Re: growers choice ?
Dat ligt aan de zaadmaker.
Als je 4-5-6 rondjes selecteert mag je best een redelijk gelijk veldje verwachten.
Of ze dan 90 of 30cm zijn maakt niet uit, zolang ze het allemaal maar zijn.
Dan weet je wat je koopt.
Probleem is denk ik dat dit meest F1, of zelfs F2 kruisingen zijn.
Jij weet wat je dan kan verwachten, ik ook, maar voor iemand die een zaadje besteld omdat er een mooi plaatje bij staat is het een verrassing wat eruit komt.
Dus staar je niet blind op de foto, zoek kweekverslagen en kijk naar de genetica, dan ben je al iets beter geïnformeerd.
Bij nieuwe soortjes valt het natuurlijk niet altijd mee een paar complete verslagen te vinden, dus dan is het een gok.
Er zijn maar weinig echt stabiele soortjes, meeste hebben toch wel meerdere pheno's.
Oorspronkelijk geplaatst door angel777
View Post
Als je 4-5-6 rondjes selecteert mag je best een redelijk gelijk veldje verwachten.
Of ze dan 90 of 30cm zijn maakt niet uit, zolang ze het allemaal maar zijn.
Dan weet je wat je koopt.
Probleem is denk ik dat dit meest F1, of zelfs F2 kruisingen zijn.
Jij weet wat je dan kan verwachten, ik ook, maar voor iemand die een zaadje besteld omdat er een mooi plaatje bij staat is het een verrassing wat eruit komt.
Dus staar je niet blind op de foto, zoek kweekverslagen en kijk naar de genetica, dan ben je al iets beter geïnformeerd.
Bij nieuwe soortjes valt het natuurlijk niet altijd mee een paar complete verslagen te vinden, dus dan is het een gok.
Er zijn maar weinig echt stabiele soortjes, meeste hebben toch wel meerdere pheno's.

Dit is de herma ik kom nog wel met een duidelijke foto.Kan iemand zien wat de strawberry kush is en wat de lemon haze is,ik zie geen verschil in 7 planten.Ik vond het ook raar dat de zaden precies op elkaar leken.De kleur was licht beige alle 10 en 3 kwamen niet op. En ik heb nu nog een doosje real amnesia en 1 doosje lemon haze.Allebij nog dicht,zal es kijken of daar ook van die lichte zaden inzitten.

Comment