Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hersenschudding en cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hersenschudding en cannabis

    Korting op 420shop
    Goed.. Dronken als ik was, ben ik vrijdag op zaterdag nacht waarschijnlijk hard op m'n hoofd gevallen. 'Waarschijnlijk' omdat ik er niks meer van herinner, maar heb een aardige wond op m'n kop, dus een val lijkt me het meest voor de hand liggende.

    Vandaag de dag heb ik nog steeds hoofdpijn, ben misselijk, behoorlijk suf en heb al 3 nachten niet geslapen. Een beetje dommelen wel, maar echt slapen niet.

    M'n psycholoog maakte zich zorgen en heeft overlegd met een verpleegkundige binnen de organisatie. Die vermoed een hersenschudding en heeft me doorverwezen naar de huisarts. Helaas hebben die morgen pas tijd.

    De hoofdpijn en misselijkheid overleef ik wel. Maar na 3 nachten niet geslapen te hebben, ben ik wel toe aan een goede nachtrust. Momenteel blow ik al een tijdje niet en dat zou daarbij goed kunnen helpen.

    Mijn vraag is dus, mag je gewoon blowen met een hersenschudding, of is het raadzaam om dit niet te doen?
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    #2
    Op Zambeza staat een artikeltje uit 2019 daarover.
    In hoeverre dat klopt weet ik natuurlijk niet.
    Het lijkt erg op de info (uit 2018) die bij RQS staat, dus ik ga er vanuit dat ze elkaar gewoon nablaten zonder eigen onderzoek of academisch bewijs.

    Een klein verstopt regeltje ondersteunt dat ook :
    ...De effecten van cannabis op hersenletsel zijn niet uitgebreid onderzocht...
    Wat ik eruit haal is dat de effecten van cannabis zeker anders zouden kunnen zijn bij een hersenschudding, dus of het nog steeds goed helpt om te slapen is maar de vraag.
    Als jehet wil proberen zou ik niet meteen een joint met 3gr leegzuigenn, maar 2 of 3 trekjes en dan je bed induiken en morgen meer info aan je huisarts vragen.
    Het zijn wel je hersens natuurlijk, daar moet je niet teveel mee fucken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Sterkte Kroketje!!

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Thanks Ipie

      #4
      Bedankt voor je antwoord QnQ
      Heb je linkjes doorgelezen, het verbaasd me hoeveel moeite dat nu kostte, maar dat zal er wel bij horen
      Kon nog wel lachen om de afsluiter van Zambeza
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #5
        Sterkte kroket ! Een verstandig mens laat de wiet nu wel even staan! Maar goed ik klatste gisteren ook even een hand lorazepam naar binnen dus trek je van mij niets aan!

        Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
        Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

        Comment


        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment

        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Heel verstandig hoor! Goed gedaan!


        #6
        Toch niet In je kast gesukkeld. Zoals ze bij ons zeggen. Ale kroket oep zennen bek.
        Beterschap man en probeer licht te mijden zonnebril op je kop en rusten geen tv pc gsm.
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Hehe, de forensische sporen doen vermoeden dat het is gebeurd onderweg naar huis van een feestje
          Thanks, dit zijn ook m'n laatste berichten van de dag. Maar het is wel moeilijk, rust nemen, zonder een beeldscherm voor je neus

        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          Haha we are all addicted to screens moehahaha

        #7
        Nounou, dat leest zich als een hersenschudding ja, en geen lichte ben ik bang.


        Neem RUST kerel, echt, mijn zus heeft nog geregeld flinke hoofdpijn omdat ze geen rust nam toen ze als kind met turnen van de balk flikkerde. Bleek ze achteraf gezien ook een hersenschudding te hebben

        Persoonlijk was ik al aan de blow of olie gegaan hoor! Ik heb voor de slapeloze periodes wietolie capsules liggen. Onverdund. Slaap ik erg lekker op!!

        Sterkte ermee, en sluit de kastdeur maar effetjes!!
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Thanks Toelli, als ik kijk hoe m'n afspraak van vandaag me heeft gesloopt, vrees ik inderdaad dat de voorlopige diagnose klopt
          Rust.. brrrr.. ik ken alleen maar onrust Maar ik doe m'n best

        #8
        Veel beterschap!

        Comment


          #9
          Ook veel beterschap van mij..!

          Comment


            #10
            Zag je een frikandel??

            Loop dan ook gewoon normaal kroket!!

            oke even zonder kutten beterschap
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


              #11
              Drank, enkel maar miserie!
              Geef mij maar een dikke pretsigaret!

              Veel beterschap Kroket, laat ons zeker weten wat de dokter ervan denkt!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

              Comment


                #12
                Bedankt voor alle beterschapswensen nog

                Ben inmiddels bij de dokter geweest. Er wordt eerst ingezet op pijnbestrijding, met de hoop dat klachten als misselijkheid en slapeloosheid daarmee ook overgaan. Eerst met veel paracetamol + ibuprofen, omdat ik liever geen zware pijnstillers wil gebruiken. Helpt dat na 2 dagen niet, wordt het toch iets op recept.

                Maar jullie willen natuurlijk weten wat er over blowen werd gezegd Mijn vraag aan haar was:
                "Kan blowen helpen bij het verlichten van de klachten, of is het onverstandig?"

                Ik zal haar antwoord hier zo letterlijk mogelijk neer proberen te zetten.
                Wij zijn sowieso tegen blowen en als medici zullen we het nooit adviseren. THC komt in je bloed en bloed in je hersenen. Daardoor kan het herstel vertragen.
                Maar het is aan jou om te bepalen of het kan helpen bij symptomen als misselijkheid en slapeloosheid. Ikzelf wordt bijvoorbeeld misselijk van blowen, maar ik leg de vraag terug bij jou.
                Goed.. Als ik de vraag dan zelf mag beantwoorden, gaan we het zeker proberen. Bovendien twijfelde ze erg over de zin dat het herstel vertraagd kan worden. Inmiddels ligt er dus een zakje wiet op tafel en gaat er zo een klein jointje gedraaid worden.

                Verder zal m'n activiteit op het forum voorlopig dus even afnemen, maar wees gerust, ik kan echt niet zonder jullie
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment


                • JFall
                  JFall commented
                  Editing a comment
                  Succes.....

                #13
                Cannabis, concussion, and chronic pain: An ongoing retrospective analysis at Dent Neurologic Institute in Buffalo, NY


                https://n.neurology.org/content/91/2...lement_1/S18.3

                Conclusions These results support MC as an option for treatment of concussion-related chronic pain. While prospective studies are required, these preliminary results lay the foundation for investigating MC as a valid treatment for concussion and chronic pain.
                Beterschap Kroketje!
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #14
                  Oeh sterkte kroket!
                  dat je er maar weer gauw bovenop komt!

                  gr,
                  Ricky

                  ps kijk wel uit met ibu en wiet! Zou kunnen versterken?

                  Comment


                    #15
                    Roken vernauwt de aderen. Dat vertraagt het herstel.. Rook je een joint, dan rook je praktisch 3 sigaretten tegelijk.
                    De THC zal weinig verschil maken in het herstel, dat is 'mechanische' schade.

                    Het punt is vooral, denk ik, dat wiet met je perceptie speelt. Vooral dat lijkt me onhandig; je kunt niet met zekerheid zeggen of je (extra) misselijk bent door de joint, of door iets wat zich in je hersens afspeelt. Dat maakt het lastig in zulke situaties.

                    Ik zou je eerder adviseren - let wel, ik ben geen arts - om wat extra sportdrankjes te drinken zonder caffeine voor de waterhuishouding (je hersens moeten nu vocht aan en afvoeren), en een anderhalve/dubbele dosis melatonine pilletjes van de kruitvat ofzo te nemen. Da's verstandiger dan een joint.

                    Beterschap!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    Bezig...
                    X