Series

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blowa
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 247

    #106
    Re: Series

    Oorspronkelijk geplaatst door De Witte
    Je bent penoza vergeten
    Haha en nog veel meer anderen, ik zat later bij me zelf nog van, oja en die en die die en die, uiteindelijk eindigde ik bij Brum.


    Probeer je eens in te leven in het plantje!

    - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

    Comment

    • Tjirp
      T.H.C. Master
      Nieuw Lid
      • Jun 2016
      • 531

      #107
      Re: Series

      Schitterende cartoonserie ; vooral voor mensen die de prille jeugd (bijna) in de achteruitkijkspiegel hebben.

      Comment

      • ganjagast
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2016
        • 2881

        #108
        Re: Series

        Vikings seizoen 4
        Game of Thrones seizoen 6
        Narcos seizoen 2
        South Park seizoen 20
        Ad usum proprium!

        Comment

        • ikhebeennaam
          T.H.C. Master
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 512

          #109
          Re: Series

          Ja ben gewoon narcos1 aan het bingen omdat ik toch elke ep knetterstoned was en dus van alles weer nieuw kijk 😆

          En dan erna gelijk season 2 natuurlijk
          Helaas zal dan vast de baas wel weer gaan roepen maar daar denken we nog niet aan

          Comment

          • ganjagast
            Elite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2016
            • 2881

            #110
            Re: Series

            Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam
            Ja ben gewoon narcos1 aan het bingen omdat ik toch elke ep knetterstoned was en dus van alles weer nieuw kijk 

            En dan erna gelijk season 2 natuurlijk
            Hahaha ken het. Zie best veel over het hoofd als ik knetter ben dus moet het zeker nog een keer kijken. En straks als het wat kouder wordt lekker een weekend vullen met Narcos S1 en S2 en wellicht begin ik ook weer met breaking bad
            Ad usum proprium!

            Comment

            • Wietefras
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 4374

              #111
              Re: Series

              Ha, ha ik ken dat ook. Was begonnen aan Black Sails seizoen 3 en we (vriendin en ik) herinnerde ons niets van de herhalings stukjes die ze aan het begin geven. Zijn we seizoen twee eerst maar weer gaan kijken

              Al beginnen nou de "echte" series weer, dus zullen we die wel eerst kijken.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment

              • ganjagast
                Elite Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2016
                • 2881

                #112
                Re: Series

                Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
                Ha, ha ik ken dat ook. Was begonnen aan Black Sails seizoen 3 en we (vriendin en ik) herinnerde ons niets van de herhalings stukjes die ze aan het begin geven. Zijn we seizoen twee eerst maar weer gaan kijken

                Al beginnen nou de "echte" series weer, dus zullen we die wel eerst kijken.
                Lol.

                "Last time on Black Sails..."
                Dikke action packed samenvatting..
                Eh.. Ik herinner me daar niets van.. Krabbel achter je oren.. Nah

                Laten we Seizoen 2 maar eerst kijken.
                Ad usum proprium!

                Comment

                • Wietefras
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2013
                  • 4374

                  #113
                  Re: Series

                  Lol inderdaad. Het gekke is die afleveringen van seizoen twee terugkijkend herinner ik wel dat ik die gezien heb

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #114
                    Re: Series

                    Mr. Pickles
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • Haze smoker
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2016
                      • 871

                      #115
                      Re: Series

                      Hee leuke series
                      heb ze bijna allemaal gezien
                      Marco polo mag van mij nog bij op het lijstje
                      2 seasons van op netflix en vast ook te down

                      Comment

                      • Eclecticon
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2014
                        • 2073

                        #116
                        Re: Series

                        Penny dreadfull. The strain, American horror story, narco's, gomorrah, mr robot, homeland, the night of, outlander, wayward pines, the wire, true detective seizoen 1.
                        Last edited by Eclecticon; 18 September 2016, 10:09.
                        Baas in eigen brein.

                        Comment

                        • ikhebeennaam
                          T.H.C. Master
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jul 2016
                          • 512

                          #117
                          Re: Series

                          Ik zit met smart te wachten op derde seizoen van constantine.
                          Dacht dat die al begonnen had moeten zijn.
                          The strain is ook erg vet
                          En Z nation is nieuwe seizoen ook net weer begonnen

                          Comment

                          • ikhebeennaam
                            T.H.C. Master
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jul 2016
                            • 512

                            #118
                            Re: Series

                            O en the last ship. Net weer aan einde van seizoen maar blijft vet

                            Comment

                            • LR2
                              Mother of all Growers
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2011
                              • 8552

                              #119
                              Re: Series

                              The strain begon super goed. Nu is het een soort walking dead drama show.
                              'Ik leef in een wereld met gevaarlijke zombies/vampiers, ik moet dus goed opletten als ik naar buiten ga.'
                              Direct buiten het veilig gebied verslapt de aandacht omdat er emo-momentjes zijn, effe lekker janken en vooral in m'n eentje ergens naartoe gaan, want ik heb NIETS geleerd van de afgelopen 150 keer..
                              Dan wordt er iemand gebeten, dan is er drama.

                              Het begon zo goed, maar de melkkoe begint te goedkope melk te maken.



                              Ik ben wel erg benieuwd naar south park. De eerste nieuwe episode viel me tegen. Maar ik begin het idee te krijgen dat er een vooropgezet plan is, waarbij straks iedereen denkt: inderdaad, we laten ons leiden door PC principal en dat is gewoon dom. De vorm waarin dat gaat, daar ben ik vooral benieuwd naar.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              • Wietefras
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2013
                                • 4374

                                #120
                                Re: Series

                                Ik ben afgehaakt na seizoen 1 van The Strain.

                                Bij Orphan Black was ik ook bang dat ze met "aliens" zouden komen in het 2e (of 3e) seizoen, maar het ging om nanotechnologie wat dan wel weer pastte in het verhaal.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...