Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nee eigenlijk niet, kijk maar eens naar deze "moslim rave party"

Comment

Ja, wir haben übertrieben | Leitmedium ARD rudert zurück | Corona ist überwunden

Comment

Het merendeel van de covid-patiënten op de intensive-care-afdelingen in de vier grote steden heeft een niet-westerse achtergrond. Dat is althans de indruk van Armand Girbes, hoofd van de IC-afdeling in het VU Medisch Centrum. Niet alleen op zijn IC, ook op IC’s in ziekenhuizen in Rotterdam, Den Haag en Utrecht zijn allochtone covid-patiënten oververtegenwoordigd, blijkt uit een snelle rondgang die Girbes deed.

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

img-20200321-wa0011_large.jpg

Comment

Hydroxychloraquine (hcq) werkt toch wel?

Jaja.. Na enige demonisatie vanuit de media, politiek en de ggd wat betreft hcq. Komt Isala Nederland nu met een onderzoek waarin word beweert dat hcq toch wel werkt.
            Aanzienelijk effectief is zelfs...

Eerst was het een ideaal middel om President Trump mee in zwart daglicht te zetten.
            Evenals elke huisarts of doktor die beweerde dat het wel effect had.
            Volgens mij zijn er zelfs wat medische licenties door de lucht gevlogen om dit euvel.

Isala beweert nu dat de kans op overplaatsing naar de ic door hcq 53% lager is... Bijna niet voor te stellen dat dit in andere onderzoeken niet naar boven komt toch?
            Dat is dan ook zo.. Er zijn al aardig wat onderzoeken geweest die beweren dat hcq wel effect heeft.. Maar daar hoor je nooit iemand over, of ze worden niet herkent.
            Hoe kan dat? Belangen vanuit de Farma?
            Iemand die hier meer over weet?

https://www.isala.nl/nieuws/hydroxyc...-tegen-corona/
            Last edited by Nederhigh; 11 October 2020, 22:17. Reden: Nooit af :D
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

• Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Waarschijnlijk hetzelfde als de ( medische) mondkapjes, als het werkt wil iedereen het, waardoor " schaarste " ontstaat.

EN dat kan natuurlijk niet, zegt den haag!!!!!!!!

En dus word het nieuws gecensureerd/gemanipuleerd.

• Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Nja, dat denk ik niet. hcq is namelijk enorm makkelijk en goedkoop te produceren. Vooral in Bulk.
              We hebben in NL daar ook een fabriek voor die de vraag bij zou kunnen benen. Maja, dat is voor de Farma natuurlijk niet interessant. Valt niks aan te verdienen.
              Zitten geen patenten op etc.. Remdesivir aan de anere kant, dat is wel de moeite waard voor de Farma.

• Urban
              Urban commented
              Editing a comment
              Inderdaad valt niks aan te verdienen, net als vit c dat dienden ze toen via infuus in met als resultaat dat mensen gemiddeld 3 dagen eerder het ziekenhuis konden verlaten, zie of hoor je niks van.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De mensen die twijfelen aan de test, dat zijn vaak mensen die niet begrijpen hoe die test werkt en wat de resultaten nou eigenlijk betekenen.
              Vandaar dat ik ook de moeite heb genomen om het een en ander wat makkelijker op te schrijven.
              Ik moet mezelf soms ook nog achter m'n oren krabben hoor! Wetenschap is ook de kunst van het voorspellen, maar soms zitten we er flink naast. Ik heb zelf ook weleens rare dingen gevonden.

Een van de dingen die ik me afvraag is bijvoorbeeld: hoeveel coronavirusen kennen we nog niet?
              Er wordt geschat dat 1 op de 20 of 1 op de 40 verkoudheden veroorzaakt worden door een of ander coronavirus. Maar omdat wij daar met zijn allen aan blootgesteld worden en de klachten vaak niet erger zijn dan een loopneus en wat kuchjes, is het voor de wetenschap lastig om te onderzoeken. Vaak krijgen mensen een verkoudheid in het griepseizoen, dat maakt het voor artsen ook heel vanzelfsprekend om te denken dat mensen een griep hebben. Voor doktoren geldt immers de basisregel: de meest waarschijnlijke verklaring is vaak de juiste en je moet niet gaan zoeken als dat niet hoeft, daar wordt de patient niet beter van en de arts ook niet.
              En eerlijk gezegd, een verkoudheidje is eigenlijk ook geen probleem.

Los van de fouten die laboranten kunnen maken, is het zeer zeker mogelijk dat die PCR primers op andere coronavirusen hechten. Maar die kennen we dus niet.. Vandaar dat het mega belangrijk is om veel verkennend onderzoek te doen. Toevallig gebeurde dat ook in Wuhan, toevallig houdt Gates zich daar mee bezig. Maar ook in Korea, Japan, US, Nederland, Polen en Frankrijk worden zulke onderzoeken gedaan. Om virusen goed te bestuderen, moet je ze vangen in het wild en opkweken in een lab. Ik vind het best begrijpelijk dat mensen dan vraagtekens zetten bij patenten, bij de herkomst van deze uitbraak en dat ze kritisch kijken naar het hoe en wat rondom zulke situaties.

Het hele nare is, is dat deze uitbraak voorspeld is. Men wist dat SARS en MERS en andere coronavirusen een grote kanshebber waren om een flinke pandemie te veroorzaken. Alle simulaties zijn daarop gebaseerd, Taiwan en Japan hebben om die reden erg veel maatregelen ingesteld; SARS met name is daar een groot probleem geweest. De voorspelling is een waarheid geworden. Dat zorgt voor erg veel speculatie en dat vind ik totaal begrijpelijk!
              De enige oplossing is open kaart spelen, maar de WHO en de Chinese en Amerikaanse overheid hebben dat onmogelijk gemaakt. Als Trump niet zo'n ontzettende lul was geweest, dan had de Chinese overheid misschien makkelijker en eerlijker data vrijgegeven. Maar het vingerwijzen en geld tellen was al begonnen, en dan loont het om data voor jezelf te houden, los van de politiek strategische zetten op lange termijn. Men wist immers dat Trump een boel CDC-gedoe om zeep heeft geholpen dus tactisch is het handig om een deel van je eigen bevolking en je goede naam op te offeren als je daarmee je tegenstander volledig onderuit haalt. Als de Chinese overheid netjes had gewerkt, dan hadden we in januari al openheid kunnen hebben. Als de WHO geen president zou hebben die door China was aangedragen en gefinancierd, dan had de WHO tijdig en vooral daadkrachtig kunnen bemiddelen. Ook zij zijn net zo schuldig.
              De kunst is nu om dat te accepteren, en te beseffen dat de hele wereld op een paar landen na, te zelfzuchtig en arrogant is om toe te geven dat dit er aan zat te komen. We waren te laat, te laconiek, te lui, niet betrokken genoeg, de verkeerde prioriteiten en de verkeerde motieven. De WHO en het RIVM, net als de CDC en alle andere organisaties hebben een misser gemaakt. Opnieuw is aangetoond dat wetenschappelijke instituten teveel met de politiek verwoven zijn. Het zou de wereld sieren om koppen te laten rollen en verantwoordelijkheid af te dwingen.
              Maar het liegen en afschuiven gaat door.. En wij slikken dat maar.

Als al die virusgekkies, doemdenkers en complotfetishisten hun focus nu eens zouden leggen op verantwoordelijkheden van politici en instituten, dan zou me dat vrolijk stemmen. Daar gaat het namelijk mis. Daar worden nu mensen rijk door het spelen met mensenlevens. Daar wordt nu de buit verdeeld over de rug van de doden. Daar loont het nog om passief te blijven en de schuld af te schuiven.
              Een kennis van me is besmet, die moet 60 uur/week blijven knallen in het ziekenhuis. We zitten er sterk over te denken om wat laxeermiddel toe te dienen, want met diarree mogen mensen wel thuisblijven om te herstellen. Die kennis krijgt die zorgbonus trouwens niet, terwijl straatcoaches hem wel krijgen.
              Dat geeft elke persconferentie toch een bittere nasmaak, als ze weer beginnen over die belangrijke dienstverleners die aan de frontlinie staan..
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Gewoon laxeren die kennis, wat moet dat moet!!

Van de zotten!!!!

• Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Ik heb ook een kennis in de zorg en die moest ondanks verhoging, hoesten en een snotneus ook gewoon komen werken. Hoeveel van de gevallen zijn er wel niet ? De chirurg ligt op zijn eigen IC en heeft de hele afdeling besmet. Reguliere zorg is afgeschaald maar eerlijk gezegd zou ik op dit moment helemaal niet naar een ziekenhuis gaan mocht het niet levensbedreigend zijn..

• Nederhigh
                Nederhigh commented
                Editing a comment
                Volgens mij sla jij hier de spijker op z'n kop.

Blijft een eindbaas. Denk daar aan in het stemhokje.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.

Comment

images.jpeg

Comment

IMG-20201017-WA0007.jpg

Comment

IMG-20201020-WA0006.jpg

Comment

hahaha ik zit hier net maar wat heeft dit nou met wiet te maken hahaha

toch wel appart

Comment

• patty2thaB
                        patty2thaB commented
                        Editing a comment
                        Een lounge?
                        jointjedraaien.nl, die titel doet me vermoeden dat het alleen maar over het mooie groene goedje gaat ipv dat complot gedoe.
                        dan nog, moet dat een sticky zijn?

ik weet dat ik nieuw ben maar er is maar 1 reden waarom ik hier kom.
                        kennis over wiet.

daarnaast is dit een actief forum waar goede tips komen op o.a. mijn eigen kweekverslag. Ik lees ook graag over van alles en nog wat over wiet.
                        heerlijk maar dit?
                        er is er nog een paar wat er ook vrijwel niks mee heeft te maken, hahaha maar een stickie topic?

ik maak mijn kweek verslagje af en dan ga ik me eens wat verder verdiepen in de wiet forums...
                        zo gaan we het nog hebben over dat de neger op de goede werkplaatsen moet komen,
                        vrouwen gelijk moeten zijn, lange frans met zijn indoctrinatie filmpjes,
                        katten aangelijnt moeten worden, zwarte piet, de regering, de deepstate en of waterstofperoxide op je hoofd een goed plan is of niet hahahahaha

wat ik bedoel is dat je ergens een grens moet trekken, wat mij betreft bij alles wat niet kweek danwel wiet gerelateerd is.
                        maar goed dat ben ik

• Remco
                        Remco commented
                        Editing a comment
                        Ge hebt gelijk patty Ik vindt het alleen spijtig dat we verplicht zijn om dit allemaal te aanschouwen !!

Mo ja Corona , ge moet ons vergeven dat we niet alleen over Cannabis bezig zijn !!

Sorry t'is sterker dan me zelf , ieder zen ding zeker !!

• patty2thaB
                        patty2thaB commented
                        Editing a comment
                        remco maat ik vergeef iedereen hoor, het is het beleid dat toestaat toch hahaha

weet je wat het is, ik heb jaren op een ander forum over voetbal mogen praten zoals we hier allemaal zo passioneel over wiet praten.
                        dat is heerlijk tot het moment dat er randzaken dat forum gingen "verzieken".

Alsof een dikke plaag meeldauw op de typvingers van mijn mede supporters kwamen, ze gingen ineens allemaal anders reageren en "vrienden" werden ineens geen "vrienden" meer.
                        Dat forum is nu verpest omdat het bijna niet meer over voetbal ging en, dit is het grootste probleem, er kwamen succes supporters en de "linkse typertjes" die een broedgrond dachten gevonden te hebben voor HUN zaak.
                        helaas had HUN zaak helemaal niks met voetbal of mijn mooie cluppie te maken en.... verval...
                        die mensen die ik heel hoog had zitten verkastte en het kennis niveau ging van beperkte kennis, grote kennis naar speculatieve complottheorieen waar mijn club zich mee moest vereenzelfigen en dat heeft dat forum verpest.

ik zag ook laatst het bericht van QnQ, die heeft het over ongeveer hetzelfde als ik hier aanstip. die man weet heel veel, geeft hele bruikbare tips en zegt nu door o.a. dit soort topic dat hij het voor gezien houd als moderator. ik vind dat verpesten van je kennis om dingen die er helemaal niks mee te maken hebben. kwalijk en waarschijnlijk duurt het niet lang voordat dit soort mensen dan ook maar niks meer zeggen omdat het voor hun niet meer voldoening geeft.... maar goed.

Goeie comeback om onder een andere nick je gram nog ff te halen na t gezever onlangs.
                      Beetje doorzichtig alleen.
                      Jammer.

Succes elders.

Comment

• Eerstekamerlid
                        Eerstekamerlid commented
                        Editing a comment
                        Nou, als je iets niet bent is het wel een dubbelaccount van Q.
                        Q is namelijk op z'n eigen manier wel een eindbaas en jij bent duidelijk een snel door de mand gevallen Jeannette.

Prima verder maar gewogen en te licht bevonden.

Prettige dag ennieweg.

• Urban
                        Urban commented
                        Editing a comment
                        Waar moet ik me melden om te gaan zitten janken?

• Nederhigh
                        Nederhigh commented
                        Editing a comment
                        Predicted.

Ik ben ook niet blij met dit soort topics. Er ontstaat discussie over onderwerpen waar we allemaal een eigen mening hebben. Dit kan in potentie er zelfs voor zorgen dat mensen elkaar niet meer willen helpen als er een wiet-gerelateerde vraag is. En dat kan neem ik aan niet de bedoeling zijn van dit forum.
                      Afgezien van bovenstaande zit ik graag op dit forum omdat ik dan lees over zaken die mij interesseren. Als ik dingen wil lezen/zien die me niet interesseren neem ik wel een abonnement bij KPN of Ziggo voor de televisie. Nieuws krijg ik toch hoe dan ook door mijn strot gedrukt via mijn telefoon en mocht de situatie dermate uit de hand lopen dat er echt levens in gevaar komen zal er vast wel een buurman/buurvrouw langskomen om dat te melden.
                      En ik vermoed tevens dat mensen hun meningen over dit soort onderwerpen hier ventileren om meer gelijkgestemden te vinden dan op andere locaties op het web want laten we wel wezen, discussiefora zijn er letterlijk over ieder onderwerp wel te vinden.
                      Binnenkweek
                      Hydro
                      Kokos

Comment

• patty2thaB
                        patty2thaB commented
                        Editing a comment
                        ik ben het helemaal met je eens. mijn conclusie: niet meer kijken naar dit. vooral dit:
                        "Dit kan in potentie er zelfs voor zorgen dat mensen elkaar niet meer willen helpen als er een wiet-gerelateerde vraag is. En dat kan neem ik aan niet de bedoeling zijn van dit forum."

Men kan zich beter druk maken over een mogelijk verbod op bezit en roken van cannabis tijdens lockdown!!

De SGP wil dat, net zoals alcohol, ook wiet word verboden na 8 uur savonds, volgens grapperhaus is dat mogelijk, ondanks gedoogbeleid.
                      Last edited by Rreppellsteeltjam; 20 October 2020, 15:24.

Comment

• Urban
                        Urban commented
                        Editing a comment
                        Volgens mij is dat in de openbare ruimtes en is prima wat mij betreft, van die gasten met hun broek half van hun reet die dan lopen te blowen in een winkelstraat terwijl er mensen met koters rondlopen daar, moet je gewoon lekker in je tuintje of huis doen of in een park of zo waar niemand er last van heeft.

• Voor het eerst
                        Voor het eerst commented
                        Editing a comment
                        Ik vind blowen in de openbare ruimte sowieso niet kunnen. De geur vinden de meesten van ons neem ik aan lekker, maar vrijwel iedereen die ik ken en die niet blowt vind het stinken

• Eerstekamerlid
                        Eerstekamerlid commented
                        Editing a comment
                        Ze kunnen zoveel willen. Ze kunnen nu al de meest basale dingen niet handhaven dus alles wat ze nu in het leven zeggen te roepen gaan ze natuurlijk never nooit niet rond krijgen.
                        Spoedig zullen de 1e handhavers sneuvelen. In Schilderswijk, Kanaleneiland, Bijlmer en Osdorp.. Oh wacht, daar werd niet gehandhaafd natuurlijk. Dit gaat weer alleen welwillende burgers treffen.

En dat is mooi.
                    Bezig...
                    X