Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
    Ik reageer ook ni op wat gij zegt. Ik lees de meerderheid van uw berichten ni eens, ge zou het omgekeerde beter ook doen.
    In post 152 reageer je op wat ik in post 151 schrijf, dus ik veronderstel wel dat je dat leest dan.
    Ik quote u in post 154 en geef een reply op wat je in post 152 zei.
    Vlak daaronderpost je een reply weliswaar zonder quote, daarom ging ik ervan uit dat je reageerde.
    Je reageerde dus niet, omdat je niks meer in te brengen had neem ik dan aan.
    Telkens als je Clinton of Obama ophemelt en men haalt argumenten aan om het tegendeel op je neus te drukken ga je er dus aan voorbij.
    Wie denk je dat zich hier belachelijk maakt...
    Btw wat ik daar schreef over Obama inzake fraccen en stuxnet etc heeft niks met HLN te maken, en Het ivm met HLN over zuur gezeik hebben en zelf de partijdige Late night show aanhalen, lol.
    En idd ik zou beter op u ni reageren, uw partijdig opgehemel van bepaalde politici houdt totaal geen steek als men dat vergelijkt met wat ze allemaal fout gedaan hebben, maar daar sluit je liever je ogen voor en ga je maar verder een potje Trump bashen omdat dat veel makkelijker is.
    In feite ben en gedraag je je als een troll, al maanden lang in verschillende topics.
    Doe geen moeite om hierop te reageren, ik lees je ongefundeerde crap niet meer.

    Comment


      Is een trol altijd genderneutraal??
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        Welke president dan ook het is enkel en alleen een spreekpop van de elitaire macht die de touwtjes in handen heeft (lees: alle grote bedrijven)

        Amerika heeft baat bij oorlog want ze zijn wapenleverancier nummer 1. Dat mag de president dan opknappen. Zolang een land in het midden-oosten Dollars als reservemunt accepteerd is er niets aan de hand. Wijkt men daar vanaf dan moet de dictator of president afgezet danwel opgeruimd worden. Hier wordt dat nieuws als zeer negatief weggezet en is pure propaganda. Wat heeft Amerika (en de rest van de wereld) trouwens te zoeken in het Midden Oosten? Olie mensen olie, wat moet worden afgerekend in Dollars. Gebeurd dit niet dan is Amerika failliet.

        Die mensen daar waren beter af met een Kadaffi bijvoorbeeld dan hoe het er nu aan toe gaat. Niet zomaar dat die mensen deze kant opkomen, blame America. Enkel en alleen voor geld, olie en macht. Daar gaat een Trump niks aan veranderen, geen enkele vorige president en geen enkele volgende, want dan gaat alles op z'n gat. Een spreekpop van de elite niets meer niets minder.

        Comment


           

          Comment


            Trump kondigt nieuw immigratiesysteem aan: "Nieuwkomers krijgen geen uitkering meer"

            Doe dat in de EU ook en ze trappen het terug af...

            Comment


              Daar kunnen wij alleen maar van dromen.
              Bovendien vinden ze dan wel een andere manier om zoveel mogelijk kanslozen binnen te hengelen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Niks negatiefs over Trump nadat hij de waarheid vertelde dat als er twee vechten 2 schuldig zijn?

                Comment


                  Hillary Clinton : We created Al-Qaeda



                  U.S. Army Gen. Wesley Clark Plans for Middle East

                  Last edited by Nonsense; 2 September 2017, 21:57.

                  Comment


                    Germany growing sick of US sanctions on Russia




                    Last edited by Nonsense; 1 October 2017, 03:29.

                    Comment


                       

                      Comment


                        DLVPDr3V4AEo9ys.jpg

                        Praise Jetrump

                        Comment


                           

                          Comment


                            Bezos, Gates en Buffett hebben nu meer geld dan 160 miljoen armste Amerikanen

                            Comment


                              57b32151c46188e1668b45bc.jpg

                              Comment



                                je kunt eventueel ook nog lekker effe afsterven.

                                Comment

                                Bezig...
                                X