Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #136
    Re: Contest Growstar

    rookverslag natuurlijk

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #137
      Re: Contest Growstar

      bedankt voor weedy, we zorgen voor uitgebreide verslagen duidelijke foto's, feedback enzo

      We zorgen wel dat iedereen er zoveel mogelijk kan van meegenieten

      En ind een rookverslag

      Grtz bubba
      sigpic

      Comment

      • Growstar
        Retired
        • Mar 2011
        • 19

        #138
        Re: Contest Growstar

        Alle testpakketten zijn gisteren verstuurd via tnt, let me know if they arrived

        Comment

        • Growstar
          Retired
          • Mar 2011
          • 19

          #139
          Re: Contest Growstar

          Oorspronkelijk geplaatst door MarcoPM
          Bedankt voor de succeswens en nog wat leuker: de voeding . Haha.
          Ik hoor wel wat jullie graag terugzien in het verslag, sowieso natuurlijk een gewoon kweekverslag met "set-up, temperatuur, luchtvochtigheid, pH en EC van het water met en zonder voeding, aantal milliliter voeding per liter" met om de paar dagen een update, mooi wat foto's van alles, en dan?
          Inderdaad wat je hier aangeeft zou mooi zijn "set-up, temperatuur, luchtvochtigheid, pH en EC van het water met en zonder voeding, aantal milliliter voeding per liter" met om de paar dagen een update, mooi wat foto's van alles" om een leuk kweekverslag te krijgen.

          Comment

          • Bubba J
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2010
            • 2376

            #140
            Re: Contest Growstar

            Pakketje hier toegekomen
            de lieve nonnetjes van voor de deur hebben het even bewaart.

            Zou het een goed idee zijn om aan alle tien een zelfde titel te geven met verschillende namen dan? zo ziet het public ook goed waar het om gaat

            grtz bubba
            sigpic

            Comment

            • MarcoPM
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2008
              • 220

              #141
              Re: Contest Growstar

              Hier is het pakket ook binnen, bedankt Growstar!

              8GRsM.jpg


              Het lijkt me dat iedereen gewoon een apart topic heeft met bijvoorbeeld [Growstar Gold-test] voor de rest van de titel (soortje en aantal, etc), zo is het makkelijk te vinden voor iedereen.

              Comment

              • Weedjewel
                Special member
                Lucky Member
                • Nov 2010
                • 808

                #142
                Re: Contest Growstar

                Ik vind dan eigenlijk dat een ander de rooktest maar moet doen niet de grower zelf, die zeggen toch de mijne is de beste!!

                Aangezien er geen vrijwilligers zijn zal ik dit gedeelte van wel tot me nemen om zo tot een algeheel test-overzicht te komen voor de vrienden van Growstar.

                Comment

                • Gonzo
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2010
                  • 894

                  #143
                  Re: Contest Growstar

                  nou ikke wel helpen is voor een goed doel
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                  Comment

                  • melosma
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2011
                    • 356

                    #144
                    Re: Contest Growstar

                    anders aparte contest maken voor de testers haha.
                    --------------------------------------------
                    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                    ik voel me een geurillaboer

                    Comment

                    • Growstar
                      Retired
                      • Mar 2011
                      • 19

                      #145
                      Re: Contest Growstar

                      Fijn dat de pakketten aangekomen zijn, de bedoeling is inderdaad dat de testers zelf een topic aanmaken zo gauw ze beginnen met hun nieuwe draai. JD zal dan aan deze topics een prefix meegeven zodat ze makkelijk te vinden en te vergelijken zijn. Happy growing

                      Growstar Gold

                      Comment

                      • Bubba J
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 2376

                        #146
                        Re: Contest Growstar

                        Dat zou ind wel gemakkelijk zijn
                        sigpic

                        Comment

                        • Weedy
                          Ultra Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2248

                          #147
                          Re: Contest Growstar

                          De prefixen worden inderdaad meegegeven, een voorbeeld staat al bij het Growstar GOLD kweekverslag #1 van Markster
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          • Jona
                            Retired
                            • Jun 2008
                            • 2797

                            #148
                            Re: Contest Growstar

                            Ook handig dat de topics gecentraliseerd worden ergens. Kan in dit topic (makkelijk doorverwijsbaar voor de mensen die hier een abonnementje hebben lijkt me). Aan iedereen nogmaals veel succes en dat ze er maar snel aan beginnen!

                            Comment

                            • Cee
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Feb 2011
                              • 25

                              #149
                              Re: Contest Growstar

                              Hoi,
                              Vandaag ook mijn pakketje weest gaan ophalen!
                              Ziet er wel nice uit!
                              Ik ga 5x Super lemon haze en 5x Trainwreck kweken,
                              met een 600w hps in een 200x100x200 hokje!
                              Zal morgen dan eens mijn topicje starten, heb sinds gisteren de zaadjes verpot en die komen al mooi tevoorschijn!
                              Morgen volgen de foto's
                              Succes aan al mijn concurrenten
                              grtz

                              Comment

                              • HJM
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 3714

                                #150
                                Re: Contest Growstar

                                Ik had vandaag nog niets in de bus, zal vrijdag nog eens kijken.
                                Het heeft geen haast.

                                @Cee, ik heb geen concurrenten, alleen collega's die verslagen moeten worden

                                Grtz, HJM
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...