Verdampen is de boodschap! Analyse.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #106
    Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

    Kijk eens wat rond op dit forum.
    Er zijn wel wat topics over e-cigs. blind.gif
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #107
      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

      Hier vind je een draai cursus, verschillende jointjes draaien en andere manieren van het innemen van cannabis zoals een verdamper

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #108
        Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

        Hier is een classic volcano gekocht (ivm terugkeer astma van Steffa), een grote uitgave maar wat een genot! Met de ballon kan je in elke houding vapen.
        Je verbruikt minder wiet, de smaak en effect zijn prima. Ik als niet roker heb er nu mijn eerste cannabiservaring mee gehad,
        2 hele kleine teugjes...........
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • grinderke
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2014
          • 974

          #109
          Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

          Bedankt maar na ook wat op te zoeken las ik dat e sigaretten daarvan snel kapot gaan.
          Dus mss beter een echte vap kopen om te testen .Heeft er iemand ervaring met die snoop dog g-pen ,die is best goedkoop met 30 euro en lijkt handig.

          Comment

          • knetterna1hijs
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2014
            • 30

            #110
            Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

            Oorspronkelijk geplaatst door grinderke
            Bedankt maar na ook wat op te zoeken las ik dat e sigaretten daarvan snel kapot gaan.
            Dus mss beter een echte vap kopen om te testen .Heeft er iemand ervaring met die snoop dog g-pen ,die is best goedkoop met 30 euro en lijkt handig.
            Ik heb er geen ervaring mee, maar het is geen echte verdamper. Hou daar rekening mee.
            Mijn eerste vaporizer was een vaporgenie. Das met een aansteker en heeft een aantal pogingen nodig om de perfecte balans tussen geen damp en verbrande kruiden te krijgen.
            Maar als je het onder de knie hebt is het wel een heerlijk dampertje.
            Using Tapatalk

            Comment

            • eric123
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Nov 2014
              • 1

              #111
              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

              Je moet de snoop dogg vaporizer niet kopen want hij werkt niet goed,er gaat teweinig wiet in.Hij is wel goedkoop dat is het enige,die van mij heb ik terug gestuurd.

              Comment

              • grinderke
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2014
                • 974

                #112
                Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                Ik zal dan maar verder sparen voor een duurder ding.

                Comment

                • knetterna1hijs
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2014
                  • 30

                  #113
                  Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                  Ik heb de flowermate nu een tijdje en ik kan hem echt aanraden.
                  Voor een echte vaporizer is ie heel goedkoop.
                  Using Tapatalk

                  Comment

                  • smoke187
                    Ultra Stoner
                    • Jun 2013
                    • 106

                    #114
                    Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                    Heeft er niemand een ascent davinci ? Is hij 189 euro waard ?

                    Comment

                    • Michevan
                      Expert Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2014
                      • 1417

                      #115
                      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                      Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb maar zijn er ook verdampers waar je zowel wiet mee kan dampen en e-liquids (in mijn geval sigaret vervangende) kan gebruiken?
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment

                      • hasjboom
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2014
                        • 195

                        #116
                        Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                        ik denk dat ik ook maar eens een vaporizer ga aanschaffen,...ooit...hoop ik..
                        Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

                        Comment

                        • Stemma
                          Exquisite Grower
                          420 Member
                          • Mar 2014
                          • 7415

                          #117
                          Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                          @Michevan, hangt ervan af wat voor ecigarette je hebt. Op die losse ego batterijen of een MOD met een 510 aansluiting kun je elke clearomiser opzetten,
                          ook een clearomiser voor "dry herbs". Mijn zoon heeft dat een maand of 9 terug voor een minuutje geprobeerd maar hij vond dat geen succes, ik kan dat model ook niet meer bij fasttech.com vinden.
                          .
                          Er zijn denk ik wel reviews over te vinden. Misschien zijn er nu betere modellen voor ?
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          • Michevan
                            Expert Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2014
                            • 1417

                            #118
                            Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                            Dank je Stemma, ik zal eens kijken of ik wat meer kan vinden, anders gewoon 2 aparte dampers
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                            Comment

                            • witpen
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2014
                              • 1354

                              #119
                              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                              Ik gebruik de davinci ascent en de arizer v tower

                              De davinici is zeker het geld zeker waard, de accu gaat lang genoeg mee ik heb de davinci ingeteld dat ie na 5min uit gaat zodat ik het niet vergeet.
                              De smaak is super en ook makkelijk schoon te maken, omdat het glas is kun je deze in alcohol leggen en na 10min is deze helemaal schoon.

                              Omdat ik gestopt ben met tabak ging vanalles proberen zoals,
                              greengo aparte smaak,
                              puur pijpje smaak niet lekker en niet schoon te maken,
                              Bong leuk met vrienden maar ook lastig schoon te maken

                              Toen begonen met een vaporgenie niet duur maar lastig qua temp en je voelt een junk met de zo'n pijp en aansteker
                              daarna de magic flight box je kunt de temp niet instellen en de batterijen waren snel leeg
                              en daarna de v-tower gekocht om thuis te gebruiken en de davinci om mee te nemen.

                              Waar ik het meeste op letten was de temp in kunt stellen niet alle wiet is het zelfde,
                              dat het niet na een paar keer gebruiken de batterij of accu leeg was,
                              en of deze makkelijk schoon te maken is.

                              Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

                              Comment

                              • Michevan
                                Expert Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2014
                                • 1417

                                #120
                                Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                                Top Witpen, dank voor je response!
                                Kun je in de oil cans van de DaVinci ook liquids (sigaretten) gebruiken?
                                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                                Comment

                                Bezig...