Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #77
      Beo, vertel mij nu eens of jij serieus genomen word in je omgeving als je dit soort opmerkingen maakt, ik bedoel daar collega,s en vrienden mee of staan ze maar een beetje te lachen als je je mond opentrekt.

      Comment


        #78
        Zouden ze hier ook moeten doen.
        Ziek zijn doe je maar in je eigen tijd.

        Zwakkere!
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #79

          Comment


            #80
            Zal allemaal wel maar onder Oboema nam de staatsschuld met 8.3 biljoen dollar toe.. Kan je heel wat trump towertjes voor bouwen zeg ik je..

            Je hebt mij iig nooit horen zeggen dat met trump alles ineens koek en ei gaat zijn maar geef m op zn minst een kans. Niet die smerige linkse hetze vam selectieve beeldvorming die hier ook via de publieke omroepen jegens bepaalde personen wordt gevoerd.
            Das me allemaal te doorzichtig.

            Ik oordeel wel over Trumpie over een paar jaar en zal m dan ook nie sparen mocht t me niet bevallen.

            Meehuilen met de wolven in t bos noem ik dat, zie je hier ook dagelijks.

            Van de week nog bij DWDD met Okkie de scbilderijendief. Oeh Oeh Oeh wat n boef. Terwijl die schijnheil van een van Nieuwkerk met 6 ton per jaar naar huis gaat op n publieke omroep waar de Balkenende norm geld..

            Zoals ik al zei: Selectieve verontwaardiging is een smerig Slinks wapen als je t mij vraagt.. Zolang de schaapjes gedwee ja knikken krijg je tegen de realiteit in gewoon een nog nooit wat gepresteerde mongool als klavert in t kabinet. Kan gewoon joh.

            Had je haast vandaag in Antwerp?
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #81
              Hij heeft zijn kans gekregen. Dat is het hem net. Ofwel volgt ge het gewoon compleet ni, kan ook. Ja, de beurs heeft het even goed gedaan. Logisch dat die even piekt als je dat protectionisme goedpraat. Jobs terughalen naar Amerika. Heb er nog niet veel van gezien. Voor de rest heeft die kerel tot nu toe niks goeds gedaan. Daar oordeel ik over. Liegen, liegen en nog is liegen. Grootspraak tot en met. Tweets waarvan zijn woordvoerders telkens moeten ontkennen in de media dat hij zo zo meent als hij ze schrijft. Om gek van te worden. Alles waar ze Obama/Clinton van beschuldigden doen ze zelf, in een slechtere variant erop.
              Of vindt ge het normaal dat die kerel nog altijd spreekt van immense stemmenfraude. Gewoon omdat hij de popular vote niet gewonnen heeft. Daar begon het mee. Geef em een kans, pf. Zijn toespraak op die moment was positief. Uiteindelijk is er niks van in de praktijk gebracht en lijkt zijn presidentschap gewoon op campagne voeren. Roepen wat er mis is, zonder er iets te kunnen aan doen. 'Nobody knew health care could be so complicated' Uhu, nee alleen gij ni.

              En voor ge weer begint over links dit, links dat. Ik stem al jaren centrum rechts, En wat hier als liberaal beschouwd wordt is niet wat ginds als liberaal beschouwd wordt.

              Comment


                #82
                Mwah t is n weinig mediagenieke driftkop.
                Dat leert ie wel af met de tijd en als ie onrendabel blijkt wippen de republikeinen m zelf wel uit t zadel..

                Ik kijk t met genoegen aan..
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  #83
                  Hij is dat nu. Als ge oudere interviews bekijkt dan gedraagt die zich normaal. Daar klopt gewoon iets ni. Beschouwde zichzelf als democraat, was pro choice. Nu lijkt het alsof die mens niet eens in staat is om ne zin correct af te maken. Die Trump van 20 jaar terug zou ik nog een kans gegeven hebben. Deze, ni de moeite.

                  En nu moet ge u bv is inbeelden wat er voor commotie zou ontstaan moest Obama zijn oudste dochter een functie gegeven hebben in het witte huis. Of moest hij elke week airforce one nemen naar Florida.

                  Hij zal struikelen over die ziekte verzekering. Die ging op dag 1 ook van de hand gedaan worden.

                  Comment


                    #84
                    Die familliebanden vind ik ook ziek idd, vind trouwes alle politiekers ziek dus das geen onderscheid.

                    Bels was met 7 jaar geen regering sneller uit de crisis dan wij. Das pas n bezuiniging mocht er geen wachtgeld aan vastzitte..
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      #85
                      Ahahaha, Trump vraagt aan de democraten om obama care te fixen.

                      Comment


                        #86
                        On topic, de oreo's zijn in promo in de ah. 1,50 voor die met chocolade rond. Nu, de oreo is op zich al een geweldig koekje dat je denkt hey dit is nu is een geweldig koekje, dat kan op geen enkele wijze nog geweldigerderderder. En toch, tada, geweldigerderder. Voor zo'n strakke prijs van 1 euro 50. Als de foef van uw vrouw zo strak was dan poepte ge ze meer dan ene keer in de maand. En als ze zich voor meer dan dat prostiueerde dan waart ge mss op zen minst rijk geweest.

                        Comment


                          #87
                          Oei, het lijkt wel een beetje op Trump zijn minderwaardige uitspraken over vrouwen, het lijkt ook 1 pot nat blijkt maar weer.

                          Comment


                            #88
                            Hater. :bukakke:
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              #89
                              Ik heb geen ambitie om president te worden. En als ge een flauw stoned mopke al vergelijkt met ne 60 jarige vent die opschept dat em vrouwen seksueel kan lastigvallen en dat in de praktijk ook al gedaan heeft omdat em een ster is dan heeft het verder geen enkele zin om te discussieren want zo kunt ge alles gaan goedpraten om het tegelijkertijd een ander te verwijten.

                              Trump heeft gefaald op zijn grootste verkiezingsbeloftes en we zijn nog geen 100 dagen ver. En heeft het meeste van wat hij Obama verwijt al zelf gedaan ook. Praat dat dan maar goed.

                              Comment


                                #90

                                Comment

                                Bezig...
                                X