Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Contest Growstar

    Korting op 420shop
    Dankzij onze sponsor Growstar hebben we deze zomer een unieke contest.
    Alle leden van jointjedraaien.nl maken kans een compleet ingerichte kweektent.

    Growing for GOLD

    banner_growstar.gif

    Met GOLD heeft u goud in handen...


    GOLD is de het allerbeste product dat verkrijgbaar is. Wanneer u dit product gaat gebruiken zult u aangenaam verrast worden.
    Al onze producten zijn geschikt voor alle substraten en is tevens geschikt voor alle druppel- en beregeningsinstallaties.

    A+B+C=GOLD

    Lees snel meer over de voedingslijn van Growstar

    Voorwaarden:
    Houd wekelijks een kweekverslag bij waarbij gebruik word gemaakt van de voedingslijn van Growstar Gold.
    Om een duidelijk beeld te vormen van de omstandigheden tijdens de teelt, willen we graag de volgende dingen weten:

    - Aantal wattages
    - Stek of zaad (en soort plant)
    - Aantal groei en bloei dagen
    - De grootte van de pot in liters
    -Wat voor substraat word er gebruikt? (grond, cocos, hydro etc..)
    * De contest is niet bedoeld voor buitenkwekers.

    Verder zouden we graag willen dat je een kweekschema bijhoudt waarin je temperaturen, vochtigheid, ph- en ec-waardes en de groei per week bijhoudt.
    Uit de deelnemers die deelnemen zullen tien deelnemers getrokken worden die met de voeding van GOLD aan de slag gaan, de voeding zal voor deze 10 deelnemers gratis beschikbaar worden gesteld.

    Inschrijven
    Wil je meedoen en kans maken op een compleet ingerichte kweektent? Stuur een prive bericht naar Growstar.
    Inschrijven kan tot 29 mei 2011.

    Uit de deelnemers die deelnemen zullen tien deelnemers getrokken worden die met de voeding van GOLD aan de slag gaan, de voeding zal voor deze 10 deelnemers gratis beschikbaar worden gesteld.

    Uit deze 10 kandidaten zal aan het einde van de wedstrijd een winnaar worden getrokken, die een compleet ingerichte kweektent zal ontvangen.
    Schrijf je dus snel in vergeet bij je aanmelding niet te melden of je gebruikt maakt van een ph- en of ecmeter.

    Alle deelnemers aan deze test kun je herkennen aan deze prefix voor hun kweekverslag :
    Growstar


    De getrokkenen voor de growstar gold contest zijn:
    tazzman77:
    HJM: Topic
    B27: Topic
    markster: Topic
    cee: Topic
    bubba j: Topic
    marcopm:
    cyberrunner: Topic
    lange 1908: Topic
    eefenkevin:
    Last edited by Jointjedraaien; 10 August 2011, 14:52.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Contest Growstar

    Hey,...

    Dit klinkt heel leuk, en is een hele leuke actie van Growstar.
    Heb alleen 1 vraag telt een buiten kweek ook mee ?

    greetz

    Comment


      #3
      Re: Contest Growstar

      Fantastisch initiatief van Growstar!

      10x complete voedingslijnen, en achteraf nog eens een complete kweekset!
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Contest Growstar

        Oorspronkelijk geplaatst door maddwarf View Post
        Hey,...

        Dit klinkt heel leuk, en is een hele leuke actie van Growstar.
        Heb alleen 1 vraag telt een buiten kweek ook mee ?

        greetz
        dit wil ik ook graag weten

        Comment


          #5
          Re: Contest Growstar

          ik zou dat ook graag willen weeten wand ik kweek ook alleen maar buiten wel een leuke aktie

          Comment


            #6
            Re: Contest Growstar

            hele leuke actie, alleen wanneer moet de kweek van start gaan?.. ben zelf bijna op me einde, en begin dan meteen nieuwe kweek.. het is alleen geen grote prof kweek, dus weet niet of ik ook mee mag doen?

            Comment


              #7
              Re: Contest Growstar

              Grote kweekjes wensen wij zowiezo niet op dit forum, maar het is dus blijkbaar (wat ik kan opmaken uit het eerste bericht) een indoor (dus geen buitenkweek) kweek met 1 HPS lamp van een xxx wattage.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Contest Growstar

                Oorspronkelijk geplaatst door maddwarf View Post
                Hey,...

                Dit klinkt heel leuk, en is een hele leuke actie van Growstar.
                Heb alleen 1 vraag telt een buiten kweek ook mee ?

                greetz
                Het is uitsluitend bedoeld voor de binnenkweek, heb het er even bijgezet.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Contest Growstar

                  Ik was in de gelukkige omstandigheid om hun product via growshop alien reeds te mogen testen. Ik zal dus niet mee gaan doen aan hun actie maar als men eens wil kijken wat tot nu toe mijn resultaat is met deze voeding dan kan dat hier.

                  Grtz Monty

                  Comment


                    #10
                    Re: Contest Growstar

                    Hoe zit het met die kweekent? Moet je eerst met die Gold-voeding een complete binnenkweek doen, en dat dan de persoon met het beste kweekverslag de kweektent krijgt?
                    Ik zal Growstar in ieder geval PM'en .

                    Comment


                      #11
                      Re: Contest Growstar

                      De voorwaarden staan er toch duidelijk bij dacht ik zo in post 1

                      Comment


                        #12
                        Re: Contest Growstar

                        Je kan ook antwoord geven? Gaat het om het beste kweekverslag, of wordt de winnaar willekeurig uitgekozen uit de 10 mensen en kan je dus je planten laten verbranden, uitdrogen, alles, zolang je het verslag maar afmaakt?
                        Wel grappig dat iemand met een complete binnenset als prijs dan weer een complete binnenset wint, voor mij met SJ Propagator (60x90x60cm) wel handig, maar als je een DR150 hebt ?

                        Comment


                          #13
                          Re: Contest Growstar

                          Uit deze 10 kandidaten zal aan het einde van de wedstrijd een winnaar worden getrokken, die een compleet ingerichte kweektent zal ontvangen.
                          Schrijf je dus snel in vergeet bij je aanmelding niet te melden of je gebruikt maakt van een ph- en of ecmeter.
                          naja je vraag staat er toch duidelijk omschreven

                          Comment


                            #14
                            Re: Contest Growstar

                            heb hun ge-pm't, maar met een microkweek lowryders die zal komen denk ik niet dat ik er bij ga zijn
                            Tch ben ik benieuwd naar de 10 geselecteerde kweken !

                            chrs
                            --------------------------------------------
                            Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                            ik voel me een geurillaboer

                            Comment


                              #15
                              Re: Contest Growstar

                              Als buitenkweker wens ik alle deelnemers veel succes!

                              Comment

                              Bezig...
                              X