Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #166
    Re: Seedshops

    Ik zie één ontevreden klant, terecht. Met een nette oplossing.
    Dat je buiten het forum om je eigen handel-problemen hebt met GC.. Tja. Dat zegt meer over jullie communicatie en manier van zakendoen dan over de kwaliteit en producten voor de consument. Begrijp me niet verkeerd: ik snap je frustratie, maar jullie zakendoen heeft voor mij geen waarde. Ik heb immers toppen als doel, en niet zadenproductie.
    Daarnaast: de herkomst geeft geen enkele seedshop zomaar weg. Behalve sannie dan, en nu wilt niemand die zaden omdat er herma's in de lijn zitten.
    Ik snap wel dat ze daar geheimzinnig over doen. Ik heb van GC nog geen herma's gezien. Van Angels Auto's ook niet hoor.

    Maar ik accepteer je oordeel Angel, daar hoeft geen discussie meer over te bestaan: het is nu duidelijk waarom je vind wat je vind. Ik neem je oordeel als consument alleen niet mee in mijn eigen beschouwing. Mijn klachten zijn altijd netjes afgehandeld met soms driemaal zoveel freebees als dat ik zaden besteld had. Ik kweek niet om te breeden, dus hoe er aan de zaden gekomen wordt, maakt me niet uit. Of er kinderarbeid tussen komt, ach, geef ik ook niets om. Als de resultaten maar oké zijn. En die zijn ze vaker goed dan dat ze slecht zijn. Al helemaal als ik de prijs meeneem in beschouwing; €2.5 goedkoper dan wietzaadjes.nl, dan kan ik niet klagen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #167
      Re: Seedshops

      de rest van de ontevreden klanten doen niet eens de moeite er over te klagen op 'n forum maar hoor je in gesprekken met anderen.

      verder probeer je alleen de waarheid te verdoezelen met 'n heel bullshit verhaal
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • MWay
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2012
        • 4999

        #168
        Re: Seedshops

        Dit topic is toch voor forumleden om hun bevindingen over een breeder/seedshop te delen.
        En niet om je zelf aan te prijzen.
        Daarvoor moet bij het JDteam zijn en dan een bannertje aanschaffen en dan een wedstrijd uitschrijven met PRIJZEN!
        Als je denkt topmatriaal te hebben.
        Maar zie het hier even anders gaan.
        En een breeder testen lees mijn huidige verslag maar eens dat is een breeder testen.
        3 soorten pakken en goed martelen ze.
        Moet je die afgetuigde sletjes nu eens zien.
        En geen herma te bekennen.
        Ontkiemings percentage 100% 1 soort binnen 48 uur boven de grond de andere alle binnen 4 dagen.
        Als dat met zijn fem zaden ook zo kan heeft die goede en ja ook zo uniform in de plant opbouw of te wel allen gelijk aan elkaar per soort uiteraard want dat zijn ze ook nog 1 gelijke familie is ook wat waard.
        En nee ik werk niet voor die breeder ben een echte hobbyist die zijn bevindingen deel en deze waar ik nu mee bezig ben doet tot nu toe wat ze over hun planten schrijven.
        Als nu ook de bloeitijd en het eindgewicht in de buurt komt.
        Dan is er denk ik wel een hoop werk aan de winkel.
        Dus ik zou zeggen doe je best.

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #169
          Re: Seedshops

          Oorspronkelijk geplaatst door angel777
          de rest van de ontevreden klanten doen niet eens de moeite er over te klagen op 'n forum maar hoor je in gesprekken met anderen.

          verder probeer je alleen de waarheid te verdoezelen met 'n heel bullshit verhaal

          Hahaha typisch Angel weer! Goeie comeback!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • SweetMango
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 1252

            #170
            Re: Seedshops

            Stuurt niet rijpe zaadjes.. Of stuurt zaadjes maar komen ze niet boven.. Wel goed opgelost.. Sure.. Alleen nu al weer 4 zaadjes mogen weg gooien omdat ze niet boven komen..

            En wil je slechte verhalen.. Succes met zoeken op wietforum..

            En kvind beetje raar dat je zegt dat je nooit problemen hebt gehad.. Als je de eigenaar bent.. Tuurlijk je zelf prijzen over je zaadbank sure. Waarom niet, maar vind die manier wel beetje raar..
            sigpic

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #171
              Re: Seedshops

              In den beginne;

              GS benaderde Jan en Alleman om zaden van te kopen. Uiteraard om ze weder te verkopen.
              Zo ook mij.
              Ik denk dat ik te duur was, want ik heb niets meer gehoord.

              Laat het idee achter dat hij alleen met de goedkope aanbieders in zee ging.
              Het moge duidelijk zijn dat dit niet een waarborg is voor kwaliteit.
              Misschien wel een mooi adres voor rest partijen.

              Verder heeft hij her en der ruzie lopen maken, waarschijnlijk om er zelf positiver uit te komen.

              Verder gaat mijn kennis over deze zaak niet.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #172
                Re: Seedshops

                Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #173
                  Re: Seedshops

                  Oorspronkelijk geplaatst door HJM
                  In den beginne;

                  GS benaderde Jan en Alleman om zaden van te kopen. Uiteraard om ze weder te verkopen.
                  Zo ook mij.
                  Ik denk dat ik te duur was, want ik heb niets meer gehoord.
                  die ervaring hebben ik en meerdere forumleden hier op JD ook!
                  K1 is ook benaderd maar GC wilde zijn amnesia zaden voor 'n appel en 'n ei opkopen.
                  K1 heeft hem flink uitgelachen en gezegd: zoek maar 'n andere .....


                  Laat het idee achter dat hij alleen met de goedkope aanbieders in zee ging.
                  Ook dit geeft hij duidelijk aan in 'n bericht op 'n ander forum!
                  Het moge duidelijk zijn dat dit niet een waarborg is voor kwaliteit.
                  Maar wel de goedkoopste!!!
                  Misschien wel een mooi adres voor rest partijen.

                  Verder heeft hij her en der ruzie lopen maken, waarschijnlijk om er zelf positiver uit te komen.
                  Onder andere op growshopmarkt andere adverteerders die niet in zijn straatje passen afzeiken dat ze teveel ads plaatsen!
                  Laat 'vrienden' of vanuit 'n ander account van zichzelf (negatief) reageren op ads van anderen!


                  Verder gaat mijn kennis over deze zaak niet.
                  triest
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • HJM
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 3714

                    #174
                    Re: Seedshops

                    Zulke bijgoochems hebben nog niet door dat eerlijk het langst duurt.
                    Na gedane zaken moeten alle partijen tevreden zijn.
                    Dat heeft mijn opa me al geleerd. Zo'n honderd jaar geleden

                    Ze zijn altijd op snel geld uit, maar net als lokus overleven ze de winter niet.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #175
                      Re: Seedshops

                      Ik denk altijd maar zo: resultaat spreekt voor zich.Dat geldt met chinese hardware, alle freeware, en zelfs zaden. Handelaren onderling zijn altijd bezig met concurrentie, elkaar zwart maken en zichzelf aanprijzen. Op een enkeling na. Ik denk daarom ook dat dit gedeelte eigenlijk ontoegankelijk gemaakt zou moeten worden voor handelaren; de kans dat oneerlijke en partijdige info geplaatst wordt is 100%.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • El Plantos
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 1609

                        #176
                        Re: Seedshops

                        Beter iets meer betalen voor je zaad, en gaan voor de zekerheid van kiemkracht en kwaliteit is mijn mening...

                        Greetz
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment

                        • psychedelic1988
                          Retired
                          • Oct 2012
                          • 2796

                          #177
                          Re: Seedshops

                          iemand ervaringen met --->http://amsterdammarijuanaseeds.com. ??
                          Ze hebben een soortje waarnaar ik opzoek ben al een tijdje. 10 reg zaadjes 25 euro(op zich een nette prijs)
                          Nou krijg je bij iedere bestelling 20 gratis wietzaden iemand ervaring hiermee??
                          Kan me op deze manier weinig goeds voorstellen bij de zaadhandelaar of dat gratis zaad moet niet kiemen ofsow.

                          Comment

                          • angel777
                            Cronic Grower
                            • Mar 2010
                            • 3409

                            #178
                            Re: Seedshops

                            http://en.seedfinder.eu/seedbanks/reviews/

                            even bijna helemaal naar onder scrollen en je ziet de resultaten

                            Amsterdammarijuanaseeds is listed as "fake" at the SeedFinder. This means you will get overpriced or re-packed gear (if you are lucky), industrial hemp seeds - or nothing! Be careful if you plan to order in one of this shops.

                            They sell overpriced seeds from Nirvana without telling the breeder. (if youre lucky, maybe they only use Nirvanas strain descriptions into the shop) There are also a lots of affiliate-sites around the www who links to this shop! Result: Don't use this Site!
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment

                            • psychedelic1988
                              Retired
                              • Oct 2012
                              • 2796

                              #179
                              Re: Seedshops

                              haha duidelijk enj thnx voor de tip van seedfinder dat stukje had ik nog niet gevonden op de site.
                              Ff verder zoeken dus

                              Comment

                              • angel777
                                Cronic Grower
                                • Mar 2010
                                • 3409

                                #180
                                Re: Seedshops

                                http://en.seedfinder.eu/seedbanks/re...uanaseeds_com/

                                rechts boven seedfinder info
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                                Comment

                                Bezig...