growers choice ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: growers choice ?

    Oorspronkelijk geplaatst door angel777
    ...maar ik blijf dan weer in gedachten houden: niet ieder zaadje word 'n grote boom!...
    Dat ligt aan de zaadmaker.
    Als je 4-5-6 rondjes selecteert mag je best een redelijk gelijk veldje verwachten.
    Of ze dan 90 of 30cm zijn maakt niet uit, zolang ze het allemaal maar zijn.
    Dan weet je wat je koopt.

    Probleem is denk ik dat dit meest F1, of zelfs F2 kruisingen zijn.
    Jij weet wat je dan kan verwachten, ik ook, maar voor iemand die een zaadje besteld omdat er een mooi plaatje bij staat is het een verrassing wat eruit komt.

    Dus staar je niet blind op de foto, zoek kweekverslagen en kijk naar de genetica, dan ben je al iets beter geïnformeerd.
    Bij nieuwe soortjes valt het natuurlijk niet altijd mee een paar complete verslagen te vinden, dus dan is het een gok.

    Er zijn maar weinig echt stabiele soortjes, meeste hebben toch wel meerdere pheno's.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • SweetMango
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 1252

      #17
      Re: growers choice ?

      Op www.weedforum.eu zijn ze nu voor hem aan het testen.
      Kzelf ben anti GC. Maar moet zeggen veel dingen zijn er toch veranderd.. Maar ik koop er igg niet meer
      sigpic

      Comment

      • tuinbroek
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2013
        • 2470

        #18
        Re: growers choice ?

        Het waren gekochte zaden van G C hij vroeg me ook dat ik de zaden wel terug kon sturen en vroeg doodleuk om mijn rekeningnummer,ten eerste vind ik ook dat hij de code van webshops heeft overtreden,en ik kon de zaden wel terug sturen.Nou ik heb die centen niet nodig.

        Comment

        • tuinbroek
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 2470

          #19
          Trouwens ik mag het niet vragen maar als iemand op diit moment kan zien op mijn topic Dit is de herma ik kom nog wel met een duidelijke foto.Kan iemand zien wat de strawberry kush is en wat de lemon haze is,ik zie geen verschil in 7 planten.Ik vond het ook raar dat de zaden precies op elkaar leken.De kleur was licht beige alle 10 en 3 kwamen niet op. En ik heb nu nog een doosje real amnesia en 1 doosje lemon haze.Allebij nog dicht,zal es kijken of daar ook van die lichte zaden inzitten.

          Comment

          • mediwiet
            Wicked Stoner
            • Aug 2013
            • 278

            #20
            Re: growers choice ?

            thuinbroek ik wil je waarschuwen voor the real amnesia heeft totaal niks met amnesia te maken

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #21
              Re: growers choice ?

              Daarom wou hij ook dat ik ze terug stuurde.Nou we zien wel want als het niet goed is dan ben ik al bezig hem aan te geven wegens oplichting,hij beld mij zo maar thuis op die wous.

              Comment

              • mediwiet
                Wicked Stoner
                • Aug 2013
                • 278

                #22
                Re: growers choice ?

                Het moet niet gekker worden tuinbroek het is gewoon een oplichter.

                mooie praatjes maar veder zaad van niks

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #23
                  Re: growers choice ?

                  DSCF4064.jpgDSCF5704.jpgDSCF5729.jpgDSCF5730.jpgDSCF5733.jpgkola.jpg

                  Ik heb er geen overwegend goede ervaring mee. Maar de bovenstaande planten komen allemaal uit zaad van GC. Als je een beetje kweekverslagen checked vóórdat je wat koopt, dan kun je alsnog heel goedkoop uit zijn en een leuk wietje hebben.
                  Iedere zaadbank heeft wel kutzaad, ik had vorig jaar het gezeik met Dutch passion, flink wat harde knaken neergeteld voor kutzaad met plantjes met 10 gram rot, en dat was de gehele opbrengst. 10 gram natte rotte prut voor bijkant 40 euro. En Dutch passion als groot merk, deed daar geen fuck mee toen ik verhaal kwam halen.

                  Liever 20 euro vergooid voor 5 kutzaden, en een pak gratis zaadjes + excuses + kweektips op maat nagestuurd krijgen (GC), dan 25 euro vergooid voor 3 herma's/kabouters/rotlollies en een middelvinger in je gezicht als je erover klaagt (DP & RQS)
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • k1
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 3660

                    #24
                    Re: growers choice ?

                    mss net een goeie batch zaad dat i toen had opgekocht
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #25
                      Re: growers choice ?

                      @LR2
                      Ben jij 'n vriend van hem ofzo want je doet nogal veel moeite!
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #26
                        Re: growers choice ?

                        Als we de hoeveelheid moeite als maatstaaf gaan nemen, dan kunnen we allemaal wel conclusies gaan trekken. Maar als een zaak mij netjes behandeld en prijs/kwaliteit goed naar verhouding is, dan spring ik graag voor ze in de bres. Doe ik voor wietzaadjes.nl en sensiseeds ook. Ik zal volgend jaar eens bij AQS bestellen, als dat ook goed bevalt, dan wil ik daar ook wel een leuke review voor schrijven en voor je op komen als iemand weer wat schreeuwt. Misschien kunnen we dan zelfs vrienden worden
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #27
                          Re: growers choice ?

                          Heb er al goed zaad van gehad qua kiemkracht enz, maar verschillende pheno's, met paar nakweken heb ik ze in orde gekregen.
                          Maar heb ook al echt baggerzaad ervan gehad, plantjes die gewoon geen vordering maken en klein blijven met een hoop mongolen ertussen. Slechte ontwikkeling, wss geen selectie gemaakt en zomaar zaad gemaakt. Als je zaad opkoopt om door te verkopen weet je natuurlijk vaak zelf de achtergrond niet.
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • angel777
                            Cronic Grower
                            • Mar 2010
                            • 3409

                            #28
                            Re: growers choice ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                            Als we de hoeveelheid moeite als maatstaaf gaan nemen, dan kunnen we allemaal wel conclusies gaan trekken. Maar als een zaak mij netjes behandeld en prijs/kwaliteit goed naar verhouding is, dan spring ik graag voor ze in de bres. Doe ik voor wietzaadjes.nl en sensiseeds ook. Ik zal volgend jaar eens bij AQS bestellen, als dat ook goed bevalt, dan wil ik daar ook wel een leuke review voor schrijven en voor je op komen als iemand weer wat schreeuwt. Misschien kunnen we dan zelfs vrienden worden
                            daar gaat m'n sarcasme weer

                            je bent altijd welkom voor 'n kom koffie
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment

                            • LR2
                              Mother of all Growers
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2011
                              • 8552

                              #29
                              Re: growers choice ?

                              verdikkeme, ben ik er weer ingetrapt! In mijn verdediging: sarcasme is éécht niet moeilijk te herkennen op het internet als het niet overduidelijk is.
                              Mocht ik ooit in de buurt zijn Angel, dan kom ik wel langs met een stuk kroemelvlaai om een bakkie te doen.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              • StonerHaze
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Apr 2014
                                • 48

                                #30
                                Re: growers choice ?

                                Heeft er iemand al hun XXL auto's geprobeerd?
                                Ik overweeg de monsterbud te kopen, maar ik ben niet zeker..

                                Comment

                                Bezig...