welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • El Nino
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2012
    • 544

    #226
    Re: welke tabak ?

    Oranje Gauloises of Tigra, zacht van smaak en droogt nie uit
    250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

    Comment

    • Ganjapeet
      Expert Stoner
      Member
      • Dec 2012
      • 97

      #227
      Re: welke tabak ?

      Sinds kort gebruik ik Pueblo, zonder additieven.
      Daarvoor Belgam 20 maar sinds die overgenomen is door lucky Strike vond ik hem nie meer hetzelfde.

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #228
        Re: welke tabak ?

        Gewoon puur want tabak is voor heaumeaux, duurde ff tot ik tot dat inzicht kwam maar zo ist wel eh.

        Nie piepen dat dat teveel kost want lampie dr bij problemen voorbij en nederland wordt steeds groener.

        Comment

        • El Nino
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Jan 2012
          • 544

          #229
          Re: welke tabak ?

          ik hou ook wel van pure joints, maar kdoe dit zeer zelden :p, reden: ze branden nooit mooi genoeg (en nee, het is niet omdat ik nie kan rollen, wan dit kan ik wel en zeer goed zelfs haha ) en ze kunnen wel hard aankomen in de keel :p
          Blunts daarentegen zijn wel leuk om te rollen en roken, maar dit kunnen we ook niet elke dag doen hé :p
          250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

          Comment

          • fl13r3flu1t3r
            Banned
            • Aug 2010
            • 3100

            #230
            Re: welke tabak ?

            Blunts blaf ik mezelf kapot van dus moet ik niet hebben, truuk met puur draaien is gewoon de vochtigheidsgraat van je wiet.
            Te droog wordt ie te massief en te nat brand je vloei om je wiet weg wat beiden onvolledige verbranding met hoestbui als gevolg heeft.

            Puur roken terwijl je keel tabak gewent is is ook geen doen was me al opgevallen dus stoppen met roken was snel gedaan.

            70% accijns op tabak is n bloody shame eh, als je dat jezelf kunt verkopen ga dan tabak kweken..

            Comment

            • Weed lover
              Banned
              • Feb 2012
              • 173

              #231
              Re: welke tabak ?

              Als het maar niet te sterke tabak is

              Comment

              • colori
                Gandhi Ganjamaster
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 473

                #232
                Re: welke tabak ?

                al een paar maanden met camel blauw bezig en dat bevalt me wel!
                je proeft de kruiden ng lekker!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                Comment

                • Sole mio
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 808

                  #233
                  Re: welke tabak ?

                  John Player Special,de zwarte.
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                  Comment

                  • Cannahopper
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Nov 2012
                    • 32

                    #234
                    Re: welke tabak ?

                    Laatste tijd vaak Gauloises zwaar(blauw) shag.

                    Comment

                    • jekweker
                      Stekje
                      Nieuw Lid
                      • Feb 2013
                      • 5

                      #235
                      Re: welke tabak ?

                      Bij iedereen verschilt het, maar bij mij in de wijk gebruikt iedereen Javaanse jongens gemengd met purple haze en of skunk,dat is de perfecte mengeling, Javaanse jongens Deluxe heeft de perfecte smaak dervoor.
                      Geloof mij ik ben een jointroker voor 7 jaar

                      Greetz
                      My dream is smoke a joint go to sleep and eat. The whole day

                      Comment

                      • Medical-Spliff
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2011
                        • 2061

                        #236
                        Re: welke tabak ?

                        after my backoperation only pure cannabis
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment

                        • DJ Felix
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 808

                          #237
                          Re: welke tabak ?

                          Lucky Strike rood sinds ze geen Belgam 20 meer maken. Tigra ook al geprobeerd maar dat smaakt me iets te sterk door.

                          Comment

                          • Usernamed
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Feb 2013
                            • 53

                            #238
                            Re: welke tabak ?

                            Tigra punt.
                            Nuja voor mij toch, vroeger ook belgam 20 en 21 gerookt, maar nu toch overgeschakeld naar tigra.
                            Is gewoon persoonlijke keus denk ik

                            Comment

                            • Ikweekniet
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2013
                              • 210

                              #239
                              Re: welke tabak ?

                              Shag hier met 1 euro omhoog en sommige nog duurder!!
                              Ik ga stoppen binnenkort met die rotzooi, gewoon hele dag pure jointjes draaien hahaha

                              Comment

                              • Faraon
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 241

                                #240
                                Re: welke tabak ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door jekweker
                                Bij iedereen verschilt het, maar bij mij in de wijk gebruikt iedereen Javaanse jongens gemengd met purple haze en of skunk,dat is de perfecte mengeling, Javaanse jongens Deluxe heeft de perfecte smaak dervoor.
                                Geloof mij ik ben een jointroker voor 7 jaar

                                Greetz

                                Wat rookte je daar voor want Delux is vergelijkbaar met Zware shag. Ik doe gewoonlijk tabak in mijn joint met mildest nicotine gehalte zoals Philip morris One, is dat vergelijkbaar met Javanse Jongens Eteng?

                                Comment

                                Bezig...