Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Europeese Unie

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

    Comment


      #77
      Re: De Europeese Unie

      Sta jij op een loonlijst om de EU te promoten ofzo?

      Comment


        #78
        Re: De Europeese Unie

        Wil dit toch ff tackelen;

        Als de Eu een grootmacht moet worden moet daar ook een leider aan kop staan...

        Wat hebben wij;

        Zie dat toch niet echt op tafel slaan bij de vs rusland of china, ofwel??

        Nigel farage wist ook hem mooit te verwelkomen..
        http://www.youtube.com/watch?v=dranqFntNgo

        Nog n bonusje omdat ie zo lekker bekt.
        http://www.youtube.com/watch?v=2gm9q8uabTs


        Doorroken!

        Comment


          #79
          Re: De Europeese Unie

          Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
          Sta jij op een loonlijst om de EU te promoten ofzo?
          Lijkt het wel op. Maar goed respect voor je mening Hasjizall!
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #80
            Re: De Europeese Unie

            Oorspronkelijk geplaatst door HashiZall View Post
            1 : Die 1% vin ik nu toch niet overdreven veel voor een technocratisch bestuur dat de internationale capaciteit van de Eu-landen naar een hoger niveau heft.

            2 : Ik vind dat de EU verder "improved" moet worden en niet zomaar weggeschreven als een groot geldverslindend monster dat je vrijheid wilt afpakken!!
            1 : ik vind het wel overdreven, zeker nu er overal gesneden gaat worden. ze kunnen daar zat met de helft af, hell 1/10 zou een duidelijk signaal zijn !

            2 : improved inderdaad, leren van fouten en die kennis meenemen naar de toekomst. samen met een mooi koffertje gouden tientjes
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #81
              Re: De Europeese Unie

              enkel de groote bedrijven zijn gewonnen met de euro, geef mij maar gewoon de belgishce frank terug alles was veel goedkoper. sinds griekenland het zo moeilijk heeft zorgt dit voor een domino effect en zijn landen als spanje, cyprus ook mee aan het gaan in de schuldencrisis. De Benelux is de enige unie die ik goed vind

              Comment


                #82
                Re: De Europeese Unie

                europese unie versus wimbledon > check het filmpje eens op deze pagina :

                http://www.testosteronepit.com/clark...-at-wimbledon/
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #83
                  Re: De Europeese Unie

                  ghehehehe.

                  Grtz.

                  Comment


                    #84
                    Re: De Europeese Unie

                    http://www.telegraaf.nl/dft/goeroes/...iedenis__.html

                    Comment


                      #85
                      Re: De Europeese Unie

                      Telegraaf...sorry.

                      Comment


                        #86
                        Re: De Europeese Unie

                        leuke link

                        ik zag vanmorgen een berichtje op nu.nl dat (volgens de grootste belanghebber mr Dragqueen) "de euro geen gevaar loopt"

                        die vent gebruikt geen dope, die is gewoon compleet mental. Nee, de euro loopt geen gevaar nee. Keiharde muntjes waar je serieus kiezen op breekt mocht je er trek in hebben... Maar het europese vasteland daarentegen zakt weg in een moeras van politiek gezwam in een depressieve economie.

                        Anyway, het deed me gewoon denken aan die Irakees die -net na de kolonisatie door Amerika- op TV bleef herhalen dat de amerikanen er niet door zouden komen, terwijl er net een amerikaanse tank in beeld verschijnt. Of van hetzelfde laken een pak : "no, i did not have sex with that woman" , "Er is aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mbt irakese massaverietigingswapens", "worldonline is de deal van je leven", en mijn eigen alltime favorite : "en toch beweegt ze"
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #87
                          Re: De Europeese Unie

                          Comment


                            #88
                            Re: De Europeese Unie

                            die idd Ganjax, mocht ik ooit dictator van een of andere bananenrepubliek worden (of een aardbeienmonarchie zoals we die hier kennen), dan heeft die gast meteen een baan te pakken. Dagelijks op TV, het nieuws presenteren van 1800uur ofzo. Inclusief publiek en rotte tomaten.
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #89
                              Re: De Europeese Unie

                              http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...an-griekenland

                              Niet dat spits beter is dan telegraaf maar omdat t gewoon leuk leest..

                              Comment


                                #90
                                Re: De Europeese Unie

                                Europeese Unie is...........nazi-Duitsland in schaapskleren

                                Geen discussie mogelijk.
                                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                                Comment

                                Bezig...
                                X