Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #1

    Contest Growstar

    Korting op 420shop
    Dankzij onze sponsor Growstar hebben we deze zomer een unieke contest.
    Alle leden van jointjedraaien.nl maken kans een compleet ingerichte kweektent.

    Growing for GOLD

    banner_growstar.gif

    Met GOLD heeft u goud in handen...


    GOLD is de het allerbeste product dat verkrijgbaar is. Wanneer u dit product gaat gebruiken zult u aangenaam verrast worden.
    Al onze producten zijn geschikt voor alle substraten en is tevens geschikt voor alle druppel- en beregeningsinstallaties.

    A+B+C=GOLD

    Lees snel meer over de voedingslijn van Growstar

    Voorwaarden:
    Houd wekelijks een kweekverslag bij waarbij gebruik word gemaakt van de voedingslijn van Growstar Gold.
    Om een duidelijk beeld te vormen van de omstandigheden tijdens de teelt, willen we graag de volgende dingen weten:

    - Aantal wattages
    - Stek of zaad (en soort plant)
    - Aantal groei en bloei dagen
    - De grootte van de pot in liters
    -Wat voor substraat word er gebruikt? (grond, cocos, hydro etc..)
    * De contest is niet bedoeld voor buitenkwekers.

    Verder zouden we graag willen dat je een kweekschema bijhoudt waarin je temperaturen, vochtigheid, ph- en ec-waardes en de groei per week bijhoudt.
    Uit de deelnemers die deelnemen zullen tien deelnemers getrokken worden die met de voeding van GOLD aan de slag gaan, de voeding zal voor deze 10 deelnemers gratis beschikbaar worden gesteld.

    Inschrijven
    Wil je meedoen en kans maken op een compleet ingerichte kweektent? Stuur een prive bericht naar Growstar.
    Inschrijven kan tot 29 mei 2011.

    Uit de deelnemers die deelnemen zullen tien deelnemers getrokken worden die met de voeding van GOLD aan de slag gaan, de voeding zal voor deze 10 deelnemers gratis beschikbaar worden gesteld.

    Uit deze 10 kandidaten zal aan het einde van de wedstrijd een winnaar worden getrokken, die een compleet ingerichte kweektent zal ontvangen.
    Schrijf je dus snel in vergeet bij je aanmelding niet te melden of je gebruikt maakt van een ph- en of ecmeter.

    Alle deelnemers aan deze test kun je herkennen aan deze prefix voor hun kweekverslag :
    Growstar


    De getrokkenen voor de growstar gold contest zijn:
    tazzman77:
    HJM: Topic
    B27: Topic
    markster: Topic
    cee: Topic
    bubba j: Topic
    marcopm:
    cyberrunner: Topic
    lange 1908: Topic
    eefenkevin:
    Last edited by Jointjedraaien; 10 August 2011, 13:52.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
  • maddwarf
    Retired
    • Mar 2010
    • 13

    #2
    Re: Contest Growstar

    Hey,...

    Dit klinkt heel leuk, en is een hele leuke actie van Growstar.
    Heb alleen 1 vraag telt een buiten kweek ook mee ?

    greetz

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: Contest Growstar

      Fantastisch initiatief van Growstar!

      10x complete voedingslijnen, en achteraf nog eens een complete kweekset!
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • rense
        Senior Stoner
        Member
        • Dec 2009
        • 26

        #4
        Re: Contest Growstar

        Oorspronkelijk geplaatst door maddwarf
        Hey,...

        Dit klinkt heel leuk, en is een hele leuke actie van Growstar.
        Heb alleen 1 vraag telt een buiten kweek ook mee ?

        greetz
        dit wil ik ook graag weten

        Comment

        • stiekel
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2011
          • 224

          #5
          Re: Contest Growstar

          ik zou dat ook graag willen weeten wand ik kweek ook alleen maar buiten wel een leuke aktie

          Comment

          • JPBlunt
            Senior Stoner
            Member
            • Feb 2011
            • 37

            #6
            Re: Contest Growstar

            hele leuke actie, alleen wanneer moet de kweek van start gaan?.. ben zelf bijna op me einde, en begin dan meteen nieuwe kweek.. het is alleen geen grote prof kweek, dus weet niet of ik ook mee mag doen?

            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #7
              Re: Contest Growstar

              Grote kweekjes wensen wij zowiezo niet op dit forum, maar het is dus blijkbaar (wat ik kan opmaken uit het eerste bericht) een indoor (dus geen buitenkweek) kweek met 1 HPS lamp van een xxx wattage.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #8
                Re: Contest Growstar

                Oorspronkelijk geplaatst door maddwarf
                Hey,...

                Dit klinkt heel leuk, en is een hele leuke actie van Growstar.
                Heb alleen 1 vraag telt een buiten kweek ook mee ?

                greetz
                Het is uitsluitend bedoeld voor de binnenkweek, heb het er even bijgezet.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: Contest Growstar

                  Ik was in de gelukkige omstandigheid om hun product via growshop alien reeds te mogen testen. Ik zal dus niet mee gaan doen aan hun actie maar als men eens wil kijken wat tot nu toe mijn resultaat is met deze voeding dan kan dat hier.

                  Grtz Monty

                  Comment

                  • MarcoPM
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2008
                    • 220

                    #10
                    Re: Contest Growstar

                    Hoe zit het met die kweekent? Moet je eerst met die Gold-voeding een complete binnenkweek doen, en dat dan de persoon met het beste kweekverslag de kweektent krijgt?
                    Ik zal Growstar in ieder geval PM'en .

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #11
                      Re: Contest Growstar

                      De voorwaarden staan er toch duidelijk bij dacht ik zo in post 1

                      Comment

                      • MarcoPM
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2008
                        • 220

                        #12
                        Re: Contest Growstar

                        Je kan ook antwoord geven? Gaat het om het beste kweekverslag, of wordt de winnaar willekeurig uitgekozen uit de 10 mensen en kan je dus je planten laten verbranden, uitdrogen, alles, zolang je het verslag maar afmaakt?
                        Wel grappig dat iemand met een complete binnenset als prijs dan weer een complete binnenset wint, voor mij met SJ Propagator (60x90x60cm) wel handig, maar als je een DR150 hebt ?

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #13
                          Re: Contest Growstar

                          Uit deze 10 kandidaten zal aan het einde van de wedstrijd een winnaar worden getrokken, die een compleet ingerichte kweektent zal ontvangen.
                          Schrijf je dus snel in vergeet bij je aanmelding niet te melden of je gebruikt maakt van een ph- en of ecmeter.
                          naja je vraag staat er toch duidelijk omschreven

                          Comment

                          • melosma
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2011
                            • 356

                            #14
                            Re: Contest Growstar

                            heb hun ge-pm't, maar met een microkweek lowryders die zal komen denk ik niet dat ik er bij ga zijn
                            Tch ben ik benieuwd naar de 10 geselecteerde kweken !

                            chrs
                            --------------------------------------------
                            Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                            ik voel me een geurillaboer

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #15
                              Re: Contest Growstar

                              Als buitenkweker wens ik alle deelnemers veel succes!

                              Comment

                              Bezig...