hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smokeybandit
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2010
    • 64

    #121
    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

    ik rook op een vrije dag een joint of 5 t/m 10 terwijl ik gewoon bezig ben met vannalles


    werkdag 3 of zo......werk alleen niet

    eerste joint rookte ik op mn 11e in het kindertehuis


    grtz

    Comment

    • radicalsmoker
      Stoner
      Member
      • Oct 2010
      • 23

      #122
      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

      door de week meestal een stuk of 6 maar in het weekend of zoals nu in de vakantie meestal 14 ofzo
      "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

      Comment

      • CatsEye
        Retired
        • Sep 2010
        • 462

        #123
        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

        Ongeveer 1 per week, maar die optie stond er niet bij...

        Comment

        • Joosie1234
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2010
          • 216

          #124
          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

          kijk een niet zo die-harder net zoals ik! ik doe het 1 tot 4 keer per maand ik hoef geen 5 gram op een dag weg te werken ik doe het gewoon soms en ik geniet er bij!
          ik ben maar nog het begin...

          Comment

          • loewie
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2009
            • 28

            #125
            ƉƩn Ć  twee per weekend. In de week blijf ik er af.

            Comment

            • Joosie1234
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2010
              • 216

              #126
              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

              in de week doe ik het idd niet in het weekend per maan 1 tot 4 keer per maand..
              ik ben maar nog het begin...

              Comment

              • skunker
                Expert Stoner
                Member
                • Oct 2010
                • 80

                #127
                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                gemiddelt 5 weekend stuk of 9-10
                Niet geblowd, Niet geleefd

                Comment

                • Joosie1234
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2010
                  • 216

                  #128
                  Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                  hoe hou je dat vol? dan heb ik letterlijk de hele dag lang wel een joint in mn hand... en ben ik de heledag knetter stoned/high.
                  ik ben maar nog het begin...

                  Comment

                  • limburg
                    Retired
                    • Aug 2010
                    • 503

                    #129
                    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                    Oorspronkelijk geplaatst door Joosie1234
                    hoe hou je dat vol? dan heb ik letterlijk de hele dag lang wel een joint in mn hand... en ben ik de heledag knetter stoned/high.
                    nou ik wil hier ook wel een shard gaan hoor en jah hele dag stoned zijn is snik mis mee toch?
                    Last edited by monty; 9 November 2010, 11:03.

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #130
                      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                      Als je de hele dag stoned bent er is naar mijn oordeel van alles mis met je. Cannabis is voor de meesten een recreatieve drug. De meeste mensen recreƫren niet de hele dag: er bestaat ook nog zo iets als werken. Stoned zijn en op effectieve manier je werk doen gaan niet samen.

                      Comment

                      • CatsEye
                        Retired
                        • Sep 2010
                        • 462

                        #131
                        @limburg Misschien even stoppen met blowen en even concentreren op het schrijven want ik kan absoluut niet volgen wat je schrijft.

                        Tenzij mensen voor medische reden cannabis gebruiken denk ik inderdaad ook dat de hele dag stoned / high zijn niet normaal is en je bij jezelf moet af vragen waar je mee bezig bent.

                        Comment

                        • Hasharin
                          Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2010
                          • 694

                          #132
                          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                          Ik denk dat sommige mensen best wel de ganse hele dag door mogen roken ,hebben jij en ik toch geen last van , als ze dan nog eens kunnen werken zonder een fout te maken en vriendelijk zijn ewel==> "chapeau" kan je van de doorsnee horeca alcoholic niet zeggen , zagen en klagen en niet vriendelijk zijn ... kweetniet ,kheb zoiets van live en let die en als daar een jointje bij past doe dat dan wanneer je maar wil , overdaad schaadt is waar ,maar er is ovedaad genoeg dezer dagen , dus choose how u like it

                          ik rook een sticky of 5 a 6 op een dag ( ongeveer 3 jointjes dus ) voel me er Goed bij !

                          Grtz Hash
                          Geniet nooit met mate !

                          Comment

                          • Xtreme
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 4271

                            #133
                            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                            Ik ken mensen die de dag aanvangen met een borrel en de hele dag bijtanken om het vuurtje brandend te houden;
                            ik ken mensen die de dag aanvangen met een joint en gedurende de hele dag regelmatig een paar "hijsjes" nemen om maar stoned te blijven.
                            Deze mensen beweren dat ze zo gemakkelijk zonder kunnen: daar geloof ik niets van. Ze zijn gewoon geestelijk en/of lichamelijk afhankelijk geworden. Het zijn gewoon gevangenen van hun eigen gewoonten. En als je dan ook nog vindt dat daar niks mis mee is, dan heb je geen zelfreflectie.
                            Zelf ben ik beslist niet zonder zonden: ik ben workaholic en werk zo'n 14 uur per dag, ook in de weekends. Als ik voor het slapen gaan geen joint rook dan blijf ik aan mijn werk denken. Dus ik ben ook afhankelijk van cannabis, tenzij ik van mijn werkverslaving afkom, zal ik dat ook blijven. Sommige mensen werken om te leven, maar ik leef voor mijn werk. Wellicht klinkt dit zielig, maar het geeft ook materiƫle voordelen. Wel geld verdienen, maar geen tijd hebben om het op te maken.

                            Comment

                            • Hasharin
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2010
                              • 694

                              #134
                              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                              Idd xtreme weet uit ervaring dat het niet zo gemakkelijk is als je zou denken ... Mensen zijn gewoontedieren en afhankelijk van veel dingen zonder kunnen we niet leven maar met de gedachte dat we het ooit weer zullen hebben wel !

                              "Overdaad genoeg dezer dagen ,choose how u like it"

                              Grtz Hash
                              Last edited by Hasharin; 9 November 2010, 11:55.
                              Geniet nooit met mate !

                              Comment

                              • Xtreme
                                Banned
                                • Jul 2009
                                • 4271

                                #135
                                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                                Natuurlijk zijn mensen gewoontedieren, maar er zijn goede en slechte gewoontes. In de ogen van mijn vrouw heb ik een aantal slechte gewoontes:
                                elke morgen om 5 uur opstaan en om half zes aan het werk (omdat ik voor 8 uur nauwelijks telefonisch gestoord word) en pas omstreeks 21.00 uur stoppen;
                                dagelijks minstens 30 koppen koffie drinken (senseo extra dark roast) om op de been te blijven;
                                geen tijd hebben voor vakantie: hooguit zo'n 10 keer per jaar een weekend in een hotel verblijven, maar mijn laptop moet mee, zodat ik toch nog minstens 8 uur per vakantiedag kan werken;
                                bij een bezoek aan een museum of dierentuin mijn handpalm computer meenemen en steekwoorden noteren, zodat ik nadien via internet meer over een kunstenaar of diersoort te weten kan komen. (dat doet mijn dochter ook, mijn zoon noemt ons dan ook "de sponzen", omdat onnodige kennis opdoen voor ons beiden een soort obsessie is;
                                het verstand boven het gevoel stellen.
                                Conclusie: ik ben op en top een meritocraat en dus niet altijd aangenaam in de omgang.

                                Comment

                                Bezig...