welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weed lover
    Banned
    • Feb 2012
    • 173

    #211
    Re: welke tabak ?

    Ik vind sigaretten ook RANZIG!
    Ik heb altijd shag en dan meestal gewoon een leuk pakje maakt mij nooit uit
    Wat vinden jullie de beste sigaar?

    Comment

    • Caleidoscoop
      Retired
      • Jan 2012
      • 3

      #212
      Re: welke tabak ?

      Ik heb nu Camel roltabak. Best goed vind ik

      Heb ook geprobeerd met sigaretten, maar dat rolt moeilijker en rookt sneller op heb ik de indruk.

      Comment

      • Evilicious
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2012
        • 63

        #213
        Zilver, halfzwaar. Met sigaretten is smerig!

        Comment

        • WeedoHolic
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 780

          #214
          Re: welke tabak ?

          Ik heb 't liefst Camel, weet je wel...........dat merk met een dromedaris op het pakje
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment

          • Ced
            Retired
            • Oct 2010
            • 10

            #215
            Re: welke tabak ?

            Hier ook het liefst met Belgam 20, wat nu Lucky strike original red noemt.
            Met saffentabak is je sigaar op voor je't weet

            Comment

            • GucciHaze
              Senior Stoner
              Member
              • Mar 2012
              • 29

              #216
              Re: welke tabak ?

              Elke Marlboro tabak, L&M kan ook nog wel maar bij camel krijg ik halve boomstammen er in..
              Livin' the goodlife.

              Comment

              • Stickie
                Wicked Stoner
                • Dec 2011
                • 209

                #217
                Re: welke tabak ?

                Lucky strike, maar men neef Phillip Morris de allerlichtste, en is een aanrader! Zeker checken zou ik zeggen...

                Comment

                • Stillborn
                  Retired
                  • Apr 2012
                  • 195

                  #218
                  Re: welke tabak ?

                  Ook ik vind sigaretten ranzig voor in een joint, maar ik snap wel dat dat puur ligt aan welke soort tabak je "gewoon rookt".
                  Pall Mall halfzwaar.

                  Comment

                  • weedelicious
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 101

                    #219
                    Re: welke tabak ?

                    Chesterfield... Als er vrienden langs komen moet ik altijd met hun shag rollen

                    Comment

                    • Zonnestraal
                      Senior Stoner
                      • May 2012
                      • 48

                      #220
                      Re: welke tabak ?

                      camel blue, wat er maar is

                      Comment

                      • meupie
                        Retired
                        • Oct 2011
                        • 11

                        #221
                        Re: welke tabak ?

                        Ik hou het meest van brandaris, gewoon zware shag.
                        Ik rook altijd brandaris, als shaggie of joint.
                        Draait het makkelijkst en smaakt het best.

                        Comment

                        • JohnnyHaze
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2012
                          • 912

                          #222
                          Re: welke tabak ?

                          Drum shag , die blauwe die kennen we allemaal wel

                          Comment

                          • CoreHDZ
                            Stoner
                            Member
                            • Jul 2012
                            • 24

                            #223
                            Re: welke tabak ?

                            Al zolang ik mij kan herinneren gebruik ik Belgam21, die nu veranderd is in blauwe lucky strike
                            Maar vind Tigra zeker ook niet mis

                            Comment

                            • LoDeZeeStoner
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Nov 2012
                              • 25

                              #224
                              Re: welke tabak ?

                              Ik ben aan het overwegen American Spirit voor me jointjes te gebruiken... Is dit een goede keuze?

                              Comment

                              • jackyherrer
                                Junior Stoner
                                Nieuw Lid
                                • Nov 2012
                                • 15

                                #225
                                Re: welke tabak ?

                                tabak? wat is tabak?
                                nty liever puur

                                Comment

                                Bezig...