waar kan ik nog terecht na 1 maart

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #46
    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
    @Stemma : via wietzaadjes ?
    Bedankt Q
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #47
      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
      kreeg nog een extra pak gripzakjes erbij.
      Dit nog effe terzijde: bij mij komen er geen gripzakjes in huis. Gripzakjes wijst voor de flikken altijd op dealen. Als ze u kunnen naaien zullen ze het niet laten.

      Comment

      • Popeye76
        Wicked Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2012
        • 212

        #48
        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

        > Beowulf - Heb je kunnen profiteren van die verjaardag van sweet seeds????
        Zal deze week of volgende week ook een bestelling moeten doen. Daarmee.
        En ik kan nog niets negatiefs zeggen over Sweet seeds.
        Denk vooral aan de Cream 47 of de gewone Cream Caramel.
        gr

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #49
          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

          Alleen al door te kijken naar de stamboom van de sweet seed hun zaden,weet je waarom sweet seeds goed is
          Oorspronkelijk geplaatst door Popeye76
          > Beowulf - Heb je kunnen profiteren van die verjaardag van sweet seeds????
          Zal deze week of volgende week ook een bestelling moeten doen. Daarmee.
          En ik kan nog niets negatiefs zeggen over Sweet seeds.
          Denk vooral aan de Cream 47 of de gewone Cream Caramel.
          gr

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #50
            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

            Ik heb enkel van een kameraad van mij gehoord dat die problemen had met psychodelicia. Voor de rest zijn dat oersterke genen. Dan frons ik is mijn wenkbrauwen als er weer eentje RQS bestelt En ja, ik heb geprofiteerd. Heb direct zaden besteld voor volgend jaar. Benieuwd of ze gewoon geleverd gaan worden. Kan mss wat vertraging op zitten, maar ik heb tijd. Men betaling is ontvangen. Die cream caramel was 1 van men favorieten. Als ze in mijn vriendenkring horen dat ik sweet seeds staan heb, amai Gezaag tot en met.

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #51
              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

              @beowulf, van de gripzakjes weet ik. Ik had een eerder pakje weggegooid, maar het is toch wel handig om er paar te hebben.

              Wel mooie actie Sweet Seeds, met korting 3 zaden bestellen en dan 4 in de verpakking krijgen
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Popeye76
                Wicked Stoner
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2012
                • 212

                #52
                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                idd lees het op verschillende fora's over de qwaliteit van sweet seeds.
                Daarmee dat mijn volgende ook van hun komt.
                Heb ook vd week gezocht achter de top seed breeders. Daar komt RQS en Sweet Seeds maar voor in 1lijst.
                Maar ben nu op zoek achter een bank waar ik die 2x2(4) extra kan krijgen.
                Gr

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #53
                  Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                  Dat is de 'verjaardags' verpakking van Sweet Seeds, ik kreeg hem onverwacht via azarius.nl. 3 kopen 1 gratis.

                  Op website van Sweet Seeds verkopen ze deze verpakkingen ook.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #54
                    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                    Sweet seeds verzendt niet naar Belgie... Jammer maar helaas. Mijn verzending staat op delayed bij Azarius...

                    Comment

                    • Popeye76
                      Wicked Stoner
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2012
                      • 212

                      #55
                      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                      Stemma + Beowulf
                      Bedankt voor de info.
                      De welke breng je in uwe collectie Beowulf????????
                      gr

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #56
                        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                        Wild rose, sweet cheese, double white en snow fruit. Buiten de sweet cheese alle drie al is geprobeerd. Die wild rose zet ik er bijna elke keer tussen En dan maar ineens een frisian duckske voor buiten.

                        Comment

                        • beowulf
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 6495

                          #57
                          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                          Verzonden zonder problemen. 7 keer 3 zaadjes. Zal morgen wel in de bus zitten dan. Nu zien dat ik ze niet kwijt speel.

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #58
                            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                            En hopelijk 7x 1 zaadje gratis
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #59
                              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                              Maarre...het ging over growshops na 1 maart.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • beowulf
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 6495

                                #60
                                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                                Er staat wel op de site van Azarius dat ze niet verzenden als ze vermoeden dat het voor illegale doeleinden is. Dus daar moet je je niet teveel zorgen over maken. Greensell is trouwens ook terug in business. De filters zijn wel van de site. Maar de rest staat er nog op voor de thuiskweker.

                                Comment

                                Bezig...