Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Europeese Unie

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61

    Comment


      #62
      Re: De Europeese Unie

      Schaal vergroting nog wel, dus je ziet een wereld regering wel zitten?
      Laat ieder volk eerst eens hun eigen problemen oplossen voordat je ze opstapelt met die van een ander.
      Wat mij betreft hebben we al een universele wetgeving, die van het universum zelf. Daar hoeft geen papier aan te pas te komen, want van binnen weet je wel hoe het zit.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #63
        Re: De Europeese Unie

        Weg er mee, ze hebben lang genoeg over onze schouder gekeken en vingertjes gewezen. Terug naar de gulden

        Comment


          #64
          Re: De Europeese Unie

          Niet verkozen, en het hoogste salaris per jaar voor een vrouwelijke politici.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #65
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
            A friend with Weed is a friend Indeed

            Comment


              #66
              Re: De Europeese Unie



              Comment


                #67
                Re: De Europeese Unie

                http://xandernieuws.punt.nl/?id=660961&r=1&tbl_archief=&

                Doorlopen en voor je kijken, denk aan de stabiliteit..

                Comment


                  #68
                  Re: De Europeese Unie

                  Hashizall,

                  Maar als ze er bijv in belgie met 2 talen al niet uitkomen, hoe wil je dit europees bereiken dan???

                  Vergeet niet dat dit gewoon precies is wat hitler (en zn voorgangers) ooit van plan was, en dat er dus in die oorlog heul veul mensen voor niks zijn doodgegaan.
                  Vrij handelsverkeer is noodzakelijk echter wat nu gaande is kan me niet snel genoeg ontploffen. Het enige wat er op het moment aan het winnen is is het Nationalisme, en dat was toch niet bedoeling van de hele opzet dacht ik zo..
                  Wij lopen te piepen over verdubbelling eigen risico, maar in't zuiden moet je gvd ondertussen je eigen beddegoet en injectiespuiten meenemen naar het ziekenhuis..

                  Let ns op hoe vaak die hoge klootzakken het woord STABILITEIT gebruiken, moesten zich kapotschamen met hun genegeerde EU referendums.

                  Democratie?? M'n reet!

                  Stabiliteit war einmahl..

                  Comment


                    #69
                    maar in't zuiden moet je gvd ondertussen je eigen beddegoet en injectiespuiten meenemen naar het ziekenhuis..
                    De organisatie en verschaffing van "Health care" is echter een nationale bevoegdheid en NIET van de EU, deze kan hierin adviseren maar geen beleid over voeren.
                    De instrumenten om dat probleem aan te pakken is op nationaal niveau en niet op dat van de EU.

                    Over het nationalisme valt ook veel te vertellen, maar nationalisme en populisme gaan hand in hand, en daar wegen de nadelen harder door als de voordelen ( persoonlijk)!

                    De Eu heeft ook niet de bedoeling om een staat te worden, het is een systeem van multi-level governance
                    Last edited by HashiZall; 22 June 2012, 14:54.
                    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                    A friend with Weed is a friend Indeed

                    Comment


                      #70
                      Re: De Europeese Unie

                      Ik heb het liefst nog kleinere landen dan Nederland, die gewoon samenwerken, maar wel soeverein zijn,
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #71
                        Re: De Europeese Unie

                        Dat ze dat willen is hardstikke mooi Hashizall, en als ze het echt voor mekaar zouden krijgen zou er ook wel wat voor te zeggen zijn.

                        ECHTER : willen is niet hetzelfde als doen. Zoals iedereen weet is de EU een geldverslindende club mooipraters met geweldige plannen en tegelijkertijd volledig averechtse akties. Ja, supranationaal overleg is natuurlijk handig, maar dan moet dat wel kosteneffectief gebeuren, en niet verzanden in een waanzinnig mobiel circus. Waar ik persoonlijk trouwens wel weer van kan genieten is die Nigel Farage (en als ik niet kan slapen een willekeurige europese richtlijn ofzo)
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #72
                          Re: De Europeese Unie

                          Voor mij is de vergelijking met 3e rijk , de franse revolutie en het romeinse rijk vrij voor de hand liggend.. Allemaal hebben ze gefaald en allemaal hadden ze grootheidswaanzin.

                          Ja mooi!
                          Wat denkt u dat die "lange periode" heeft gekost aan ambtenaren, adviseurs en de hele santamariakraam eromheen?? Ze danken u!

                          Wie heeft er op Barosso, van Rompuy en hun smerige kliek kunnen stemmen? Hoe kan de EU top beslist dat er een technocratische (nood)premier komt in griekenland en Italie?? Ons word niks gevraagd maar er worden wel referendums genegeerd of door bangmakerij via een 2e referendum wordt het doel alsnog bereikt.. (ierland)
                          Als je het mij vraagt komt dit aardig in de buurt van een haast onaantastbare organisatie die uiteraard ook een hele grotesmerigedikkevolgevretenpoepvinger in ons huidige blowbeleid heeft..

                          De term populisme word mij beetje te makkelijk gebruikt door Slinks. Fortuin zou ook zo'n populist zijn, sloeg toch de spijker aardig op zn kop dacht ik zo..
                          Als er gvd een populistisch woord is op het moment dan is het wel STABILITEIT.. Ik volg het vrij aardig en kan je vertellen dat we nog geen 5% van de werkelijke ellende in griekenland en spanje meekrijgen hier. Over PROPAGANDA gesproken..

                          De opmerking dat HEALTH CARE een nationale bevoegdheid is waar, alleen als er financieel grof gesneden moet worden zijn dit nou juist de plekken die tot het randje worden bewaard, als ze zelfs op beddegoed verband en injectienaalden aan het bezuinigen zijn in griekenland, denk je dan niet met je boerenverstand dat we al 13 bruggen fokking te ver zijn????

                          Dus het is ... crisis in griekenland en spanje en overal moet tot in het ziekenhuis bezuinigd worden maar Brussel wil dat de begroting met 6,8% stijgt..???
                          Open je ogen jongen, wij hebben het hier nog goed maar een jeugdwerkloosheid van meer dan 50% in het zuiden gaat gewoon niet goedkomen.. Gelukkig ook de meest strijdbare leeftijd dus dat doet me goed..

                          Tot slot graag nog ff voor de zekerheid de mededeling dat het onze scandinavische en zwitserse weigeraars nou niet bepaald slecht afgaat terwijl die op eigen bestuur na echt niks minder zijn..

                          Gisteravond Liesbeth Spies met haar "vrij integer" nog gehoord?? Dat was landelijk, op EU schaal wil ik er niet eens over na denken.

                          Maar vind wel mooi geweest zo voor mn vrijdagavond want begin m hier gewoon te trippen..
                          Niks aant handje, gewoon bek houden , voor je kijken en doorlopen allemaal!

                          Smookse en geloof niet alles eej!

                          Comment


                            #73
                            Re: De Europeese Unie

                            En ja, Nigel Farage rocks that boat! Hij is wel gekozen trouwes..

                            Comment


                              #74
                              Re: De Europeese Unie

                              het is vreemd dat "populisme" zo vertekend wordt neergezet. Het komt van "il popolo" oftewel "het volk", en populisme in haar zuiverste vorm zou dus automatisch het democratische ideaal van "de stem van het volk" betekenen. Nee, wat maken we ervan ? het "inspelen op de zachte onderbuik van de ongeletterde massa" of iets in die trand. Het wordt misbruikt zoals fluit hierboven al opmerkte. En ten koste van ons allen. Hoe populair wil je wezen ?
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment


                                #75
                                Re: De Europeese Unie

                                http://www.nu.nl/economie/2842902/eu...hervormen.html


                                Jamaaar wij hebben toch n dikker gevulde pensioenkas dan Spanje en Italie samen??? 800.000.000.000 eurie is toch n beetje te veel voor Brussel om enkel NL ten goede te komen..

                                Rompuy Hood??

                                http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...met-pensioenen Nog maar ff linkje spits erbij omdat de reacties daar te mooi zijn..
                                Last edited by fl13r3flu1t3r; 24 June 2012, 18:08.

                                Comment

                                Bezig...
                                X