu is het een soort walking dead drama show.
'Ik leef in een wereld met gevaarlijke zombies/vampiers, ik moet dus goed opletten als ik naar buiten ga.'
Direct buiten het veilig gebied verslapt de aandacht omdat er emo-momentjes zijn, effe lekker janken en vooral in m'n eentje ergens naartoe gaan, want ik heb NIETS geleerd van de afgelopen 150 keer..
Dan wordt er iemand gebeten, dan is er drama.
Het begon zo goed, maar de melkkoe begint te goedkope melk te maken.
Ik ben wel erg benieuwd naar south park. De eerste nieuwe episode viel me tegen. Maar ik begin het idee te krijgen dat er een vooropgezet plan is, waarbij straks iedereen denkt: inderdaad, we laten ons leiden door PC principal en dat is gewoon dom. De vorm waarin dat gaat, daar ben ik vooral benieuwd naar.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: Series
Ik ben afgehaakt na seizoen 1 van The Strain.
Bij Orphan Black was ik ook bang dat ze met "aliens" zouden komen in het 2e (of 3e) seizoen, maar het ging om nanotechnologie wat dan wel weer pastte in het verhaal.Comment






Comment