Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uit de kast komen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Uit de kast komen.

    Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
    Tiens,wiet dat stinkt Stemma,waar haal je die nog nooit tegengekomen,maar ik ben dan wel verzot op die lekkere wietgeuren,dat wel
    Ik kweek voor mijn zonen Soulrebel ,

    Ben vorige maand voor het eerst geweest,
    met de Volcano want ik rook niet.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #32
      Re: Uit de kast komen.

      420obama.jpg

      obamayouth04.jpg
      Last edited by Bubbleblower; 19 November 2014, 18:16.

      Comment


        #33
        Re: Uit de kast komen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        Ik kweek voor mijn zonen Soulrebel ,

        Ben vorige maand voor het eerst geweest,
        met de Volcano want ik rook niet.
        Of iets stinkt of lekker ruikt, is relatief.
        Wat Stemma of ik of nog anderen lekker vinden ruiken, kan door anderen als weerzinwekkend worden ervaren en andersom net zo goed: wat dat betreft lopen mensen niet bij elkaar in de pas.

        Smaak- of reukimpressies zijn persoonsgebonden: wat ik lekker vind, hoeft een ander niet lekker te vinden.

        Ik vind bijvoorbeeld orgaanvlees, zoals hersenen, zwezerik en niertjes lekker, terwijl mijn vrouw absoluut geen orgaanvlees belieft.
        Last edited by Kwasimodo; 19 November 2014, 15:44.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

        Comment


          #34
          Re: Uit de kast komen.

          Oorspronkelijk geplaatst door Kwasimodo View Post
          Je opmerking zou hout snijden als ik ezels tot mijn kennissenkring zou toelaten.
          Vanwaar dat je in de kast zit dan? Gelijken onder elkaar dragen toch geen 'maskers'? Behalve bij de KKK dan.. Maar dat is andere koek
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #35
            Re: Uit de kast komen.

            Zolang het maar geen IKea-kast is

            Comment


              #36
              Re: Uit de kast komen.

              005.jpg004.jpg001.jpgbijkeuken 007.jpg
              .

              @ Ganjax:
              Attached Files
              Last edited by Kwasimodo; 1 December 2014, 08:35.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

              Comment


                #37

                Comment


                  #38
                  Re: Uit de kast komen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  Vanwaar dat je in de kast zit dan? Gelijken onder elkaar dragen toch geen 'maskers'? Behalve bij de KKK dan.. Maar dat is andere koek
                  Zo eenvoudig ligt dat niet.
                  Wij wonen in de "biblebelt".
                  Een groot deel van mijn omzet behaal ik bij ondernemers, die lid zijn van de Gereformeerde Gemeente Nederland", ook al ben ik zelf niet gelovig.
                  Het adagium "Doe wel aan alle mensen, maar vooral aan de huisgenoten des geloofs" -(Galaten zes vers zes)-, kost me een ton aan omzet als blijkt dat ik niet alleen in hun ogen een heiden ben, maar ook nog een drugsgebruiker.
                  [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                  mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                  Comment


                    #39
                    Re: Uit de kast komen.

                    Ik weet niet wat voor bedrijf je hebt. In wat voor branch fungeert jouw bedrijf Kwasimodo?

                    Comment


                      #40
                      Re: Uit de kast komen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kwasimodo View Post
                      kost me een ton aan omzet als blijkt dat ik niet alleen in hun ogen een heiden ben, maar ook nog een drugsgebruiker.
                      Vandaar mijn eerdere opmerking dat je mischien beter in de kast kan blijven zitten.
                      Tip zoek een comfortabele kast uit
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #41
                        Re: Uit de kast komen.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kwasimodo View Post
                        Zo eenvoudig ligt dat niet.
                        Wij wonen in de "biblebelt".
                        Een groot deel van mijn omzet behaal ik bij ondernemers, die lid zijn van de Gereformeerde Gemeente Nederland", ook al ben ik zelf niet gelovig.
                        Het adagium "Doe wel aan alle mensen, maar vooral aan de huisgenoten des geloofs" -(Galaten zes vers zes)-, kost me een ton aan omzet als blijkt dat ik niet alleen in hun ogen een heiden ben, maar ook nog een drugsgebruiker.
                        Daar was ik me niet van bewust. Maar dat valt dan wel weer terug op de spreekwoordelijke ezels in mijn optiek. Of toepasselijker; een wolf in lamskledij. Azend op de onwetenden en profiterend van hun goede vertrouwen. Waarom wilde je ook alweer uit de kast komen? Een ton omzet in ruil voor stiekem blowen, daar teken ik graag voor. Acteren is immers makkelijker dan jezelf moeten verantwoorden.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #42
                          Re: Uit de kast komen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
                          Ik weet niet wat voor bedrijf je hebt. In wat voor branch fungeert jouw bedrijf Kwasimodo?
                          Ik ben fiscaal jurist en fiscaal econoom: dat lijkt heel wat om in twee vakken te zijn afgestudeerd, maar in de praktijk valt dat best mee.
                          Ongeveer 80 % van de lesstof overlapt elkaar.
                          Dus zodra je je fiscale studie hebt afgerond, stap je over naar fiscale economie.
                          Dat levert ongeveer 80 % vrijstellingen op, dus je pakt de ontbrekende pakketten er gewoon bij.
                          Een half jaartje extra studie en je hebt een tweede titeldiploma.

                          Waar ik me thans mee bezig hou: veertig jaar geleden moest ik, om brood op de plank te krijgen, stompzinnige boekhoudingen voeren en was het advies- en procedurewerk een ondergeschoven kindje.
                          Maar in de loop der tijd heb ik gelukkig mijn accenten kunnen verleggen naar het advieswerk.

                          Thans doe ik nog de dagelijkse administratie -dat is historisch zo gegroeid- voor ongeveer dertig ondernemingen in het middenbedrijf -althans mijn vrouw verricht deze werkzaamheden onder mijn supervisie- en verder voer ik procedures voor collega-adviesbureaus als extern adviseur: ik pik ze hun klanten toch niet in voor de dagelijkse administratie.
                          Laat die lieden zelf maar aansukkelen met personeel dat dom, zwak, ziek en misselijk is.

                          Want als ik personeel moet aannemen dan verziek ik mijn leven: want als ik ergens de schurft aan heb, is aan personeel dat bij het geringste lichamelijk ongemak zich ziek meldt en tijdens hun ziekte hun huis schildert of een andere verbouwing uitvoert, terwijl ik hun loon moet doorbetalen.

                          De collega adviseurs huren mijn tijd voor de procedure in en daarna het "basta"bijkeuken 003.jpg[bijkeuken 004.jpg001.jpg
                          Attached Files
                          Last edited by Kwasimodo; 1 December 2014, 11:01.
                          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                          Comment


                            #43

                            Comment


                              #44
                              Last edited by Kwasimodo; 8 December 2014, 17:06.
                              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                              Comment


                                #45
                                Re: Uit de kast komen.

                                Heb er 4 jaar dagelijks over moeten liegen, en was het op een dag echt beu.
                                Heb hier thuis 3 weckpotten bomvol met buitenwiet op de keukentafel gezet en gaan werken, en de reactie afgewacht.

                                Probleem was dat ik ooit als snotneus eens op het bureau mocht komen (met ouder) omdat ik wiet had gekocht, en omdat ik iemand de kop ging inslaan voor wiet te kopen...
                                Agent is zelf 2 jaar erna opgepakt met meer dan een halve kilo coke.

                                Maar na haar even gerust te stellen bleek ze toch redelijk kalm. Heb haar uitgelegd dat ik het al 4 jaar dagelijks doe zonder dat ze het merkt, en dat ik dat ook ga blijven doen.
                                Ik dronk toen nog geen alcohol, dus dat was al een goed excuus.
                                Daarna ben ik er zeer open over geweest. Zaadjes besteld, voor haar ogen de zaadjes in het potje gedaan, en 4 maanden later een (lage) oogst gehad.
                                Ik denk dat haar ogen toen wel zijn open gegaan over het feit dat het gewoon een simpel plantje is, en aangezien ze niet eens merkte dat ik had geblowd, je dus ook niet als een zombie rondloopt.


                                Wees er gewoon eerlijk over, enkel zo gaat heel die taboesfeer er rond weg.


                                EDIT: Na het herlezen van mijn post, wil ik toch even melden dat dat van de kop inslaan insinuaties waren van de agent.
                                Ook moest ik volgens hem al 3 jaar in de zware misdaad zitten. Heb wel al gemerkt dat met mijn tamheid zware dingen niets voor mij zijn

                                Om misverstanden uit te sluiten...
                                Last edited by Modest; 7 January 2015, 21:04.
                                Stap voor stap geraken we er wel.

                                Comment

                                Bezig...
                                X